Bakın canının neden sıkkın olduğunu anlatsın demiyorum sadece canının sıkkın olduğunu söylese yeter ancak bu yok, atarlı öfkeli davranıyorlar. Karşıdaki de ne yaptığını ne olduğunu anlamıyor. Biz kahin miyiz nasıl anlayalım ne olduğunu. Neden böylesiniz erkekler?
Erkekler neden "canım sıkkın" demek yerine atarlı, öfkeli davranıyor?
Canımızı sıkan şeyler genelde içinden çıkamadığımız durumlardır, sizlere bunu anlatmayı denedik mi daha fazla soru ve daha da içinden çıkılamayacak hale geldiği için anlatamıyoruz, anlatamayınca da agresifleşiyoruz
Üstelerseniz olacağı bu.. canı sıkkın olan erkegı kendı halıne bırakın er ya da geç normale döner ama sureklı bık bık bık bık yapar sorgularsanız olacağı bu.. kadınlar su çenelerine hakim olmadıkça daha çok üzülürler..