
Sona da kendimi koyuyum bari anlayın neyden kaybediyorum diye

Yalnızlık iyidir boş ver, kafa dengi güvenebileceğin bir kaç arkadaşın olsun yeter bence. Millet ekonomi yüzünden sıyırdı iyice farkinda değil, kızlara gelince ona bir şey diyemem çünkü ben bile tahammül edemiyorum öylelerine
Cevap
3Cevap
Boşlar ya. Hep sapıklar totolarını kaldırıyo bunların. boş hava var hepsinde
Kardeşim be aynen öyle , aga bunlar harbi bilmiyorlar bizim ne çekiğimizi
Aynn öyle , hocam
Babalık gayet iyisin bence
Ama sakalının kesimini beğenmedim
Benimde hoşuma gitmiyor , reis değiştircem yakında
Çok sinirli bakıyorsun muhtemel korkuyorlar. 😃
Harbimi dlldld
Evet. d
Hayda tatlı çoçuğum aslında yaaa kakskks
İlgi verin abimize
Dalgamı geçiyorum acaba ben?
Tiple alakası yok dün gördüğüm görüntüden sonra anladım ki kıro olup paran olucak 😒
Boy kaç?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?