21 yaşında evleniyorum. Maddi bir sıkıntım yok, çok seviyorum. Sizce erken mi?

Hala öğrenciyim. Uzun süre de öyle olacak gibi duruyor. Babam evlerimizden birinin kirasını bana verecek. Yaşayacağımız ev de bizim olacak zaten kira falan derdi de yok. Ben sabahları gözümü onun yüzüne açmak istiyorum. Eve girdiğimizde birbirimizi görelim istiyorum. Öyle işte.
Güncellemeler
+1 yıl
olumlu ya da olumsuz vakit ayırıp görüş paylaşan herkese teşekkür ederim. <3
21 yaşında evleniyorum. Maddi bir sıkıntım yok, çok seviyorum. Sizce erken mi?
Cevapla