Aşk İlişkileri Eğer kayınvalide ile kayınbaba ile yaşanacaksa, düğüm gecesi kayınbaba ve kayınvalide evden gidiyor mu? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Saçma bir soru fakat evde kimse olmuyor değil mi? Biraz utanıyorum bunu sorduğum için ama öyle mi 😂 Güncellemeler+1 yıl Kayınvalide ve kayınbaba ile yaşanacaksa, düğün gecesi kayınbaba ve kayınvalide evden gidiyor mu?* klavyem yanlış yazmış bazı harfleri Eğer kayınvalide ile kayınbaba ile yaşanacaksa, düğüm gecesi kayınbaba ve kayınvalide evden gidiyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
seninbenananiavradnı Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. bazı adetlerde 1 hafta kadar o eve gelmiyorlar diye duymuştum 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Zaten gelmeleri saçma olur galiba Yorumla
Ergl06 Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yok siz iş tutarken onlarda oglununkinin kafasını tutuyor tövbe tabi gidiyolar sorman yanliş 0 0 Yorumla
zevkusefa Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 32% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 819 cevap paylaştı. Yatak odasının kapısında beklerler sen çıkana kadar )) 0 0 Yorumla
Madmenn1907 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Yoo gitmiyor grup oluyor ogece sorduğun soruya bak ya 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bir hafta falan gelmiyor bazıları eve, gelin damat evde yalnız kalsın diye 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Gerçekten mi? Yani çoğunluk sanırım yalnız bırakıyor ilk gün. Olmaları saçma olur bence o gün Yorumla Cevap sahibi +1 yıl E yani olmaları saçma ama zaten bu devirde kaynana ile oturmayı kabul eden çok az insan var Yorumla Soran +1 yıl Tabii ki, ama genel olarak soruyorum. Tek kendi açımdan değil, genel herkes açısından Yorumla
KdrGlc Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Yani ya onlar gider ya da yeni evli çift geceyi bir otelde geçirir vs 0 0 Yorumla
kokuludunya Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yalnız yapacakısnız Kız 1 12 Yorumla Soran +1 yıl Di mi? 😂 Yorumla kokuludunya +1 yıl Emin ol Yorumla Soran +1 yıl İyi o zaman, yoksa ben utanırım açıkçası o gün. Yani özellikle o gün, sonuçta ne bileyim😂 Yorumla kokuludunya +1 yıl Herkes unutur Yorumla Soran +1 yıl Evet, kesinlikle ama yani yalnız bırakırlar diyorsunuz. Sorulacak bir şey de değil o yüzden biraz çekiniyorum Yorumla kokuludunya +1 yıl Yoo sorun yok sorunu begendim, çekinmeden bana sorabilrisin Yorumla Soran +1 yıl Kaçırdım ya isminizi tüh Yorumla kokuludunya +1 yıl Çıkarıyorum gizliden hemen yaz geri gizleyen alıcam Yorumla Soran +1 yıl Dur istek attım xp 2 değil yazamıyorum Yorumla kokuludunya +1 yıl At istek Yorumla Soran +1 yıl Attım Yorumla kokuludunya +1 yıl Tekrar atar mısın göremedim Yorumla
Powerby_MusTi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 45% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Arkadaşlarımın bazı anası gitmiyor 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani? Yorumla
sociosf Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı. Zahmet olacak ama gitsinler 0 0 Yorumla
MehmetYiğit1 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 91% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 920 cevap paylaştı. Kalmıyolar diye düşünüyorum ya saçma olur 0 0 Yorumla
peraaa16 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Olmazlar tabi evde olup ne yapacaklar 0 0 Yorumla
serhatemin Takip Et Bilge Yaş: 46 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. olmazlar çünkü deprem olur 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
Gizli_üye_111 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Fazlasıyla saçma soru. Mantığını kullan. 0 3 Yorumla Gizli_üye_111 +1 yıl Umarım ilk gece eşini zorlamazsın bu utangaçlıkla Yorumla Soran +1 yıl Gidiyorlar yani dediğinize göre Yorumla Gizli_üye_111 +1 yıl Evet gidiyorlar. Yanlış anlama ama ilk geceye dair takıntıların varsa onlarıda sor bence çünkü kendini kasarsın sen Yorumla
mervennniz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Evet canım sadece sen ve eşin oluyor gece 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Öyle değil mi? Evde bulunmazlar Yorumla mervennniz +1 yıl Evet bulunmazlar neden cekiniyorsun ju Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum, çok utanıyorum ben bu tarz konulardan. O yüzden sormak istedim açıkçası Yorumla mervennniz +1 yıl Sormak istersen gel burdan yazamihom malum abazalar geldi yine istek atiyolar hemen Yorumla Soran +1 yıl 2 seviye değilim maalesef Yorumla mervennniz +1 yıl ? Yorumla
