Biz severek ayrıldık bir şekilde o daha sonra evlendi kızları oldu.. 3 yıldır evli biz bir şekilde hep mesajlastik şu an da yurt dışında çalışmaya gitti ve biz sürekli görüntülü konusuruz birbirimize daha çok bağlandık alıştık sonunu düşünmeden napicam bilmiyorum 😔Evine döndüğü zaman onu arayamicam istemediğim gibi ve ben kötü bir şey bu yaptığım karısını aldatmasina sebep oluyorum dimi😔 çok kopmak istedim ama olmuyor düştüğüm durum hiç böyle bir şey yapicak biri değildim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı.
+1 yılDurum yanlış evet ama karısını aldatmasına sen sebep olmuyorsun onun içinde aldatmak varmış ki fırsatı bulunca aldatmış. Bi insanın sadakatini eline fırsat geçince test edersin eski sevgilinin de fırsatı eline gelmiş ve zaten aldatacagı varmış aldatmış istemese senle konuşmaz karımı seviyorum der olur biter yani adamın yuvasını yıktın diyenlere harbi şaşırıyorum arkadaş bi beyninizi kullanın adam eşya mı meta mı ki bi kız istedi diye onu alsın karşılıklı olan şeyler bunlar adam karısını sevse başka kızlar yaklaşamaz adama. Senin hatan var ama kendine zarar veriyosun adam evli çocuklu artık seninle gelecegi olamaz kaçamak olur o da sana zarar verir yani burada yuvaya zarar veren tek kişi var o da eski sevgilin
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın canım evet sadece beni suçluyorlar sanki ben evli bir adamın peşine düştüm aklını karıştırdım o benim aklımı karıştırdi madem evlendi mutlu bir evliliği var neden bana evlendikten bir kaç ay sonra mesaj attı hikayelerimi izliyordu hep o onu unutmama izin vermedi sürekli kendisini hatırlattı.. evet sonra bende karşı koyamadim ben seviyorum onu çok ama Allah'ın nasip etmediğinde aklım kaldı böyle olsun inan hiç istemezdim
En İyi Cevaplar
Adamın eşi yarın bir gün bunu öğrense sen kötü kadın olursun adam da kızı ve eşiyle hayatına devam eder. Sana bağlanmış olsaydı çoktan ayrılırdı. Belliki seni cepte görüyor. Adamın eşinin yerine koy kendini nasıl hissederdin? Eşini falan geçtim kendine saygın olsun. Bu konularda mantıklı olmak en iyisi özellikle de kendin için. Sakın beni seviyor diye kendini avutma sevmediği gayet belli.
05 Yorumla
Soran+1 yılNerden belli canım sevmediği? Ben gayet seviyor mu sevmiyor mu anlayabiliyorum.. ben onun kalbinin içini biliyorum okadar iyi tanıyorum ki onu eşinden bile onun aklından geçeni hisetttigini hemen anlıyorum oda benim ne düşündüğümu anlıyorsun şok oluyorum bazen diyor biliyorum yaptığımın yanlış olduğunu ama bizim duygusal bir bağımız var bundan eminim
- +1 yıl
Sevseydi çoktan boşanırdı. Bence sen kendin sevdiğin için onun da sevdiğini sanıp kendini kandırıyorsun. Sonunuz hayırlı olsun, dördünüz içinde. Bir de şunu unutma 'yanlış yapıtığımın farkındayım' demekle hiçbir şey olmuyor önemli olan icraat. Yanlış anlama seni küçük düşürmek için demiyorum haddime değil bir kere. Ama görüyoruz böyle ilişkilerin sonunu.
Soran+1 yılHaklısın ama oda bende kötü insanlar değiliz ben onun kalbine aşık olmuştum onu yapma bunu yapma günah diyen biriydi.. o evlendikten 1 ay sonra bana mesaj attı ben isteseydim onunla olurdum ben uzak durdum ben yuva yikamam dedim hep.. biz konuştuk gidelim buralardan dedik ama bazı şeyler cesaret ister ardimizdaki insanları mutsuz bırakarak olmaz onun ailesi beni benim ailem onu istemez.. silerler bizi ya hala konuştuğumuzu bilseler öyuzden bazı şeyler öyle kolay değil
Soran+1 yılBiliyorum haklı değiliz elbette.. ama hep her şeyin ardında bir ama var bende çok yoruldum
- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılBurada sizin yani ikinizin kabahati yokki ama kabullenmek yerine yeni sayfalara adım atmalısın çünkü olan senin bedensel ve ruhsal yapına zararı dokunur çünkü sen bu denli üzülmeyi ve kaybetmeyi zarar görmeyi asla hak etmiyosun evet keşke siz beraber yuva kursaymışsınız ama nedensel durumlar engel olmuş sevmek bazen de kezzap içmek misali yakar bütünselliği en azından düzeni için sevgin saygın için kendin için yeni sayfalara adım atmalısın sonradan tazelenmemesi için buna zorda olsa gayret göstermelisin
02 Yorumla
Soran+1 yılİnan ne düşüncegimi bilmiyorum bazen vazgeçme ondan sonu yanmak olsada ben onunla yangına koşarım diyorum bazen bu yol senin öldürür vazgeç dön geri diyorum 😔
- +1 yıl
Size önerim boşuna ateşe gitmeyin çünkü ateşden yanmayı değil aydınlanmak ve ısınmayı hak ediyosunuz evet hisleriniz çok güzel bir mücevher gibi ama bunu ve kendinizi koruyabilmek için yapmanız gereken şey kendinizi bu durumdan alıkoymaktır soruyorum size üzülmeyi kötülük veya haksızlığı hak ediyomusunuz?
