Kızların uzun boylu kızlar uzun boylu olduğu için seviliyor kısa boylu kızlar minyon tatlı diye seviliyor sanki uzun olmak erkekliğin başlıca görevi 186 erkekler maalesef kimsenin ilgisini çekmiyor diyeyim ben kibar şekliyle Neden peki biz kızlar kendimi seçmediğimiz gibi erkekler de kendi boyunu kendi seçmiyor yazık değil mi onlara
Güncellemeler
+1 yıl
Ya 186 yazmış pardon 180 boyunun alti
Kısa böyle erkekler neden şahmaroğlu muamelesi görüyor yazık değil mi 😀?
@Xhshshsh 1.73 musun kardesim sıkinti yapma ben cok goruyom 1.70 ustu olup yaninda kiz olan oz guvenli ol elbet olur sen boyunu kompleks yaparsan olmaz
Aga ben z kuşağıyım yaşıtlarım hep uzun kızlar bil uzun hep 170 175 180 erkekler zaten 180 den başlıyor 2 metreye kadar yolu var z kuşağı olup 173 seniz yaşam bitti blackpill gerçekleri
O yüzden diyorum benim gibi kısalar ölsün diye 150 kız bile adam yerine koymuyor onun dışında sosyal hayatta falanda adam yerine koyan yok ölmek en iyisi benim gibilere ötenazi hakkı tanısalar keske umarım senin boyun uzundur haklı derim
İyi uzunsan zaten kısalara bir zahmet bakma ama o yorumları ben samimi bulmuyorum alayi kolpa ya da elemanlarda para vardır kız parasını yiyip uzun biriyle boynuz takmak için çıkmıştır yoksa kısa erkeği hiçbir kız sevmez 150 kızın 180 den kısa erkek görmüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Boyun 170 ama biçok flörtüm oldu 3 4 kez de sevgilim oldu boyla alakası yok bunun bitürlü anlamadılar
Hhmm peki
Ceken var 165 arkadasim var kizlardan yeteri ilgiyi görüyor yani
Nasıl peki
Boyla alakali bişey değil ki karakterle alakali. Özgüvenli konuşmasını bilen biri bulur ya
Peki
Uzun boyluyım sanırım. Bunun da bir avantajını görmedim
Kısa mı olmak isterdin
Yoo bana göre bu tip şeyler önemsiz
Hhmmm
Kısa boy dert değil ki, TIP'ın çare bulamadığı şey yok.
Nasıl bir çare buluyor ki tıp bir 70'lik erkeği 190 yapabilir mi
Alt ve üst bacağa aynı anda yapılan ameliyatlarda 80 günde 16CM uzamak mümkün.
Uydurma ben ameliyatlara baktım en fazla 6 cm
Alt ve üst bacağa aynı anda yapılan dedim, Precice ile yapılan ameliyatlarda min. 7CM uzama sağlanabiliyor tek bacakta.
Peki
Hobbit seven erkeğin kendine hayrı yoktur ama uzun boylu kıza bişi diyemem
1.80 ustuyum hep uzuldum hic sevilmedim kirdilar beni paramparca ettiler boy hic onemli degil
Kıyamam sana 😔
180 boyla o hallere geldiysen benim gibi 173 olsan ağzına sçarlardı şükret keşke bende 180 olsaydım
@Xhshshsh kaderim cop kardesim 1.70 olsaydim bunlari yasamasaydim keske omrum curudu mk
170 olsaydın bunların beterini yaşardın emin ol benim hayatım hiç başlamadı bile mk 7 cm ile hayatı kaçırdım
@Xhshshsh 1.73 musun kardesim sıkinti yapma ben cok goruyom 1.70 ustu olup yaninda kiz olan oz guvenli ol elbet olur sen boyunu kompleks yaparsan olmaz
Aga ben z kuşağıyım yaşıtlarım hep uzun kızlar bil uzun hep 170 175 180 erkekler zaten 180 den başlıyor 2 metreye kadar yolu var z kuşağı olup 173 seniz yaşam bitti blackpill gerçekleri
@Xhshshsh ajdhd 😀 kıyamam ya ben de 1 75'in bu arada
Al işte anca dalga geçin bu boyda bir erkek olacağıma keşke sokak köpeği olsaydım daha çok değer görürdüm
Dalga gecme sende kizim boy tip para bunlari biz mi seciyoz?@soran
Aga boşa demiyorum şükret diye bak nasılda dalga geçiyor 180 den kısa erkek olacağına sokak köpeği ol daha çok değer görürsün
@Xhshshsh dalga mı geçtim ya sadece boymu bildirdim
Hepiniz uzun manyağısınız benim gibi 180 den kısa olanlar ölse keşke boş yere acı çekiyoruz
Ne alaka senin için kısa mı sevelim
Aman sevmeyin günaha girersiniz sonra 150 nizde 170 inizde sakın ha sevmeyin hakaret edin 180 altı erkek mi olur deyin
Yok canım hakaret etmiyoruz sadece ilgimizi çekmiyor
O yüzden diyorum benim gibi kısalar ölsün diye 150 kız bile adam yerine koymuyor onun dışında sosyal hayatta falanda adam yerine koyan yok ölmek en iyisi benim gibilere ötenazi hakkı tanısalar keske umarım senin boyun uzundur haklı derim
Evet dedi muyum da uzun da ama bak kısalarda sevgili buluyormuş yorumlarda okuyabilirsin
İyi uzunsan zaten kısalara bir zahmet bakma ama o yorumları ben samimi bulmuyorum alayi kolpa ya da elemanlarda para vardır kız parasını yiyip uzun biriyle boynuz takmak için çıkmıştır yoksa kısa erkeği hiçbir kız sevmez 150 kızın 180 den kısa erkek görmüyorum
Sen aşırı takılmışsın bu boya ya
Çünkü boy çok önemli bir erkek 180 den kısaysa yaşamı bitti hatta hiç başlamadı
Yok artık o kadar da değil
Küstük mü 😔
sosyal becerin varsa yine buluyorsun sorun olmuyor
İyi o zaman sevindim ama zaten boyları kısa diye özgüvenleri düşük oluyor
1.86 erkek gayet de uzun
186 dedik zaten pardon 180 bin altı