Resmen kinlendiğini hissediyorum sizde çekememe durumu olabilir mi
resmen ot gibi yaşasam mutlu olacak. Bir aktiviteye katılınca laf sokmalar vs
resmen ot gibi yaşasam mutlu olacak. Bir aktiviteye katılınca laf sokmalar vs
Merhaba.
Öncelikle şunu bilmenizi isterim ; Evlilik tek bir bedende iki can olmaktır bunun bilincinde olarak, hareket etmeli insan daima ne güzel hem bir anne hem de başarılı bir iş kadını, olmuşsunuz bu oldukça son derece iyi ama nihayetin de insan oğlu çiğ süt emmiş, belli olmaz ne yapacağı nasıl davranacağı bundan dolayı üzülmeyin stres yapmayın, ve kendinize olan inancı güveni kaybetmeyin onu karşınıza alarak bu, durumu konuşun içinize atarak sadece kendinizi yıprattığınızla kalırsınız, ümitsizliğe kapılmayın karamsar olmayın dik durarak sabırla yaşamaya, devam edin üstelik anne olduğunuzu unutmayın anneler fazlasıyla güçlü olurlar kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın en güzele emanet olun.
Erkekler öyledir hatta onlardan iyi kazansak bile bu durumdan rahatsız olurlar erkeklik gurur diye birsey vardır erkeklerin yapısı öyledir ki ben de erkeklerin daha
Ahah bu benim kafa :D
Cevap
12Cevap
başarılarınla övünmeyen, övmeyen, sizi olduğunuzdan daha kötü yapmaya çalışan insanlarla birliktelik kurmayın.. arkadaş dahi olmayın.
Başta böyle değildik
Kin tutup kıskanıyordur. Çekemez bir de kendinden donanımlı görüyorsa
Kin tutuyor hissediyorum bunu artık
Konuşun bari de belki çözülür
Konusamıyoruz maalesef. O aşamaları çook geçtk
Bir evde iki yabancı olmadan bir çözüm ve çıkar yolu bulunsa daha iyi olur gibi, yani siz el değil onun eşisiniz. En değer verdiği olmalısınız
Ne yaparsan yap evlendin mi hepsi biter ha ilkokul mezunu bir köylü kızı ha sen. Bir fark kalmaz.
Neden
Çünkü evlilik budur. Sebep arama.
Kıskanıyor seni işte , ona ilgi göster onu sevdiğini söyle ;)
Sana yetememekten seni kaybetmekten korkuyor olabilirmi
kincidir tabi bu devirde annen baban bile cekemiyor
Sorma he 😒çok iyi özetledn
İnsanlar bazen saracak yer arıyor ama acaba hersey anlattığın gibi mi
ne engel atıosun mal mısın
Kes
Bunada engel
dort dıl nasıl ogrendın bana da taktık ver
Almancıyız biz orada zaten almanca fransızca ingilizce öğrenmiştim
Yurt dışı şart. Dil okulu falan çok zaman kaybı o yaştan sonra. Kaç ay oraya vereceğin parayla 1 ay yurt dısında çalısırsın
Nah öğrenilir 😜
La ne bilim sanki ben burada mı öğrendim
Evde kaldım bir bok yapmadım öyle takılıyorum
Tekmeyi bas
Bomboş adam
Kıskanıyolar seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?