Sevgilim polis ve çok agresif, bağırıyor. Sizce böyle olmasının sebebi mesleği mi?

3aydır konuştuğum bir polis var ilk Zamanlar öylesine biri olarak görüyordu sürekli kız ekliyordu arada bir cevap veriyordu sonradan ısınmaya başladı sonradan düzeldi yaptığı şeyleri bıraktı kendiliğinden yazmaya başladı güzel sözler söylemeye falan ama çok sinirli öyle yanlış bir hareketi yok ama inatlaştığımız zaman ya da çok soru sorduğum zaman ya da bazen konuşurken bana tahammül edemiyor agresiflesiyor bağırıyor kızıyor ama tek kötü kelimesi mantığına bak diyor ağzından bir tane küfür duymadım sonra kendini dizginliyor bu adamı seviyorum sadece beni düşündüren şey acaba mesleğimi onu böyle agresif olmaya tetikliyor yoksa beni sevmiyor mu bana tahammülün duygun yoksa git diyorum yazma diyorum sonra yine yazıyor
Sevgilim polis ve çok agresif, bağırıyor. Sizce böyle olmasının sebebi mesleği mi?
Cevapla