Benim yüzümden ayrıldı ve biz şu an çok mutluluyuz.. Ah alır mıyız?

Arkadaşlar ben sevdiğim le tanıştığımda daha 22 yaşındaydim.. O evli ydi, ben tabi bundan habersizdim.. Ve beni stalk etmesiyle hayatım kaymisti.. Cok seviyor beni o yüzden kimseyle paylaşamadi.. Hep peşimdeydi vs sonra ayrıldı ve biz sevgiliyiz Şu an.. Ama kendimi kötü hissediyorum.. Ben çünkü onları ayrmadım aksine sevgimiz önüne geçti.. Ve evliyken hiç flirt vs etmedik
Benim yüzümden ayrıldı ve biz şu an çok mutluluyuz.. Ah alır mıyız?
Cevapla