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAdam hayatını devam ettirirken, evlenip çoluk çocuğa karışırken, sen yerinde sayıyorsan, bunun en büyük nedeni eski sevgilin. Bu gerçeğin, karşındakinin bencilliğinin ve sana kötülük yaptığının (istemeyerek belki) farkına varıp, sana zararı olan bu kişiyi tamamen hayatından atmak zorundasın.
Bunun nahoş da olsa romantik bir şey değil, senin için düpedüz bir kötülük olduğunun farkına vararak başla.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
54
Cevap
39Cevap
u +1 yılSevgiden çok takıntı haline getirmişsiniz olayı. Arada gerçekten sevgi olduğuna inanmıyorum. Ne yapacağım ben diye bir şey yok, ömrünü ve kendini ziyan etmek istemiyorsan irtibatı keseceksin. Bu dönemde pekte zorlanmazsın diye umuyorum, gözden ırak gönüldende ırak olurmuş. Adam evleniyor, kızları oluyor ama hala Seni seviyor öyle mi :D bunu kime anlatsam, bu kız neyin kafasını yaşıyor der. Güzel kardeşim vazgeç.
64 Yorumla
Soran+1 yılNeyin takıntısı bu sence ben aramızda duygusal bir bağın olduğunu görüyorum ya üzülse üzülüyorum üzgün olsa hisediyorum o söylemeden onu anliyorum😔
- +1 yıl
Eminin çok üzgündür :D üzgün olduğu için çocuk bile yapmış karısından. Haklısın evet 👏
Soran+1 yılÇocuğu olan karısına aşık diye bir şey yok ki keşke annesi sen olsaydın diyordu ikimizin kızımız olsaydı.. evli mutlu bir adam hiç bir zaman gidip eski sevgilise yazmaz yıllarca bir ara karısından ayrıldı sebebi ben değildim ama ozamanlar benimle evlen dedi ya ben istesem o yuvayı yıkardim çoktan daha çocuk yokken ama ben her zaman Yuva yikamam dedim ister inan ister inanma karısıyla sosyal medya da bir tanı bire resmi yok sen görüp üzülme diye diyor o beni kullanmıyor ben onu görmüyorum ki yıllarca o başka şehirde biz görüşmüyoruz ona rağmen yıllarca seviyorum ben onu benim kalbimde hiçbirzaman kötülük olmadı
- +1 yıl
Çok doğru yoldasın, tekrar tebrik ederim devamke. Biraz empati, biraz düşün ya. Severek ayrılma kısmı zaten saçma. Şimdi karısının koynuna giriyor seni sevmesine rağmen öyle mi? :D yapma ya
+1 yılUzak durmayı başarırsan bir unutursun, Ama devam ettirirsen bak iki sorun oluşacak ileride karşında.
1- Eğer bu adam ailesi bozar, yuvasını yıkarsa sürekli rahatsız olacaksın ve bu seni uzun bir süre rahatsız edecek.
2- Diyelim ki evlendin bu adam ile bu seferde acaba benim yaptığımı bana yaparmı diye düşünüp duracaksın bir süre sonra.
Yani bence yol yakınken bitir oda rahat unutsun veya zorunda kalsın. Kendinide başkasının ailesinide yakma ki sana yapılmasını istemediğin birşeyi asla başkasına yapma...03 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim ben niye yuva yıkıyorum söylesene adam ayrılmak istese benimle olmak istese mutlu değilse Onunla mesela sanki herşeyi kendi başıma yapıyorum her şey karşılıklı benim peşimi bırakmayan oydu
- +1 yıl
Sen yuva yıkarsın demek istemedim. Yani adı bu olur. Elbette özgür insanlarsınız ama bu durumun aynısını sana yaşanmayacağına eminmisin
Soran+1 yılEminim aynı şey mi beni niye gidip aldatsin
+1 yılYa kendini o kadının yerine koyar mısın bi? Evlisin ve kocan seni aldatıyor. Ne yapardın. Sevgi falan filan diyorsunda sevgi bu kadar çirkin bişey olamaz kusura bakma. Sizinki ya takıntı ya da eğlence başka hiç bişey değil. Zaten sizin gibiler yüzünden sevginin adı kirleniyor.
Sevmişsindir zamanında saygı duyarım ama yeri geldiğinde sevmeyi bildiğin gibi sevgini içine atıp yoluna devam etmeyi de bilmelisin. Ki evliyken karısını aldatan adamın seni aldatmadığı ne malum. Biraz mantıklı düşünüp mantıklı hareket edersen doğru kararlar verebilirsin bence. Kendi kendini bile isteye kötü durumlara düşürüyorsun. Ki en çok üzüldüğüm nokta kadının kadına ihaneti cidden …. Kendi vicdanına kalmış bişey gene mutluysan bu durumda olduğundan buyur devam et. Herkes kendine yakışanı yapıyor en nihayetinde.21 Yorumla
Soran+1 yılSiz beni kötü kalpli vicdansız pislik biri olarak görüyorsunuz Nedim kardeşim
Ya burada birde gelmissin “karisini aldatmasina sebep oluyorum dimi” diyorsun kusura bakma ama durumuna empati yapamicam. Hic vicdanin sizlamiyor mu? Madem seviyordunuz neden ayrildiniz geri birlesseydiniz tekrar adamin evlenmesini mi bekledin? Adamin karisina acimiyorsan bari kucuk cocuguna aci be! Bu dunyada ne ekersen onu bicersin. Valla karisi ogrenirse kadinin ahini alirsin benden soylemesi
11 Yorumla
Soran+1 yılBiliyom ama yoruldum anlatmaktan artık
+1 yılYaptığın şeyi kinamiyorum kimsenin haddine de değil bence kınamak. Ama bir sorsana kendine yaptığın ne kadar doğru?
