Hoşlandığım çocuk kankamla sürekli didişiyor, yanlış anlamalı mıyım?

Benim hoşlandığım bir çocuk var, o da benden hoşlandığını söyledi imalı şekilde. Hatta öptü, flört ediyoruz. Gözleri hep benim üzerimde. Benim yakın arkadaşım sürekli ona laf sokuyor. İlişkimiz hakkında değil, havadan sudan. Gülerek sokuyor, düşmanlık yok. Ve didişiyorlar genellikle. Çoğu zaman ben seyirci gibi izliyorum. Gözüne baka baka didişirken kıskanıyorum.
Hoşlandığım çocuk kankamla sürekli didişiyor, yanlış anlamalı mıyım?
Cevapla