Eşim benden sürekli telefonunu saklıyor. Beni aldatıyor olabilir mi?

Merhaba eşimle 5 senedir tanışıyoruz, 1 buçuk senedir de evliyiz. Hayalimiz bebeğimizin olmasıydı oldu da çok şükür. Sorunum şu eşim telefonunu köşe bucak saklıyor yatarken bile yastığının altında elini koyuyor o derece şüphelenmiyordum önceden ama bayadır böyle yaptığını fark ettim. Yanımda bıraksa telefonunu anlık bildirim gelse bile içerden ne geldi diye merak edip geliyor. Elinden düşmüyor artık iletişimimiz bile eskisi gibi değil. Bana kullanmadığı kelimeleri kullanıyor artık küfür değil canım canım gibi. Olsa bile nasıl yakalayacağım kucağımda ki bebekle telefon kapmaca da oynayamam. Delirmek üzereyim içimde ki şüphe yiyip bitirecek beni.
Eşim benden sürekli telefonunu saklıyor. Beni aldatıyor olabilir mi?
Cevapla