Sürekli kadınlara çamur atan erkekler görüyorum sitede. Sizde sorun kadınlarda mi yoksa kadınını ikna edemeyen, beceremeyen erkekte mi? Bak mevlam istemeyi bilene illaki veriyormuş 😂
Sorun istemeyen kadında mı istemeyi bilmeyen erkekte mi?
Görsel çok güzelmiş 😂 Kadınlarda pek sorun göremiyorum, benimde bir arayışım yok. İsteyen her akıllı erkek illa ki sevgili yapar. Ama ben sıradan birisi ile olsun istemiyorum ve şu an için öncelliklerim farklı.
Erkeğin mükemmel olmadığını bilmesine rağmen mükemmel olduğunu söylemesini bekleyen kadında. Ya da hayat standartları gereği çok ciddi geliri olması gereken erkeğe para benim için önemli değil gerçeğini söylemesinde.
😂😂😂😂😂🤦🏻♀️ hay allah gökten kadın yağdı desene 🤣 bence sorun her iki taraftada mevcut eğer iletişim yürümüyorsanız hiç bir zaman tek taraflı değildir ✌🏼😃
Sorun iki tarafta da değil bence 🤣 ortada sorun yok bikere 😁 Sonuç olarak kadın erkek ne yaparsa yapsın gönlü olmayabilir 😁 ama erkeğin de bok atmak yerine kabullenmesi daha iyi olur.
Hepimiz şizofreniğiz zaten. 😃 İstesekte diğer taraf istemiyor. İstiyor ya da bırakıp gidiyor. İki kere ikinin beş ettiği görülmez. 😃
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
kafasına göre takılan yani; iyi-kötü, doğru-yanlış, gerçek-yalan, sebep-sonuç kavramlarına aldırış etmeden tamamen zevk-haz odaklı hareket eden. onlar kendilerini zaten biliyorlar, neyse salla gitsin