Onun karısı var çocuğu var onların ahı bunu düşündün mü hiç. ya da kendini o kadın yerine koydun mu hiç. Aynı durumu sen yaşasan nasıl hissederdin15 Yorumla
Soran+1 yılCanım öncelikle konuşmadığın için çok sağol çünkü ölsemde yapmam dediğim birşeydi bu inan bu durumda olan insanlara hiç utanma yokmu bunlarda diye bakıyordum ama anladım ki kimseye hiçbirsey dememeli insan çünkü yolumuz uzun ve bitmedi daha biliyorum eşi öğrense yıkılir düşünsene evlisin kızınız var ama sen kocanın eski sevgilisiyle mesajlastigini öğreniyorsun üzücü gerçekten o kadının yerine koyunca kendini ama birde beni anlamak için benim yerime koy kendini ilk sevgilin iki yılık sevgilinle severek ayrılıyorsun ve sen nasıl dayanicam napicam diye kafayı yerken eski sevgilinin evlendiğini öğreniyorsun sosyal medya Sina bakarken birde görüyorsun evlenmiş gerçekten kalp acısı ne ki bunu herkes bilir ama ciğerinin yanişi çok başka insanım ciğeri yanar mı yaniyormus meğer malasef okadar şeyler yaşandı ki o sonra yazdı bana mesajlar attı konuşmaya başladık arkadaşcada olsa konuşalım dedik ama duygularimiz var işte
- +1 yıl
Bak canım aynı durumu bende yaşadım ilk sevgilimdi beni çok seviyordu ilişkimiz harikaydı evlenecektik. Ailesi beni isteniyordu çocuk çok direndi onlara ama maalesef yenik düştük. Ailesi ona büyü yapmıştı benden ayrıldı. Bunu ben hissetmiştim büyü yaptıklarını. Araştırdım gerçek olduğunu öğrendim. 4 sene ayrı kaldık ben dört sene boyunca bir dakikalığına da olsa unutmamıştim onu her günüm ağlamaklı geçiyordu dört sene boyunca. Ve o dört senenin sonunda evlendi. Yaklaşık bir senedir de evli. Geçenlerde bana yazdı beni hala çok sevdiğini söyledi. Konuşalım tekrar dedi. Gerekirse karımdan ayrılırım ya da ayrılmam nasıl istersen dedi. Ben hala onu çok seviyorum hala da ağlıyorum. Aşk açısının ne olduğunu çok iyi bilirim. 5 senedir dinmeyen acı. Ömrümün sonuna kadar da onu seveceğim. Ama onunla konusmam sevgili olmam. Bunu karısına yaşatmaya hakkım yok.
Soran+1 yılÖncelikle çok üzüldüm 😔💔 acımız aynı evet hemen hemen aynı şeyleri yaşadık ama biz ayrıldıktan yıllar sonra evlenmedi 2 3 ay sonra görücü usulü evlendi sadece 2 3 ay içerisinde ailesinin uygun gördüğü bir kızla evlendi.. ben herşeyi zamana bıraktım o ondan vazgeçtim sandı canını acittim onun ben gittim engelledim onu ama bazı şeyler çok ağrıma gitti.. oda bana çok kızgındi evlenmiş evlendikten 2 ay sonra mesaj attı ona okadar kızgındim ki içimdeki herşeyi döktüm ona.. bende uçak durdum yazma dedim utan dedim karına saygın olsun dedim.. ama olmadı bir şekilde hep yazdı bana aradı sesini duymaya ihtiyaçim var dedi ben ona hiç kıyamam o beni öldürse yine kıyamam 😔 hiçbirsey anlamadım gerçekten nasıl bu duruma düştüm
- +1 yıl
Tamam ama bu senin evli biriyle konuşacağın anlamına gelmez. Bosvereceksin ne kadar sevsende. Hem evlenmek istemeseydi ailesi onu zorla evlendiremezdi. Öyle bir şey mi var. Evlenmek istedi ki evlendi. Ve üstüne kadından çocuk yaptı. Bence gözlerini aç. Etrafında olan bitenlerin farkına var. Yazıyor seviyorum diyorsa seviyor anlamına gelmez. İstemeseydi evlenemzdi. Seninle de mi evlenemiyordu bekar kalsaydı. Daha iyi değil miydi.
Soran+1 yılEvet haklısın o benden kopmak istedigi için böyle bir şey yaptı o çok gururlu çok inatçı biri gerçekten onu üzdüm gururu incildi yani nasıl desem kuzeni bana aşıkmış ya karışık olaylar kuzeni aramıza girdi 😔 aileler kavga etti falan imkansız olduk biz oda herhalde artık evlenip yuvası olsun istedi yorulduk çok fazla o diyor evlendim baba oldum seni unutamadım..
