Teşekkürler nildatt
Her sabah öperek uyandıran bir eş mi, yoksa her sabah mükemmel ötesi kahvaltı hazırlayan bir eş mi tercihinizdir?
Teşekkürler nildatt


Merhaba,
Şimdi öncelikle soruda bir mantık hatası olduğunu ele almak isterim, Bir insan bir kadınla erkekle evlilik yaptığı zaman zaten o insana karşı bir sevgi ve aşk duygusu söz konusu olduğu için aynı evi aynı yatağı paylaştığı için zaten bir insan gidip de sabah uyandı eşine hortumla su tutarak uyandıracak hali yok, güzel tatlı sözlerle güzel bir ses tonu ile muhakkak uyandırmak isteyecektir daha sonra da kahvaltı hazırlayacaktır. Ama şu gerçeği vurgulamak isterim ki sizin bu sormuş olduğunuz soruda yaşananların birçoğu sadece dizilerde geçerli olan ve gerçek hayatta yani bizim şu anki evimizin içinde bulunan hayatta böyle şeylerin olmasına mümkün olmayacağını söylemek isterim. Mesela benim babam 60 yaşında annem 57 yaşında Şimdi babam sabahları kahvaltıyı genelde kendisi hazırlar ama tutup da annem güzel sözlerle ve öperek kaldırmaz, hadi kalk Saat 10 oldu der, bunun sonucunda da maalesef insanlar artık parasal olarak belli bir geçim yüküne ve hayatın ağır şartları ile karşı karşıya kalmasından dolayı hiç kimse böyle her sabah eşini öperek uyandırmak ya da her sabah kahvaltı hazırlamak gibi bir dertle uyanamıyor, çünkü genel olarak insanlar bir hayat geçim derdine düştükleri için çoğu zaman borç yükü ile arka arkaya kaldıkları için ve evladı olan insanların bir hayat mücadelesi söz konusu olduğu için sırf borçlarından dolayı gece uykusu tutmayan çocuklarına nasıl bir gelecek bırakacağımdan bu durumda şu zamanda endişeli olan insanların öyle sabah erken uyanıp da böyle güllerle tepsi tabaklarıyla hanımına ya da kocasına kahvaltı götürecek durumda olmadığını da belirtmek isterim. Zaten böyle olan insanların birçoğu yani düşüncesiz olan insanların birçoğu maddi açıdan varlıkla insanlardır, şimdi belki diyeceksiniz ki yani iki peynir koyup da hazırlamak neden bu kadar zor olsun mantıksız Evet zor değil ama gerçekten İnsanların kafası bu devirde öyle dolu ki insanlar artık evliliklerle düzgün bir geçim sağlayamıyor ne kadın erkeğine erkek kadını anlamıyor insanlar iletişim kurmuyor izledikleri televizyon dizilerini özenerek en küçük kavgalarda mahkemenin yolunu tutuyorlar. Bundan dolayı ben sadece huzur ve aynı dili konuşacağım bir insan istiyorum öyle tatlı sözlerle uyanmak yerine huzurlu bir güne uyanıp birlikte kahvaltı hazırlamayı tercih ederim.
Eşim olsunda yanımda her ikisi de olmasa da olur hiç sorun değil yeter ki o olsun
🙏🙏🙏🙏
Eig için çok teşekkür ediyorum 🙏🙏🙏🙏
Öperek uyandıran eş. Kahvaltıyı birlikte hazırlarız.
@manquer Teşekkür ederim. Öpücüğünü karşılıksız bırakmak olmaz sonrasında enerjimizi tazelemek için birlikte hazırlamak en doğrusu ve keyiflisi
Neden ikisi yok.
Kahvaltıyı hazırlayıp gelsin öpsün hatun kahvaltı hazır desin. Neden yok yani bence gayette mümkün. Sabah sabah sinirlendim yine 😬
Heh yaa ✌️😃
Cevap
75Cevap
Ben şanslıyım her sabah beni öpen sevdiceğim var. Hafta sonları da yatağıma yemek getiren sevdiğim yanı ikisi bir arada kocam var.🥰
Her sabah mükemmel ötesi kahvaltı hazırlayan eş :D yemekten sonra alırım öpücüğümü
Öncelikle minik öpücükler ile başlamalı güne...
Sımsıcak gülümseyerek.
Neden bir akşam geçirdim yerine, iyi ki yanımdasındır bu...
