Kısa böyle erkekler neden şahmaroğlu muamelesi görüyor yazık değil mi 😀?

Kızların uzun boylu kızlar uzun boylu olduğu için seviliyor kısa boylu kızlar minyon tatlı diye seviliyor sanki uzun olmak erkekliğin başlıca görevi 186 erkekler maalesef kimsenin ilgisini çekmiyor diyeyim ben kibar şekliyle Neden peki biz kızlar kendimi seçmediğimiz gibi erkekler de kendi boyunu kendi seçmiyor yazık değil mi onlara
Güncellemeler
+1 yıl
Ya 186 yazmış pardon 180 boyunun alti
Kısa böyle erkekler neden şahmaroğlu muamelesi görüyor yazık değil mi 😀?
Cevapla