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. her insan istedigini yapar ayrılmak istiyorsan yaparsın lakin kendine bahaneler uydurup avuttugun için yapamıyorum diyorsun takıntılık haline getirmesen sadece bunu düşün senin kocan yapsa nasıl bir duygu içinde olursun onun için önündeki bahaneleri kaldır ve başar
02 Yorumla
Soran+1 yılYa kaç kez ayrıldık diyorum hep başa döndük yine 6 ay 8 ay konuşmasakta hikaye atıyoruz göndermelik şarkılar takipten çıktık birbirimizin yine benim hikâyelerime bakıyordu bende onun onunla konuşmasında yine seviyorumm uzaktan sev acı cek ama konuşma diyorsun bende öyle yapmak istedim
- +1 yıl
k bakmada bu aşk degil aşk kimseyle paylaşamamaktır eyer aşk olsaydı boşanır sana gelirdi sende zaten onun için yedeksin insanlar neden bu kadar her şeyi zor ya da imkansız olarak algılıyorlar neyse sen böylr hayatına devam et hayat senin karar senin pişman olucak sensin ben degil bay bay
Aşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı. Evet kötü bir şey yaptığın. Evet karısını senle aldatmasına izin veriyorsun. Yol yakınken dön bu yoldan. Çünkü; mutlu olamazsın! Net! Aç gözlerini gerçekleri gör! Yıllardır söylenen sözü hatırla; Yuva yıkanın yuvası olmaz! Çok doğru. Sen şu an onun yuvasını yavaş yavaş bozuyorsun aklına giriyorsun. Yanlış yoldasın biliyorsun ama devam ediyorsun konuşmaya. Etme. Senin nasibin senin karşına elbet çıkacak. Nasibini güzellkle bekle
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOna olan sevgini ve güzel kalbini kullanıyor. Bırak diğer insanların dediklerini ben hissederim beni dinle. O adama senin ondan çok çok üstte olan kalbini kaptırdın ama kalbini al ve dön git.
Yoksa çok çok üzer seni… Sakın seni seven bakışlarına aldanma. Kendini kurtar, gerekirse terapi al. Hayatını kurtar yoksa hayatını mahvedeceksin ikinci kadın kılığında.02 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum 😔
Cevap sahibi+1 yılSen üzülürsün bekarsın başkasını bul.
+1 yılKopmak zorundasın hayatta bi şekilde yaşattigin şeyi yaşamadan ölmüyosun kendini onun yerine koy zaten yaptığının yanlış olduğunun farkındasın bu çok güzel bir adım ve cesaret olur sana vicdanının sesini dinle
01 Yorumla
Soran+1 yıl😔😔
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılVicdan rahatlamana yardım etmeyecegim, ikiniz de karaktersizsiniz."Eşini aldatan birini nasıl seviyorum ya ben?" Diyerek bile kolayca soğuyabilir insan. Öyle biri degilmismismismsis. Hahahaha
22 Yorumla
Soran+1 yılPeki ne dersen de
- +1 yıl
O. pu diyip ugurluyorum seni o. pu.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılAdam evlenmiş çocuğu olmuş hala daha adamı seviyor. Ayrıldığın zaman aklın nerdeydi? Adamın da adamın eşinin de günahına girme. Biraz irade sahibi insan olun.
41 Yorumla
Soran+1 yılBiz severek ayrıldık tamam mı aklım nerdeymiş o benim hep aklimdaydi beni hayatından çıkarır çıkarmaz evlendi 2 ayda 2 yılık ilişki 2 ayda unutuluyor yani sanki ayrıldım ondan ben yıllar sonra evlendi dimi
+1 yılYa neden sorunu değiştirip sordun?
Hani sen evlenmek üzereydin.. adamın yurtdışına gittiğini söylememiştin bile... Şimdi hangi hikaye doğru?
İstersen 100 kere sor yanlış yanlış deriz.03 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle bir soru sormadım ki 🙄
- +1 yıl
Daha geçen gün aynı detaylara sahip bir soru okudum. Tesadüf olur da yılına kadar mı olur? Severek ayrıldık 3 yıl oldu evleneli 2 tane kızı var vs. Diyen bir hikayeydi çok da net hatırlıyorum sadece görüş yazmamıştım hatta mesajı atan taraf erkekti sonrasında kız her şeyi arkamızda bırakıp gidelim diyordu bir de mesajlarını da paylaşmıştı. O soru şu an silinmiş
( baktım da geldim ) bilmiyorum yani aynı detayları okuyunca ne oluyor ya oldum.
Soran+1 yılYok onun 2 tanı kizi yok 1 tanı kızı var benzer hikayeler olabilir çünkü ben onun sevdiğim halde nasıl evleniyim başkasıyla ondan sonra kimse olmadı oldurmaya çalıştım ama olmadı
+1 yılBaşıma gelmedi büyük konuşmak istemem. Ama ben önce bi düşünürdüm heralde kendimi onun karısının yerine koyardım, benim başıma böyle birşeyin gelmesini istermiydim ne hissederdim diye. Tecrübe var söylüyorum ne kadar seversen sev uzun süre birbirinize ulasmayacaksiniz, böylelikle alışıyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın canım bende düşündüm kaç kez veda ettik birbirimize engelledik olmuyor bütün yollar ona çıkıyor
+1 yılAklını kullan ne yapıyorsunuz ya aynısı başına gelmiş olsaydı ne olurdu kendini o aldatilan kadının yerine koy Vicdanın nasıl el veriyor yol yakından kendine yeni sayfa aç yoksa ilerde yatak odasına bile düşme ihtimaliniz var duygularının esiri olmuşsun
01 Yorumla
Soran+1 yılMalasef oluruna biraktim
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılçocuğu var birde ne diyeyim ona da size de mutlu karaktersizlikler diyeyim xd
40 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı. Aslında sadece bir yolu var ama bunu başarmak biraz senin becerine bağlı ve ikna yeteneğine hemde kimse üzülmeyecek yaz bana dertleşelim anlatayım sana uygularsın uygulamazsın orası sana kalmış
00 Yorumla
+1 yılEski sevgilin senden sonra, baska birine gitse, ertesi gun tekrar sana gelse ogrenince ne dusunurdun?
