Eşime gelen mesajın anlamı ne, sizce beni aldatıyor mu?

5 yıllık evliyim, 7 senelik birlikteliğimiz var eşimle. Dün saat gece 3 gibi eşimin telefonu benim elimdeyken bekar bir erkek arkadaşından mesaj geldi. Mesaj aynen şöyle Alo Kanka kız arkadaşımla oteldeyim gelsene Ve konum Otel adı ve kapı numarası Ben mesajı görünce ufak çaplı bir şok yaşadım ve eşime mesajı gösterdim ne demek istediğini sordum. O da kafası güzel herhalde saçma sapan konuşuyo dedi seni ne için çağırdığı aklıma kötü şeyler geliyor dedim. Saçmalama ara konuş dedi arkadaşını aradık eşim dedi ki benim eşim de gördü mesajını sen ne demek istiyorsun yok ben evli barklı adamım saatin farkında amısın bilmem ne diye arkadaşı da özür diledi benden dedi ki ben kız arkadaşım gitti sen gelsene oturalım demeye çalıştım dedi. Telefonu kapadı. Eşimle bu zamana kadar sadakat konusunda en ufak bir şüphem bile olmamıştı kendimden çok güvenirim ama bu mesaj bnei çok şüpheye düşürdü. Bir çocuğum var dünden beri harap durumdayım etrafımda anlatabileceğim çok kiiişi yok sizce daha önce böyle bir şey yaşamış olabilirler mi veya eşim beni aldatıoymu lütfen dalga geçer mesajlar atmayın yardıma fijire ihtiyacım var
Eşime gelen mesajın anlamı ne, sizce beni aldatıyor mu?
Cevapla