Uzun boylu bi kızla ya da kendinizden uzun birisiyle çıkar mıydınız, flört eder miydiniz?

Benim boyum 1,79 ve ne zaman bi erkekle konuşsam genelde benimle aynı boyda ya da benden birazcık uzun oluyor. kafa dengiysek boyu takmıyorum ama karşımdaki kişi uzun olmamdan rahatsızmış gibi hissediyorum bu yüzden benden uzun birisiyle olmak daha güzel hissettirirdi , her iki taraf içinde, düşüncesine giriyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Uzun boylu bi kızla ya da kendinizden uzun birisiyle çıkar mıydınız, flört eder miydiniz?
Cevapla