08 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
2. Oldugu anlasaydin ne dusunurdun?
Yapmayin. İkinizi gectim o masum kadinin ve o bebişin hakkina giriyorsunuz
Soran+1 yılher şey o bebek için zaten en çok o beni yıkan öyuzden adım atamiyoruz o kızını çok seviyor onu özlediği için ağlıyor bana resimlerini gönderiyor okadar güzel ki tıpkı o bizim hayalimizdi bu beni çok yıkıyor işte
- +1 yıl
He o masum kadin umurunda degil oyle mi? Valla kadinin en buyuk dusmani yine kadin.. bebek hayalindeki gibiymiş. Ya hu yazik o kadina yazik.. insanlarin yuvalarini yikmayin, kadinlarin hayatini yikmayin
Soran+1 yılYanlış anladın biz sevgiliyken konuşuyorduk evlendiğinde kızımız olsun sana benzesin gibi hayalimiz bir kız çocuğuydu o başkasıyla gerçekleştirdi hayallerimizi yakıp yıktı o kadında masum.. 😔
- +1 yıl
Hayir dogru anladim da bacim Alla sen yaptigin iyi bisey mi? Hadi o cocuk karisini bebegini dusunmuyo sen neden dusunmuyorsun. Bi masum kadini ikiniz de sirtindan bicakliyorsunuz cani aciyor ama anlamiyor biliyor musun?
Soran+1 yılBenim de canım acıyor kardeşim benimde.. sevdiğim adam başkasıyla uyanıp uyanıyor ya ben kaç kez öldüm biliyormusun
- +1 yıl
Bunlarin onemi yok. İletisim kurma
+1 yılO kadini düsüncegine sen kendi derdinede yan. Evde karisiyla basbasayken neler yaptigini bilmiyosun. Karısıyla öpüsüyor bile belki. Boyle olmayı nasıl kabul ediyosun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Adamın da senin de yaptığın çok yanlış. O kadıncağızın, çocukların suçu ne. Pişmanlık duyacağınız şeyler olmadan bu münasebeti bitirin bence.
01 Yorumla
Soran+1 yıl😔😔 Kackere bittirdik yine başa dönüyoruz
Seni de alsın 🤧🤧
İki kadın mutlu mesut yaşayın 🤧🤧15 Yorumla- +1 yıl
Ne kaaa doğru bi yorum
- +1 yıl
@ѕυrαтѕız_ĸız doğru olsa az tercih edilirdi😒
Soran+1 yılİyi fikir
Bu severek ayrılma durumu nasıl bi kafa ben onu anlayamadım sevse niye evlensin 🤦🏼♀️
11 Yorumla
Soran+1 yılİnan okadar zor biri ki bazen insan ona katlanamiyor inat gurur okadar çok ki kızınca gözü hiçbirsey görmüyor.. o bana kızdı istemedende olsa çok canını acittim kuzenine inandım ona inanmadım kuzeni bana aşıkmış.. bilmiyordum seni asla affetmiycem dedi nedesem olmadı bende gittim engelledim onu o ondan vazgeçtim sandı sadece zamana bıraktım daha da öfkelendi 2 ay içerisinde evlendi artık dönüşü olmasın diye benle bir alakası olmasın diye canımı acıtmak için.. sonrasında işte nerden nereye geldik malasef ki bazen insanlar kendi elleriyle yakıp yıkıyor herşeyi çok gururlukduk ama bak şimdi bende ne gurur kaldı ne onur ne olursa olsun evli sonuçta ben konusuyorum onla
Ben sadece evli olduğu kadına üzüldüm kişiliksiz biriyle evlenmiş hayatı mahvolacak kadının çok yazık çok sende buna göz yumuyosun sana çok ağır laflar derdim ama terbiyem izin vermez vicdansizlqr
42 Yorumla
Soran+1 yılEdemiyorum ya sağol
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Başka kadın ile evlendi diye belkide kabullenemiyorsun bu durumu.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır değil öyle ya
+1 yılAllah zina yapanları lanetler, sen bitmissin ahiretin
01 Yorumla
Soran+1 yılZina mi bu ama görüşmüyoruz 😔
+1 yılUzak durmalısın, ne kadar üzülsen de sevsen de o evli ve çocukları var diyorsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayvanla insanı ayıran şeylerden biri de iradedir, iradesiz gibi davranmayı kesebilirsin
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Şahsen evlenen eski sevgiliyi daha kaele alip konusmam bile
00 Yorumla
+1 yılSeninki sevgi değil. Bağımlılık. Kendini kandırma. Herkese aynı edebiyatı yapıyorsun. Güçlü bir kişiliğin yok, kendine yetemiyorsun, sevgiline bağımlı hale gelmişsin ve elde edememenin verdiği huzursuzluğu yaşıyorsun hepsi bu.
