Merhaba 🎈
gece dışarı çıkamamak , evde asla hayvan besleyememek, alkollü ortamlara girememek gibi gibi..
Nelerden vazgeçmeli?
gece dışarı çıkamamak , evde asla hayvan besleyememek, alkollü ortamlara girememek gibi gibi..
Nelerden vazgeçmeli?


Bir ilişkisi olduğunu bilerek hareket etsin.
Birşeylerden vazgeçmeye niyetli değil iyi olanları alışkanlık haline getirmeye odaklansın.
Yoksa gün gelir vazgeçtiği şeyleri özler.
Ben kısıtlama seven biri değilim. Hayatında alacağı herhangi bir kararda yapamaz diyen kişi olmam, zaten değer veriyorsak bazı kararları alırken o insana sormaya gerek olmadan ortak paydada buluşuruz. Vazgeçmesi gereken huy olabilir belki. O da varsa umursamazlık. Hayatımdaki insanın umursamaz biri olmasını istemem.
düşündüm 🤔 benden başka kadınlar harici bi kısıtlama yapacağımı sanmıyorum
heee aklıma geldi dağınık olmasın çoraplarını oraya buraya atmasın ve klozette sifonu çeksin :(
Selam gadası 🙃
Daha önce yaşamış olduğu herşeye kaldığı yerden benimle devam edebilir. Sadece bana olan saygısını ve sevgisini kaybetmesin.
#gadası
Cevap
15Cevap
Çapkınlık yapamamak, ilgisini dağıtamamak, çok şık işe gidememek :D olur mu bunlar
Paspal mı gitsin napsın dfsd
Hıı öyle gitsin :D
Coraplarını koltuk köşesine atmamak
Kahveyi odalar arası geçişlerde yere dökmemek
Evin icinde sıgara icmemek
Unuttum
Evde balık pişirmemek de dahil 😃
Nerde pişirsin 😄
Dışarda yesin 😬😬
İyi fikir 🙃
Arkadaşları ile tatile gitmeyi bi unutsun gerisine sonra bakarız :)
:) bi tek onu yapmak da zorluyormuş bir de sfsd
Hayatta ki şansım 😀🤦♂️😀 zorladığı ile kalır da gerçi yine de gerilmeye ne gerek var :)
Gelecekteki eşime not; tatile benle çıkacaksan gel :)
:)) "arkadaşlarla tatile gitmem konusunda sıkıntı çıkarmayacak biri olmalı" diye dua etmiyordur umarım 😄
Sende istiyorsun ki biz kavga edelim :)
Olmayacak duaya amin demesin kıyamam ona :) bu kadar da düşünceli bir adamım :)
Hayır ben ihtimalleri düşünüyorum dfsd kavga etmeyin ya :)
😀😀ne kadar da düşünceli bir insan :)
Gözüm yok dünyalık zevklerden ne gecesi ne alkolu ne bir o bana yter bu saatten sonra biliyorum farkındayım onsuz hayatın ne kadar berbet oldunu yaşayarak anlamak cek o kuyudan beni cırpınıyorumm sana tek dalım sen hayat manaderlıgım düzenim düzeyin bilmem. senden başka bir yol ışıklarım sondu gel ışıgım ol koy cennetine beni layık gör hayat sende bir başka güzel oluyor kir o duvarlarini yter artık aşkta sevgide gurur olmaz seni bekleyecem ulaş bana sevdigim 🌹🌹💐❤️
🙄 öyle bir şey yok
Benimle yaşarken hiç birşeyden vazgeçmesi gerekmez. gelip kaldığında da görüyor kendisi zaten
Ben sevgilimden başka biriyle yaşamam arkadaşlarım dahil sevmem öyle şeyleri 1 gün ya 1 hafta en uzağı 1 ay olur ama fazla uzun süre yaşamak istemem
Tuz, et ve alkol konusunda eskisi gibi olamayacağı.
Benimle yaşayacak kişi işte tam olarak bu olmaz defterini kapatıp öyle yanıma gelmeli. Çünkü ezberleri bozma üzerine kurulu bir dünya var burada
Vuhuuu...
😉
Abooo. Bombanın pimini çekip atmışın. Patlatacan memleketi ellaam.
Farkımız tarzımız😎
Evde arkol sigara içmemek arkol aldıysa o gün eve gelmemek
Arkadaşlarının evinde kalamaz beni evde tek başına bırakamaz
Ya zaten aurekli kizlarla takilan alkol alan biri tipim degil asik olmam bastan etkilenmem
Nerde ne yapması gerektiğini bilen biri olduktan sonra bu tür olaylara gerek kalmaz 😊
Evlilik neyi gerektiriyorsa onu. Ben de öyle yapacağım. Fazla bir şey istemem
Asla benden başka karşı cinsle iş dışında arkadaşça dahi konuşmamali
Onu zor bulursunuz :/
Bulunur ya niye bulunmasin
Yani umuyorum :)
Benimle yaşayacak kişi ne yaparsan yapsın umrumda değil yeter ki bana bulaşmasın başımı belaya sokmasın, sinirlendirmesin, üzmesin yeter.
şu an aşırı derecede korktum 🙈
Niye ki?
Benim için hiçbir şeyden vazgeçmesine gerek yok, onu olduğu gibi kabul ederim, özgürlüğünü kısıtlamam ta ki o benim özgürlüğümü kısıtlayana kadar🙃
Bence aynı hayatına devam edebilir. Belki zaman sınırlanır o kadar
Benimle iken dedikodu, saygısızlık ve karaktersizlik yapamaz.
Kısıtlamam , birlikte yaşıyorsak o zaten nerede nasıl olması gerektiğini biliyordur (=
Bütün konuştu arkadaşlarıyla bağını koparmış olmalı.
evleneceginiz kisiyle onu oyle kabul ettiginiz icin evlenin sonradan kimseyi degistiremezsiniz
Müşterek sorumluluk olduğunu bilmesi kafi..
Eve hayvan arkadaşarini getirmemek kör kütük sarhoş gelmemek evi pisletmemek
Alkollü ortamlara girmemek diyelim. :)
karışsak suç nasıl karışalım
sşgara içmemeli
hayvanları sevmeli
Ben zaten onu öyle sevmişimdir neden değişsin ki
Sigarasi alkolu olmasin 🙃
her şey :D
Uyurken rahatsız etmemeyi
Uçuk kaçık herşeyden vazgeçecek
Kim karışabilir kadına
Yalan söylememek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?