biraz uçuk bi tip, tarzı da öyle oyuzden tahmin de edilebilir yani aşırı garip değil bence.
oha nası yaa diye şaşırırım🥴
çok yakışmış😋🥵 derim
garip bulurum ama belli etmem😎
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Garip bulmak saçma. Tesettürlü diye kendisine bakamıcak mı? Başı kapalı diye saçlarını da usturaya vursun o zaman. Nasıl olsa görünmüyor
Cevap
19Cevap
Garip bulmuyorum çünkü eşimin de saçı buz mavisi ve kapalı yakışsın ya da yakismasin farklı renklere boyadigimiz oluyor ve bence güzel bir şey
yaa çok güzel ilk gördüğünde ne düşünmüştün
İlk gördüğümde saçı bakır rengi idi hatta 1 kere zevkine sıfıra bile vurdu ben sorun etmiyorum farklı şeyler yapınca hoşuma gidiyor zaten son zamanlarda makyaj yapmaya başladı ve ben yardımcı oluyorum farklı görünüyor ve ona makyaj yapmak zevkli geliyor fazla abartmadan yüzeysel ürünler kullanıyoruz
Değişik gelir ama kendini öyle güzel hissediyorsa bişey demem fakat caiz değil diye biliyorum..
#Vesselam
Kültür karmaşası kaosu gibi bir şey bu garibime gider
z kuşağı böyle
aynen sen küçümsemeye devam et bbi önceki kuşaklar çok iyi olsaydı bize böyle bktan bi dünya kalmazdı
Bu cok güzel birsey. Bence helali gorebildikten sonra bu güzelliği daha ne olsun ki🤗
Saçma başını kapatan biri niye sacini maviye boyasinki kullanamiycak nasil olsa
kendisi için boyuyo başkalarının görmesi için değil slk mısın aw kullanamıycak diyo bi de keöxpsöxchsmcms
kendi nasil kullanacak sacini acmiyoki kapali saci varsa kendisi icin bile boyasa mantiksiz
Kanka tesettürlü kadınlar evde de mi kapalı geziyor sanıyorsun? Evde kendisi görecek ya saçını, o ona yeter. Öyle olduğunu bilmek bile insana mutluluk veriyor.
Garipsemem yakışmışsa överim hatta
Tepki vermem, o kadar da şaşırtıcı değil.
bazı arkadaşlarım duyunca çok şaşırıyo oyuzden
kahkaha atarak gülmeye başlardım sşslslslslsl
dayak yemek istiyosun heralde 🥴
Awk teseddurli biri neden saçını mavi yapar zaten kapalı saçı neden bozuyorsun
canının keyfi ve kahyası öyle istiyo çünkü
Hmm kapalı yapıncak
Herkesin kendi hayatı
Sorun değil isterse mor yapsın
mor mavi karışık zaten lwmpşfdğş
Güzel
Ooooowww muhteşem derim :) çok hoşuma gider :)
Normal karşılarım ama Kızıla boyayalım derim
beyaz tene en çok lacivert yakışıyo ama 🥴
Hmm süt beyaz mi tenin
Bordo sütyen de güzel gider
Sarılır öperdim. : D
Hosuma giderdi
Bu şey gibi olur finalde ulti kullanmış gibi
Boyamistir
Beğenirim
Saçını boyatmasına izin vermrm
izin alan biri değil zaten sadece babasından izin alıyo
git öyle pasif senden izin alıp egonu tatmin eden birini bul ozmn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar