Red yemekten bıktım , bu şehir bana çok özgüven kaybettirdi?

Red yemekten bıktım , bu şehir bana çok özgüven kaybettirdi?
Üniversite 2 . sınıfım Malum Pandemi döneminde kaldık uzun süre bundan nasibimi bende aldım. Ayrıyeten 2 sene mezuna kaldım ,22 yaşına gircem nerdeyse. Küçük bir anadolu şehrinden geldim herkesi kendim gibi zannetim. Kız arkadaş konusunda bile. Kadınlara karşı asla saygısız olamam ama , mesela eğlence klübünde naber dediğimde defol diyor misal yani. Ve okulda da konuştuğum kızlar vardı ne hikmetse hepsinin flörtü var ve ben afedersiniz ama hayatımda y•vş• k damgası yemedim. Bende bundan sonra kendimi kapadım. Çok yalnızım çok yalnızım :(

Sona da kendimi koyuyum bari anlayın neyden kaybediyorum diye
Red yemekten bıktım , bu şehir bana çok özgüven kaybettirdi?
Cevapla