Kahvaltı ile onu yormam bile...
First quality bir yer de yapılabilir.
Kahvaltı sonrası öpücük ise , ayrı bir jan dır... ☘
Valla bunları her sabah anneme yapıyorum bunu gören yengem ile ablamlar da kocalarına odun odun eşşek diyorlar tabi bende abimler ile eniştemler den dayak yememek için kaçıyorum 😂😂
Ama varya yakaladıklarında da onların gönlünü nasıl alırız lan diye tehdit ediyorlar bende tabikiki onlara yardım ediyorum kim çok rüşvet verirse ona göre şunu yap diyorum😂😂😂
Kesinlikle kahvaltı diyorum. 😄
Hazır bir kahvaltı sofrası bin öpücüğe bedel benim için. 😌
İkisini aynı anda yapan biri dünyaya henüz gelmedi sanırım. 😃
Bir sonraki dünyaya gelişimde arayacağım.
O kahvaltıyı hazırlayan öperek uyandırır zaten soruda şike var :D
^^' her yerde söyleme ama mızıkcılık yapma derler haha
Kesinlikle ^^'
Soruya cevap vermeyi unutmuşum dışarda aslan evde kedi olacağımdan acıktım dese kalkar hazırlardim ahaha
sana bişe soleyimmi muhteşem bı kahvaltı hazırlayan eş zaten seni öperek uyandırır
öte yandan seni öperek uyandıran eş kahvaltinida hazırlar
Hayatımın en güzel günleri kahvaltı hazır hadi kalk. Üf püff yaparak kalktığım günleri yıllar sonra bu kadar özleyeceğimi nerden bilebilirdim.
Öperek uyandırsın. Kahvaltıyı ben de hazırlarım. Ruhum doysun da, midemin kimin elinden doyduğunun bir önemi yok.
Kahvaltıyı beraber hazırlarız, mutfakta becerikliyim ve severim de. beni öperek uyandırırsa ödülünü veririm :D
Tabiki , öperek, sevgi kahvaltıdan daha öncelikli, kahvaltıda fantastik şekilde birlikte hazırlanabilir 😊
Yemek her zaman bir sıfır öndedir benim için ama niye yemin mi etmiş ya öpecem ya da kahvaltı hazırliyacam diye? Ikisi birden olabilir sanki
İkisi birden olsa ne olur. Çok mu zor her gun olmak zorunda değil ancak olursa ikisi bir arada olsun.
Tabii ki mükemmel bir kahvaltı hazırlayan eş sonrasında mutlaka öpücük gelir 😊
Öperek uyandırsın kahvaltıyı beraber hazırlarız ama bazenleride kahvaltı hazırlasın yaniiiii.
Her sabah öperek uyandıran bir eş olsunnn.☺🥰
Her sabah kahvaltıyı ben hazırlarım.
Haftanın 5 günü öperek uyandırabilir, hafta sonlarıda izinli olsun 5 gün boyunca çalışmış yavrucak, tatil onunda hakkı 😁 ayrıca hafta sonu kahvaltıyı bende hazırlar yatağa getirip tıkınabiliriz 😁 hak etti okadarını
Öperek uyandırsın ya. Kahvaltıyı ben hazırlarım. Öpmek gibi yok, insan daha huzurlu ve mutlu oluyor. :)
Kahvaltıyı her turlu yaparım sade kahve bıle olur. Güler yüzlü öperek yolcu edecek kadın 🖤
Öperek uyandırsın, kahvaltıyı beraber hazırlayalım.
Öperek uyandırsın yeterli kahvaltıyı hazırlamayı severim ben şaaparım o kısmı
Her sabah öperek uyandıran bir eş tabii ki kahvaltıyı beraber hazırlarız
Double eş , biri öpcek diğeri kahvaltı hazırlıck şdçvödlsşdö
Kahvaltı hazırlayıp öperek uyandıran eş vardı da biz mi istemedik
Acaba bugün beni seviyor mu diye düşündürmeyen erkek..
Öperek uyandırıp hazırladığı mükemmel softaya davet eden eş.
İkisi de kahvaltıyı hazırlayıp öperek uyandırması ya da ilk önce ateşli bi seks
İkisi de kulağa güzel geldi.
Ama öperek uyandıran, sonra kahvaltıyı benimle beraber hazırlayan diyorum.
