Merhaba arkadaşlar bi konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum 2 senelik ilişkim benim ilk sevgilim onunda ilk sevgilisi benim biz ikimizde birbirimizi tanımdan önce nasip diye birbirimizi beklemişiz Allah bizi karşılaştırdı çok düzgün biri birbirimizi çok seviyoruz çok iyi anlaşıyoruz aramızda hiç sorun yok birbirimize iyi geliyoruz şifa oluyoruz ama ailesinin Pek gönlü yok uzak mesafe ilişkisi ben Aydındayım o Bursa’da tüm mesafelere rağmen birbirimizi bırakmadık yanında olduk ama ailesi bizi görüştürmüyor sürekli bu konunun kavgası yaşanıyor sevgili olmanıza bişey demiyoruz diyorlar ama görüşmeye karşılar 1 sene kadar görüşemedik ailesi yüzünden 2 ayda bir kere gelmesine bile çok sık buluşuyorsunuz diyolarlar neden böyle yapıyorlar anlamıyoruz Allah rızası için görüşlerinizi yazın sürekli bizim önümüze taş koyuyorlar bunu yapmalarını gerektirecek hiç bir sebep yok
Güncellemeler
+1 yıl
Üniversitesi de tanıştık Sosyal medyada değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer