Sevgilimle her konudan yaknligimiz var iyi de gidiyoruz hatta bağımlı bana baya evlenmek istediğini söyledi ama nikahla gidelim dedi kabul ettim aileler tanissa nolcak dedi canim sıkıldı tartistik en azından aileler bi tanissa kötü mü olur sonra evlenmek isteseydim cokkez evlenirdim ben evlenmeyi evlilik olarak değil seni hayatımda istediğim için nikah yapalım diyorum dedi çünkü başka türlü ben kabul etmem ve evlenmek istiyomusjn dediğimde istemiyorum ama seninle evlenirim dedi bu adam beni delirtecek aramızda ilişki var hersey var yaşı da gayet uygun ama sizce de kullanıldığımi düşünüp ayrılmak istemem doğru değil mi düğün istemedim anlayış gösterdim kina Nişan hicbisey istemedim durumu da gayet yerinde halbuki olabilir masraf istemiyordur dedim ama bi aile tanışması İsteme olmalı en azından ailem var benim sahipsizmym sırf evliliği de beni hayatında istediği için yapıyormuş evlenmek 8stemiyormus ama benimle evlenirmis olaya gelll arkadaşlar ben yengec kadınıyım kendisi aslan erkeği çok bağlı bana çocuk gibi de ağlıyor sevgisini hissediyorum ayrılınca kafayı yiyor qma lütfen yardımcı olun bana
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorunum çözüldü hepinize teşekkür ediyorum herseyi kabul etti ve yapacak :) çok mutluyum tavsiyelerinize de uydum saolunn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer