Lise yıllarında bir kıza aşık olan bir erkek 6 sene sonra kıza neden böyle davranır?

Ya kısacası, bir çocuk peşimden çok koştu lisede ama benim annem hasta ve babam yok o yüzden zor durumdaydım ve bu yüzden çocuğa hiç yüz vermedim bir sürü derdim vardı.
üni ye geçince yollar ayrıldı ayrı şehirlerde okuduk. Ama 6 sene sonra mezun olduk ve karşılaştık tesadüfen.
konuşmaya başladık tekrar numaramı istedi.
kahve içtik.
ve sonra bişey oldu ve anlamıyorum ne yapmaya çalıştığını , ben her olanı biteni anlattıktan sonra, söyledim ona zor durumdaydım zamanında ve bende seni seviyordum geçde olsa söylemek istedim dedim.. çocuğun davranışlarını anlamıyorum ama
Lise yıllarında bir kıza aşık olan bir erkek 6 sene sonra kıza neden böyle davranır?
Cevapla