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim ki sevgi bağımlılık falan değil tamam mı... Yoksa bende bilirdim yeni birini tanıyıp evlenip aile olmayı niye onu sevmek isteyim ki 3 gün mutlu olsam 3 ay acısı çıkıyor benden 3 gün Gülsem 6 gün ağlıyorum sevmesem giderdim çoktan
- +1 yıl
Tabii dünyanın en aşık, en mazlum kadınısın sen. Aşk acısından öldü öleceksin.
Soran+1 yılHayır anlamıyorsunuz siz hayatınızda hiç aşık olmamisiniz ya da çok sevmemişiniz yıllarca sevdiğini unutamayan var takıntı dimi insanların duygularını ciddiye almıyorsunuz anlamayada calişmiyorsunuz
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin duygularını çok iyi anlıyorum kendiliğinden geçecektir diye düşünüyorum benim 4 yıl sürdü şu an daha sakinim
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlayan çıktı sağol
Cevap sahibi+1 yılSen duygularını çok dizginleme ilerde daha fazla patlar. En iyisi zamanla sıkılacak şekilde rahat bırak kendini
+1 yılBirbirinizden kopamiyodunuzda niye ayrıldınız ve şimdi niye kara kedilik yapiyosun?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılsizler allahın cezalarısınız zaten ne diyebilirim ki
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı. inşallah senin de başına gelir de kocan elalemin karılarıyla konuşup seni aldatır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAdam evlenmiş coxugu olmuş senin hiçmi gururun yok oratda bekar mı kalmadı
11 Yorumla
Soran+1 yılKalmadı
Gizli Üye(18-24)+1 yılİğrençsiniz. Eşini de aldatıyor demek ki. Seviyesiz. Sevgili yaparsan ne olur isimli çalışma olur gibi
10 YorumlaKızım kopamıyoruz birbirimizden diyorsun ama adam 3 yıldır birlikte birde çocuk yapmış bence onun hoşuna gidiyor 2 niz birden sen ondan kopamıyorsun biraz gözden geçir yanlış adama kalbini vermee
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 24,6b cevap paylaştı.
+1 yılGeçin şu hikayeyi artık herşeyin farkındasın ama kopamıyorum bilmem ne kopmak istemiyorsun ki komple karısını çocuğunu bıraksın sana gelsin istiyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlamıyorsun aramızdaki bağ her neyse kopmuyor ama bizi bir araya da getirmiyor ilginç bir şekilde 😔
- +1 yıl
Aynen kral aynen
instagramda arama kısmına iliskidr yaz evlilik ve ilişki danısmanı diye çıkar zaten görürsün o sana yardımcı olur zaten bir çok kişiye yardım ediyor izlemen gereken yolu gösterir ayrıca ücretsiz.02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi iyimis çok sağol
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşk işte hersey yaptırır insana ne güzel duygu eski sevgilini istiyosun hala
03 Yorumla
Soran+1 yılAşk ölsemde yapmam dediğim herşeyi yaptırdı 😔
Gizli Üye(30-35)+1 yıl"Biz bir şekilde hep mesajlaştık" eşi sizi biliyor mu yani arkadaşım falan diye mi söylemiş?
03 Yorumla
Soran+1 yılYok bilmiyor eşi beni bende şaşırıyorum nasıl hiç görmedi anlamadı diye evdeyken yazıyor bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAnlamış olabilir kadınlar hisseder ya ama adam dürüst olup eski sevgilim ama bir şey hissetmiyorum gibi açıklamalar yapıp ikna etmişte olabilir. Bence bi ağzını yokla adamın konuşuyoruz ama eşin için sorun olmuyor dimi de dökülsün bakalım adam
Soran+1 yılYok canım işte eşi bilmiyor beni ben karısıyla ilgili hiçbirsey sormam ama konuşmuştuk bana yazarken ya bir gün karın görürse ben bunu yaşamak istemiyorum dedim oda benim telefonuma kimse dokunamaz şifreyi bilmiyo kimse söz öyle bir şey olmicak dedi eşiyle ortak değil hesapi eşinin hesapi yok birşeyi yok bazen öğrenirse öğrensin diyor ben sana yazmak için ne bahaneler ürettim ne çareler buldum dedi sen evli olsaydın bana yazabilirdinmi dedi ben hep bir şekilde yazdım sana demişti yani böyle sadece bir kez benle mesajlasirken uyaya kalmış mesajlar açık kalmış ya zor ya 😔 böyle şeyler olmamalı çok kötü şeyler
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmuyor diye bir şey yok, evet sende üzgün olabilirsin ama yazık karısı ve çocuğuna. Lütfen empati yap ve uzak dur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEskiden seni seven bir erkekti o. Simdi baskasiyla aile kurmus ve seni sadece kullanan bir erkek. Kendine yazik ediyorsun.
00 Yorumla
+1 yılyanlıs yoldasın kızları var bırek evlı olmasını.. kendını karı gıbı dusun ve okadının basına geleceklerı kendı basına gelecek gıbı dusun... nasıl bır kadın olmus oluyosun?
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok zor evet düşünüyorum inan ki
Gizli Üye(25-29)+1 yılempati yap...
karısının yerinde sen olsan ve bunu öğrensen ne yapardın?
Yazık birde çocukları varmış.
