Sevdiğim bir çocuk var ona bir kere çarptım sonra gidip özür dileyince bir değişti böyle ara sıra bakar oldu hatta bu duruma arkadaşı ile gülmüşlerdi sanki ilk defa bir ona çarpınca özür diliyor. Sonra bir kere arkadaşımla yürüyüp konuşurken onlar karşımızdan böyle geliyorlardı en yakın arkadaşı ile ben de yine çarptım daha doğrusu dip dibe geldik çünkü ben arkadaşıma bakıp konuşup yürüyordum görmemiştim onu her neyse işte o an çocuk gerildi ve adımlarını hızlandırdı arkadaşı "ne oluyor lan"dedikten sonra. İşte sonra ben ona mektup yazdım arkadaş olmayı istedim kankama verdim o da gidip verdi verdiğinde çocuk gülmüş ve almış bana öyle dedi. Kankam bana şaka yapmıştı o çocuk okudu kız benden uzak dursun falan dediğini söylemişti ben ağlıyordum, çocuk benim ağladığımı görünce yanıma gelmiş herkes fark etmiş kankam ters bakınca geri dönmüş. Ben dayanmadım gittim yanına konuştum, senden hoşlanan kız ben değilim dedim mektubu ben yazmadım falan dedim ısrarla ee kim yazdi söyle göster falan diyordu Allahtan zil çaldı da kaçabildim. Çocuk yalanımı öğrendi ama gelip sormadı bana neden yalan söylediğimi hesap falan sormadı öylece devam etti. Sonra çocuk bir değişti arkadaşları görünce bakıyorlar o bakıyor falan. Hatta bazen takip ediyo yani 1 kere etti ben kaçınca korktu ve bidaha takip etmedi. Ama sürekli yaklaşıyor ama sonra geri kaçıyor. Kendisini anlayamıyorum gerçekten bir kere sinif arkadaşını yollayıp bana şunu söylemesini istedi "peşimi bıraksın yoksa fena olur "ama ben zaten yaklaşmıyorum ona hatta görünce kaçıyorum bunu diyen kişi neden bana baksın, neden yanıma gelsin, neden yaklaşsın, neden iyi davransın, hatta yanımdan veya önümden geçince saçı ile oynuyor ve yere bakıyor ki o hep saçıyla oynar, hep ama hep karşılaşıyoruz karşılaşınca bana bakıyor ben de bakıyom sonra ben trip atıp geri başka yere bakarım , ara sıra merdivenleden çıkarken karşılaşırız , sonra bakışırız o bana baktıktan sonra yere bakar. bugün bana yaklaştı ve kafasını dezenfektene çarpıp yere düştü...
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yaşım 40 değil😄 ordaki yanlış ben okula gidiyom daha..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar