Erkekler neden "canım sıkkın" demek yerine atarlı, öfkeli davranıyor?

Bakın canının neden sıkkın olduğunu anlatsın demiyorum sadece canının sıkkın olduğunu söylese yeter ancak bu yok, atarlı öfkeli davranıyorlar. Karşıdaki de ne yaptığını ne olduğunu anlamıyor. Biz kahin miyiz nasıl anlayalım ne olduğunu. Neden böylesiniz erkekler?
Erkekler neden canım sıkkın demek yerine atarlı, öfkeli davranıyor?
Erkekler neden "canım sıkkın" demek yerine atarlı, öfkeli davranıyor?
Cevapla