Bırak bence, çocuğa acı00 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun ama hani seni bu hale getirmesi sana saygısızlık sonuçta gerçekten ailesiyle daha mutlu olmasa resmiyette de seninle beraber olurdu şu an :(
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama inan ki ben yuva yıkmak istemedim.. önce arkadaş gibi konuşalım dedik sadece birbirinizden haber almak için.. ben uzak durdum hep hatta sevgili yaptım onada dedim sevgilim var resmimizi attım benden soğusun diye.. kızı var öyuzden adım atamiyor eşiyle ayrılırsa kızımı bırakmam bende kalır diyor ben o çocuğa annelik yapabilirmiyim onun ailesi beni benim ailem onu istemiyor ailelerimiz bizi siler çok engeller var bizde zamana bırakalım dedik kaderse olur dedik
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni seviyorsa seninle neden evlenmiyor? Burada sana kızmıyorum. O herifin a, k
01 Yorumla
Soran+1 yılBir inat uğruna gurur inadını o bize bunu yaptı gitti evlendi sırf canımı acıtmak için
bence cok iyi yapiyosun insan kalbinden geceni yapmali ask iliskilerinde mantigi birakicaksin kalbini dinliceksin istersen bosanma sebepleri ol ama kalbinden geceni yap hep mutlu olursun
014 Yorumla
Soran+1 yılEvet kalbinin sesi beni hep ona götürüyor ya seviyorum ben onu çok hemde evlendi çocuğu oldu hala sevmek nasıl bir şey bilmiyorlar.. bazı şeyleri düşününce canım acıyor öncelikle ben uzak durdum ondan ama sonra ne olacaksa olsun dedim kapıldım duygularıma
Soran+1 yılSağol canım beni anlayıp destek oldugun için evet bazen insan sevdiğine kavuşmak için bazı yollardan geçmesi lazım o ne düşünür bu ne hiseder düşünmek hep niye ilk önce herkes kendisinin ne hisetttigini önemsemeli herkes karısının yerini koy kendini diyor ama benim yerime koyan yok benim yıllarım gitti yıllarca aynı adamı seviyorum ben biliyorum ki oda seviyor sevse evlenmedi diyorlar ama herkes aşık olduğu kişiyle evlenmiyor malaesef bazen yanindakiyle yaşlarnirsin aklindakiyle ölürsün beni sevdiğini ben bana bakışından anlıyorum ve vazgeçmek istemiyorum ondan
- +1 yıl
Sizin zihniyetinizi s*km harbi tam olarak k*sarlanmanin çok iyi ornekelrisiniz lanet olsun sizin gibi sifatsizlara ancak böyle kandırın kendinizi b*k kadar da sevilmiyorsunuz o adam o kadında bir şeyler bulmuş ki evlenmiş çatlasan da paylatasan da sana dönmez büyük konuşmak istemiyorum fakat sizler hiç bir zaman mutlu olmayın
Soran+1 yıl@qydjxkz noldu canım senin kaldıramadigin ne bir kişi beni yargılamayip anladığı için mi kötü oldu küfür etsin bana dimi düşene vurun siz ya böylesiniz.. yanlış sa yanlis günahsa günah anlamıyorum ben ya öleyim mi napim onu mu istiyorsunuz seviyorum işte 5 yıldır ben o adamı seviyorum benim duygularının hiç mi değeri yok ben alalem ne der diye mi düşüncem herşeyden önce insan kendini sevmeli kalbi nereye götürüyorsa insan oraya aittir.. ben düşündünde dünyaya bir kez geliyoruz ve kalbimi dinlicem ben yanindakiyle yaşayıp aklimdakiyle ölmek istemiyorum böylesi daha mı iyi? Peki sen evlendin ve kocanın yıllarca eski sevgilisiyle mesajlarını öğrendin evli kalmak istermiydin.. o. Bir hata yaptı beni unutmadan evlendi iki yıl iki ayda unutulmaz bizim ne konuştuğumuzu bilmiyorsun gelmiş burada boş ver ya sağol yorumun için
Soran+1 yılYa herkesin aklı mantığı kendine aynı fikirden olmaya biliriz benimde aklım kalbim karışıyor.. ikimizinde dedikleri de doğru aklım başka kalbim bambaşka diyor
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. ne demek kendıme engel olamıyorum , konuşmayacaksın görüşmeyeceksın olup bıtecek
01 Yorumla
Soran+1 yılOlamıyorum işte Onunla konuşmak nefes almak gibi bir şey
Ne diyorduk böylelerine hımmm dur düşünüyorum ‘o’ ile mi başlıyordu ‘a’ ile mi bulamadım hadi sen söyle 🤔
18 Yorumla- +1 yıl
Yorumlarin harika bi sorum olcak xper yok
- +1 yıl
Yo bayadır denk geliosun ya sirmam gerek
- +1 yıl
Ya nee
Soran+1 yılKınadığınız yargılandığınız ne varsa umarım birgün aynısını yaşarsınız
- +1 yıl
Ne kınamasi bee
Karısını aldatmasına sebep olmuyorsun , o karısını aldatacak kadar karaktersiz , eminim arada çekim vardır ama yaptığınız yanlış çok seviyorsanız ilişkisini bitirdiğinde bir araya gelebilirsiniz …
10 YorumlaKendini onun eşinin yerine koy bi düşün yok efendim vazgeçemiyorum falan hikaye bunlar
24 Yorumla
Soran+1 yılYa kardeşim böyle bir ilişki içinde olmayı kim ister Allah aşkına konuşmak kolay senin sevgilin siz ayrıldıktan sonra 2 3 ay sonra evlense çocuğu olsa yıllar geçse sen yine de herşeye rağmen sevebilirmiydin canın yandığında vazgeçiyorsan sevmemişin demektir canım yana yana hala sevmeye devam etmek peki.. her şey sevdaya dahil ölsemde yapmam dediğim birşeydi bu niye anlamıyorsunuz birgün böyle bir şey başıniza gelirse anlarsınız kimsenin hikayesine gülme kınama hayat uzun ve senin hikayen daha bitmedi.. ben kaç kez engelledim onu oda aynı şekilde eziyet ediyoruz kendimize dedi gitti ama olmuyor o engelledi beni ben yine her gece ağlayarak yazıyordum ona bir gün yine yazarken ondan cevap geldi meğer engelli açmış yazdıklarımı görmüş rüyamda seni görüyorum diyor.. insan bazen gerçekten vazgeçemiyor çünkü ben evlenmek anne olmak istemiyomuyum ha 3 yıldır evli adamı hala seviyorum hayatım gitti benim
Soran+1 yılBen onun için herşeyi yaparım ona herkes kıyarda birtek ben kıyamam.. mutlu olmak için çok şeyleri göze almamiz lazım öyuzden biz de zamana bıraktık kaderse olur birleşir yollar değilse kopariz gerçekten yoruldum düşünmekten düşünmeden yaşamak istiyorum
Mecbursun kopmaya onun evini yıkarsan senin yuvan olmaz kendine seni mutlu edecek birini bulucaksın Baska caren yok
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet yok
Gizli Üye(18-24)+1 yılEşinden boşanmasını sağlayıp yuvasını yık sonra onunla evlen tabi için rahat ederse.
