😔Sevdiğin için dua etmek mi yoksa unutmaya çalışmak mı AKIL VERİR MİSİNİZ😔?

Sevdiğim birisi var 3 yıl olacak onun için dua ediyorum. İki cihandada nasibimizi bir kıl Allah'ım diye... Ama yoruluşorum bazen ağır geliyor size sorum ; imkansızı olduran Rabbim var diyip duada ısrarcımı olunmalı, ya da unutmalı mıyım? Bazen nasibinse gelir boş ver diyorum bazende peygamber efendimizin söz aklıma geliyo kaderi ancak dua değiştirir... Napmalıyım akıl verir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellllllll
😔Sevdiğin için dua etmek mi yoksa unutmaya çalışmak mı AKIL VERİR MİSİNİZ😔?
Cevapla