redlabell34 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Saçma soru anlamadım 0 28 Yorumla redlabell34 +1 yıl Çok zor olur o gece gerçi her gece sorun olur o iş Yorumla Soran +1 yıl Öyle ama şunu soruyorum, o gün yani gidiyorlardır herhalde Yorumla redlabell34 +1 yıl Sanmıyorum Yorumla redlabell34 +1 yıl Kötü olur onlarla aynı evde yaşamak hele 7/24 istekliyseler benim gibi yakalanırlar Yorumla Soran +1 yıl Neden? Düğün gecesini soruyorum Yorumla redlabell34 +1 yıl Tamamda sadece düğün günü için olan bişey değil bu, öyle bişey de yapmazlar bence Yorumla Soran +1 yıl Ya tabii ama imkansızlıktan bazı kişiler mecbur belli bir dönem yaşamak zorunda kalıyor Yorumla redlabell34 +1 yıl Bence durumu kötü olan evlenmesin o şekilde benim tercihim Yorumla redlabell34 +1 yıl Hep kavga olur çünkü Yorumla Soran +1 yıl Ama yani ne bileyim, diğer günler o tarz bir şeyin ne zaman olacağını bilemezler ama düğün gecesi yani az çok tahmin ederler herhalde. Yalnız bırakmaları daha mantıklı değil mi Yorumla redlabell34 +1 yıl Düğün gecesi gecenin yarısında nereye gidecekler ki Yorumla Soran +1 yıl Yani belki bir tanıdığa vesaire, etraftaki insanlar az çok düşünemez mi Yorumla redlabell34 +1 yıl Neden evlenecek misin yakında Yorumla redlabell34 +1 yıl Yani düşünürler herhalde Yorumla Soran +1 yıl Hayır genel anlamda soruyorum, aklıma geldi niyeyse 😂 Yorumla redlabell34 +1 yıl Bence adet gibi bişey düşünceli olanlar evi terkeder rahat bırakır 1-2 gün, ama düşüncesizler de vardır elbet gitmezler Yorumla redlabell34 +1 yıl Belki daha çok heyecanlı olur yakalanmamaya çalışarak yapmak 😆 Yorumla Soran +1 yıl Tabii düşüncesiz insan dolu ama insan çocuğunu düşünür yani 😂😂 heyecanlı ilk gün 🤣 Yorumla redlabell34 +1 yıl Yardım ederler belki deliği tutturmak için ahhahahshw Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 Yorumla redlabell34 +1 yıl Neyse konu derine iniyor sanki biraz 😋😆 Yorumla Soran +1 yıl Evet 😂 Yorumla redlabell34 +1 yıl Abaza değilim merak etme sana kolay gelsin 😆😆 Yorumla redlabell34 +1 yıl Sende ne zaman evleneceksin menopoza girince mi 😆 Yorumla Soran +1 yıl Hee aynen 😂 Yorumla redlabell34 +1 yıl Hahahahahahdw şaka yaptım üzülme Yorumla Soran +1 yıl Yok be ne takılcam Yorumla redlabell34 +1 yıl 😘 Yorumla
Berrğodan Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yanliz kalirsiniz 0 0 Yorumla
Olgunvenetadam Takip Et Master Yaş: 43 , eic 82% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Evet öyle 0 0 Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 25,3b cevap paylaştı. Bence gitmiyor. 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Neden? Yorumla Culdesac +1 yıl Sevişme sadece o güne özgü bir şey olmadığı için o gün gitmeleri gereksiz olur çünkü. Yorumla Soran +1 yıl Ya yani ama diğer günler ne zaman olacağını kestiremeyecekleri için yani düğün günü az çok bilirler herhalde Yorumla Culdesac +1 yıl https://www.youtube.com/watch?v=FW1-g1bvBJE Yorumla Soran +1 yıl :) yani bilemedim, insan utanmaz mı ama onlar var iken Yorumla Culdesac +1 yıl Ben utanmam Yorumla Soran +1 yıl Ben şahsen utanırdım Yorumla Culdesac +1 yıl Banane senden. Kocan düşünsün Yorumla Soran +1 yıl :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
bazı adetlerde 1 hafta kadar o eve gelmiyorlar diye duymuştum
Zaten gelmeleri saçma olur galiba
Yok siz iş tutarken onlarda oglununkinin kafasını tutuyor tövbe tabi gidiyolar sorman yanliş
Yatak odasının kapısında beklerler sen çıkana kadar ))
Yoo gitmiyor grup oluyor ogece sorduğun soruya bak ya
Bir hafta falan gelmiyor bazıları eve, gelin damat evde yalnız kalsın diye
Gerçekten mi? Yani çoğunluk sanırım yalnız bırakıyor ilk gün. Olmaları saçma olur bence o gün
E yani olmaları saçma ama zaten bu devirde kaynana ile oturmayı kabul eden çok az insan var
Tabii ki, ama genel olarak soruyorum. Tek kendi açımdan değil, genel herkes açısından
Yani ya onlar gider ya da yeni evli çift geceyi bir otelde geçirir vs
Yalnız yapacakısnız Kız
Di mi? 😂
Emin ol
İyi o zaman, yoksa ben utanırım açıkçası o gün. Yani özellikle o gün, sonuçta ne bileyim😂
Herkes unutur
Evet, kesinlikle ama yani yalnız bırakırlar diyorsunuz. Sorulacak bir şey de değil o yüzden biraz çekiniyorum
Yoo sorun yok sorunu begendim, çekinmeden bana sorabilrisin
Kaçırdım ya isminizi tüh
Çıkarıyorum gizliden hemen yaz geri gizleyen alıcam
Dur istek attım xp 2 değil yazamıyorum
At istek
Attım
Tekrar atar mısın göremedim
Arkadaşlarımın bazı anası gitmiyor
Nasıl yani?