00 Yorumla
+1 yılEvet karısını aldatmasına yardımcı oluyorsun ha aldatıyor bu arada ileride senin eşin yapsın ister misin böyle şeyler
01 Yorumla
Soran+1 yılTabikide istemem ama oda dur karımı aldatayim diye düşünerek yapmıyor bunu bazı şeyler duygularla oluyor insan önüne geçemiyor
+1 yılBaşkasını seninle aldatan seni başkası ile aldatır ablacim
06 Yorumla
Soran+1 yılYa niye öyle diyonuz ki beni evliyken tanımadı ki ben eski sevgilisiydim
- +1 yıl
Evli adamla konuşuyorsun bağlandım diyorsun kendini o kadının yerine koysana
- +1 yıl
O kadin seni ogrenip sana beddua etse tutar yani bu tur olaylara tanık oldum ben kendim de beddua ettim ah çıkar yani o kadıncağız kocasini sadık bılıyor arkadan iç çevirmek bu ama yapılan maalesef yanlış keşke bekar bulsaydin
Soran+1 yılYa canım sanki insan aşık olduğu kişiyi seçebiliyor ayrıca ben onu bulduğumda bekardi gidip evli barkli çocuklu birine mu aşık oldum sevdiğin ilk aşkım olan adam evlendi çocuğu oldu ben hala sevdim malaesef bende istedim yoluma devam etmeyi onu kalbimden atmayı istemedim mi mücadele vermedim mi sanıyorsun
- +1 yıl
Ya canim vermişsindir illaki ama kötü olan evli olduğunu öğrendikten sonra konuşuyor olman.. içine siniyor mu bu şekilde devam etmek
- +1 yıl
O da çok dürüst biri olsa senle konuşmaya devam etmez arkadas kaldık deseydin bisey demicektim de o da sağlam bi adam olsa karısına rağmen yapmaz. Benim şu an yakın kız arkadaşım var eski sevgilisi kızdan ayrılıp başka kızla evlendi hala bu kızın peşinde seni seviyorum flan demiş bu kız da kızcağız yazık deyip yüzüne bakmıyor hissim yok diyor ama benim aekadss evli olduğunu bile bile devam etmez hatta ona da kiziyor evlendin düş yakamdan diyor çocuk yapıştı gitmiyor ben de dedim ki söyle karısına dedim karısına üzülüyor o adam da bu çocuk gibi sağlam değil inan bana senle olsa da seni başkasıyla aldatır adamın huyu boyle
+1 yılEğer birbirinizi seviyorsanız neden birbirinize dönemiyorsunuz?
01 Yorumla
Soran+1 yılAramızdaki bağ her neyse kopmuyor ama bizide birleştirmiyor garip bir şekilde 💔 adım atamıyoruz sanki elimiz kolumuz bağlı
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende aynı durumdayım Evliyim ama eski eski sevgilim aklımdan hiç çıkmıyor aldatıyorum
32 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki evli olduğun halde eski sevgilini sevebiliyorsun ama kimse anlamıyor evlendi o seni sevmiyor diyorlar
+1 yılBen utandim şu durumdan sen nasıl utanmiyorsun
31 Yorumla
Soran+1 yılUtanmiyorum tm
+1 yılKopamıyoruz diye bir şey yok bence. Yaptığın yanlış bana göre.
10 Yorumla
+1 yılDevam yapacak bisey yok xoerim olsaydı neler yaptiniz ogrenemk iaterdm
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSoru soranın da yaşı 18-24 ahahah sosyo kültürel yapı belli; bu Müge Anlı konusu orada izleriz yakında
01 Yorumla
Soran+1 yıl35 yaşında mi olmam lazım 24 yaşındayım evet
- Devamını Gör (33)
Devamını Gör(78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilim evli ama biz birbirimizden kopamıyoruz. Bunun yanlış olduğunu biliyorum ama kendime engel olamıyorum. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer