Buluşmalarımızda çok iyi davranıyor ama yan yana değilken hiç arayıp sormuyor neden olabilir?

Sebebi ne olabilir bunun yardım edin kafayı yicem. Buluşmada seni seviyorum diyor öpüyor kokluyor sarılıyor. Hediye veriyor. Evlilikten bahsediyor seni istemeye gelelim falan diyor. Öpüşme ve öpüşürken dokunma gibi şeyler de oluyor. Biz ayrılınca eve gittin mi diye soruyor. Ama sonra ne arıyor ne soruyor. Çalışma hayatı yoğun bunun farkındayım bunu bahane ediyordu normalde kendisi de. Ancak geceleri oyuna girip bana yazmadığı zamanları da farkettim her gece olmasa da. Beni istemiyor mu
Buluşmalarımızda çok iyi davranıyor ama yan yana değilken hiç arayıp sormuyor neden olabilir?
Cevapla