Çok zor bir karar ama arkadaşlarımla oynadığımız, hep beraber karda bizim kapının önünde kaydığımız zamanlar aklıma gelince arkadaşlarım daha ağır geldi şu an. O kadar eğleniyorduk ki, gülmekten karnımıza ağrılar giriyordu. Daha hızlı kaysın diye karı bastırıp üzerine su döküyorduk buz tutsun diye. Sonra poşet değil evden tepsi alıyorduk daha hızlı kaymak için. Yolun kenarında küçük bir dere vardı Allah'ım her seferinde hepimizde kayarken oraya doluyorduk😂 Islanırdık bizim eve girer ıhlamur içerken üzerimizi kuruturduk. Hadi sonra tekrar. Çok güzel günlerimdi. O yüzden aynı arkadaşlarımla kar topu oynamak derim.