Ya kısacası, bir çocuk peşimden çok koştu lisede ama benim annem hasta ve babam yok o yüzden zor durumdaydım ve bu yüzden çocuğa hiç yüz vermedim bir sürü derdim vardı.
üni ye geçince yollar ayrıldı ayrı şehirlerde okuduk. Ama 6 sene sonra mezun olduk ve karşılaştık tesadüfen.
konuşmaya başladık tekrar numaramı istedi.
kahve içtik.
ve sonra bişey oldu ve anlamıyorum ne yapmaya çalıştığını , ben her olanı biteni anlattıktan sonra, söyledim ona zor durumdaydım zamanında ve bende seni seviyordum geçde olsa söylemek istedim dedim.. çocuğun davranışlarını anlamıyorum ama
üni ye geçince yollar ayrıldı ayrı şehirlerde okuduk. Ama 6 sene sonra mezun olduk ve karşılaştık tesadüfen.
konuşmaya başladık tekrar numaramı istedi.
kahve içtik.
ve sonra bişey oldu ve anlamıyorum ne yapmaya çalıştığını , ben her olanı biteni anlattıktan sonra, söyledim ona zor durumdaydım zamanında ve bende seni seviyordum geçde olsa söylemek istedim dedim.. çocuğun davranışlarını anlamıyorum ama
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Nasıl davrandığını ne konuştuğunuzu demedin
Ya bana dedi ki ben başkasıyla konuşuyorum ciddi bişeyde yok ama şimdilik böyle. Ama bende sana çok değer veriyorum ve benim için önemlisin dedi.
Bende peki dedim … mutluysan bende mutlu oldum hak ediyorsun dedim..
2 hafta yazmadım buna o öyle deyince konuştugu kıza olan saygımdan.
Çocuk bana mesaj attı : bir şarkı attı “romantizim bitti” anlamadım
Bana amcam öldü dedi
Bende arim mi seni? Dedim çok insan var evde dedi baş sağlığı için dedi yarın ararsan sevinirim dedi ve hatta bir ara kahve içelim dedi
Bende peki dedim. Yarın ararım dedim sadece.
Aradım 2 kere, online olmasına rağmen açmadı ve geri dönüşde yapmadı. Ama 4 gün sonra storymede etki yorum yaptı.
Bende görüldü bıraktım sadece. Anlamadım napmaya çalıştıgını
Konuşma boş ver
Köprünün altından çok sular geçmiş
Geçsin
Ben başka sayfa açmak için hayatıma kendisi girdi tekrar bunu söylemem gerekiyordu kendim için
Söyledim rahatladım bişey beklediğimden değil illa
Ama onun davranışını anlamıyorum
Ya bana dedi ki ben başkasıyla konuşuyorum ciddi bişeyde yok ama şimdilik böyle. Ama bende sana çok değer veriyorum ve benim için önemlisin dedi.
Bende peki dedim … mutluysan bende mutlu oldum hak ediyorsun dedim..
2 hafta yazmadım buna o öyle deyince konuştugu kıza olan saygımdan.
Çocuk bana mesaj attı : bir şarkı attı “romantizim bitti” anlamadım
Bana amcam öldü dedi
Bende arim mi seni? Dedim çok insan var evde dedi baş sağlığı için dedi yarın ararsan sevinirim dedi ve hatta bir ara kahve içelim dedi
Bende peki dedim. Yarın ararım dedim sadece.
Aradım 2 kere, online olmasına rağmen açmadı ve geri dönüşde yapmadı. Ama 4 gün sonra storymede etki yorum yaptı.
Bende görüldü bıraktım sadece. Anlamadım napmaya çalıştıgını
hangi davranışı, bahsetmemissin ki
Bi ünlü kiz benziyorsn ama adi aklima gelmedi
@medi_x evet yargı da ki kız
@medi_x başak gümülcineoğlu
Yo o diil baska birine benzito
askim buyuk ihtimalle diger kiz ile ciddi bir duruma ilerledi ve seni de kaybetmemek adına ciddi bir durum yok dedi. sen senelerce asık oldugu kisisin fakat yeniden iletisimde olduğunuz dönemde onun hayatinda biri var ve su an söylediklerinle bi tık yedek gibisin bence.
arama konusunda ise, 2 kere aradığını gördü ve dönmedi, musait degilse en azindan sonradan açamadım seklinde bi acıklama yapması gerekirdi. story yanıtı da acıklama yapmadan muhabbet kurmanın bir yolu gibi.
dedigim gibi bence bi tık yedektesin, diger kisi ile olmazsa yazacagı ilk kisi sensin gibi gozukuyor.
onun hayatında birisi varken iletisimi kesmen en sağlıklısı gibi, diger turlu iki kadinda zarar gorebilir.
İşte dediğin gibi açıklama yapmadıgı için aramalarımda o yüzden bende umursamadım yorumunu.
Beni adam yerine koymayanı bende koymadım.
Ve ben iletişimi kestim o amcam öldü diyip geri gelince bana sadece insanlık yapıp aradım baş sağlığı dilemek için
@duygusalprofil kanka sen hangi ünlüye benziyprsn
hic benzeten olmadı bilmiyorum nxndnd @medi_x
Ya bulucam ben onu ajzkakka kac yasindasn
"Sıla Ertaş" kızıl sacli haline benziyorsn
@medi_x a evet onada benziyor
Hangi dizede oynadı?
Tiktokcu 😂
@medi_x aaaaaa
Skkssmaamak
Bu kız çok güzel birine benziyo
Sana ne cevap verdi?
Peki sana nasıl davranıyor?
Valla ne yalan söyleyim ben de anlamadım biraz daha davranışlarına dikkat et zamanla anlarsın
Nasl davrandıki
boş ver öyllerini
Nasıl yani anlamadim
bana dedi ki ben başkasıyla konuşuyorum ciddi bişeyde yok ama şimdilik böyle. Ama bende sana çok değer veriyorum ve benim için önemlisin dedi.
Bende peki dedim … mutluysan bende mutlu oldum hak ediyorsun dedim..
2 hafta yazmadım buna o öyle deyince konuştugu kıza olan saygımdan.
Çocuk bana mesaj attı : bir şarkı attı “romantizim bitti” anlamadım
Bana amcam öldü dedi
Bende arim mi seni? Dedim çok insan var evde dedi baş sağlığı için dedi yarın ararsan sevinirim dedi ve hatta bir ara kahve içelim dedi
Bende peki dedim. Yarın ararım dedim sadece.
Aradım 2 kere, online olmasına rağmen açmadı ve geri dönüşde yapmadı. Ama 4 gün sonra storymede etki yorum yaptı.
Bende görüldü bıraktım sadece. Anlamadım napmaya çalıştıgını
Kararsız sen konusunda
Nerden anladın
Bi oyle bi böyle davranıyor. Akışına bırak kasma
Ayrıldınız mı şu an
Peki ne zaman konuşmaya başladınız ve hic buluştunuz mu
Ya sen sorumu okumadın mı? Kahve içtik dedim ya
Okudum
Yazdm sana ordn konuslm