Kahvaltıyı hazırlayan eş zaten vefalıdır saygılıdır çünkü değer vererek kahvaltı hazırladığı için seçimim kahvaltı hazırlayan.. zaten bana o değeri veriyor ise öper de vs
Her sabah öperek uyandıran kadını seve seve sökerek ödüllendiririm. Sonra da kahvaltıyı beraber hazrlarız.
Tek yönlü bir hayat yok. Olsa da monotonlaşır. Ama yeri gelir öperek uyandırır. yeri gelir sarılır ve uyandırır. yeri gelir kahvaltı hazırlar.
Her sabah tebessümle başlamak daha iyi.
Bu arada bi soru soracağım size. Rasgele bi kadının görüşünü almak istedim
Bi arkadaşla tartıştık konuyu da anlaşamadık. Ben adam haklı diyorum o kız tarafında. Diyelim birinden hoşlanıyosun o yolda da ilerliyosunuz. Konuşuyosunuz yazışıyosunuz. Sevgili modundasınız yani. Sen aşkım demeye başlamışsın. O da diyor vs. Sonra o çocuk senin sosyal medyada bi yorumuna denk geliyor. Siz yakın zamanda ben en son geçen yıl aşık oldum yazmışsınız. Çocukda okuyunca diyor ki madem en son geçen yıl yani önceki son ilişkinde aşk duygusunu tattın. Ozmn aşkım aşkım dolanma ortada. O duyguyu hissetmeden o kelimeyi kullanma diyor
Bu durumda adam mı saçma yotum yapıyor. Adam mı haklı kadın mı
Aynen bencede. Teşekkürler
Kadın milleti kimi %5 kimi %90 ama azda çokda olsa bi şeytanlığı vardır 😃 Öyle pozisyonda bile durumu kendi lehine çevirme çabalarına girebilir😃
Yok sana yönelik demedim. Öyle yaptın zaten teşekkürler cevap için🌸🌸 Üstte anlattığım tarzda kendini uyanık sanan kadınlar çok çok var manasında dedim
Operek tabiki kahvatli denen sey yenmesede olur ama sevdiğinin opucuguyle uyanmak iste o paha bicilemez
Kahvaltı yapmayı seven biri değilim hazırlamasa da olur. Öperek uyandırması da bazen güzel olabilir ama sürekli sevmem. Uykumdan uyandırıldığım için sinirli olabilirim benim işim belli olmaz 😂
O öpsün, güne bu kadar güzel başlamışken kahvaltıyı ben hazırlarım o tezgahta oturup beni izlesin :)
O beni öperek uyandırsın birlikte hazırlarız kahvaltıyı 🤗🥰
O beni öperek uyandırsın, kahvaltı beraber hazırlanır sorun değil 😊
Her sabah tokatlayarak uyanmak isteyen karılar eklesin
Ben hepsini yapicam
Hala bekarım
Yok ki kimse
once oper sevisirim sonra mis gibi kahvalti yapardim
Her sabah muck muck kabul edilir.
Ben karar veremedim biraz daha düşüneyim 😂
Öpücük ruhumu besler midemi değil 😆😆
Bunun ikisi birdeni yokmu :)
Tamam ben ondan alayım, paketleyin 😂
Hediye paketi yapalım :)
:)
Öperek uyandırsın :))
Her sabah hazırlarsa kendimi kötü hissederm. Beraber hazırlamamız daha iyi.Öperek uyandırması mükemmel zaten
Öperek uyandırsın, ben kahvaltımızı hazırlarım...
Kahvaltı yapacak vakit mi var, çalışırken öpsün, emekli olunca kahvaltı hazırlasın. Olmaz mı
Kahvaltı hazırlayan eş
bence ilki çünkü ben kahvaltı yapmama, yapamam. kahvaltı hazırlarsa boşa gider
Kahvaltı hazırlasın 😁😁ben öperim onu
İkisinede hayır sadece cok para :D
Kahvaltı karnını doyurmak için öpmek sevgiye doymak için kahvaltı kolay telde yaparsın ama sevgi tek olmaz sevmek sevilmek daha güzel
İkiside tercihimdir arada değişen dkndödnelnel
Kahvaltıyı hazırlayıp öperek uyandıran 😄
Her sabah mükemmel ötesi kahvaltı hazırlayan eş
Yanımda uyansın yanında uyanayım yeter
Romantik biri var da kavuştuk sonunda çok şükür
beni her sabah dudagimdan opsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?