Beni 14 şubatta terk eden sevgilim sanırım yeni sevgili yapmış ben kaybetmişim gibi hissediyorum napmalıyım?

Bu olaydan sonra toplayamadım zaten stalkı da bırakamadım 9 aydır terapi sürecim de devam ediyor ancak stalkı bırakamadım. Bu süreçte benim 4 aylık ilşkimde oldu aslında ama sonuç olarak bu yıl bitiyor ve ben yalnızım dün ona baktım yine ve o mutlu gibi bu durum canımı sıktı iyice canımı sıktı bu durum kaybetmişim gibi hisediyorum bu yıl istediğim hiçbir şey olamadı bu ilişki konularında.
Beni 14 şubatta terk eden sevgilim sanırım yeni sevgili yapmış ben kaybetmişim gibi hissediyorum napmalıyım?
Cevapla