Zahmet olacak ama gitsinler
Aynen evde k8mse olmuyor tabiki
Kalmıyolar diye düşünüyorum ya saçma olur
Olmazlar tabi evde olup ne yapacaklar
olmazlar çünkü deprem olur
😂😂😂
Onlar mısır patlatıp izler olayı
😂
Fazlasıyla saçma soru. Mantığını kullan.
Umarım ilk gece eşini zorlamazsın bu utangaçlıkla
Gidiyorlar yani dediğinize göre
Evet gidiyorlar. Yanlış anlama ama ilk geceye dair takıntıların varsa onlarıda sor bence çünkü kendini kasarsın sen
Evet canım sadece sen ve eşin oluyor gece
Öyle değil mi? Evde bulunmazlar
Evet bulunmazlar neden cekiniyorsun ju
Bilmiyorum, çok utanıyorum ben bu tarz konulardan. O yüzden sormak istedim açıkçası
Sormak istersen gel burdan yazamihom malum abazalar geldi yine istek atiyolar hemen
2 seviye değilim maalesef
?
Saçma soru anlamadım
Çok zor olur o gece gerçi her gece sorun olur o iş
Öyle ama şunu soruyorum, o gün yani gidiyorlardır herhalde
Sanmıyorum
Kötü olur onlarla aynı evde yaşamak hele 7/24 istekliyseler benim gibi yakalanırlar
Neden? Düğün gecesini soruyorum
Tamamda sadece düğün günü için olan bişey değil bu, öyle bişey de yapmazlar bence
Ya tabii ama imkansızlıktan bazı kişiler mecbur belli bir dönem yaşamak zorunda kalıyor
Bence durumu kötü olan evlenmesin o şekilde benim tercihim
Hep kavga olur çünkü
Ama yani ne bileyim, diğer günler o tarz bir şeyin ne zaman olacağını bilemezler ama düğün gecesi yani az çok tahmin ederler herhalde. Yalnız bırakmaları daha mantıklı değil mi
Düğün gecesi gecenin yarısında nereye gidecekler ki
Yani belki bir tanıdığa vesaire, etraftaki insanlar az çok düşünemez mi
Neden evlenecek misin yakında
Yani düşünürler herhalde
Hayır genel anlamda soruyorum, aklıma geldi niyeyse 😂
Bence adet gibi bişey düşünceli olanlar evi terkeder rahat bırakır 1-2 gün, ama düşüncesizler de vardır elbet gitmezler
Belki daha çok heyecanlı olur yakalanmamaya çalışarak yapmak 😆
Tabii düşüncesiz insan dolu ama insan çocuğunu düşünür yani 😂😂 heyecanlı ilk gün 🤣
Yardım ederler belki deliği tutturmak için ahhahahshw
😂😂
Neyse konu derine iniyor sanki biraz 😋😆
Evet 😂
Abaza değilim merak etme sana kolay gelsin 😆😆
Sende ne zaman evleneceksin menopoza girince mi 😆
Hee aynen 😂
Hahahahahahdw şaka yaptım üzülme
Yok be ne takılcam
😘
Gerdek sabahı canımsın kardeşi aramiştı
Yanliz kalirsiniz
Evet öyle
Evet giderler tabi
Bence gitmiyor.
Neden?
Sevişme sadece o güne özgü bir şey olmadığı için o gün gitmeleri gereksiz olur çünkü.
Ya yani ama diğer günler ne zaman olacağını kestiremeyecekleri için yani düğün günü az çok bilirler herhalde
https://www.youtube.com/watch?v=FW1-g1bvBJE
:) yani bilemedim, insan utanmaz mı ama onlar var iken
Ben utanmam
Ben şahsen utanırdım
Banane senden. Kocan düşünsün
:)
Evleniyor musun sen
Olmaz inş