Kızlar neden olumlu veya olumsuz tepki vermez?

Bir kızla 10 yıldır tanışıyoruz 10 yıllık dostluğumuz var, son aylarda ilgim arttı ve aşık olmaya başladım sürekli onunla iletişim kurmak isteyen bir his var içimde.

Mesele şu ki son aylarda bir arkadaşın normal bir arkadaşına demeyeceği hitapları diyom leydim, leydim balım vb kelimeler kullanıyorum veya gizemcim diyorum vb. Bu zamana kadar bu konuda terslemedi sadece bugün dişiyle alakalı sorundan bahsettiğinde ah be leydim balım dedim, deme şunu sinir oldum dedi. Bunuda o andaki yorgunluk ve sağlık sorununa bağlıyorum.

Bunun dışında zaman zaman seni çok seviyorum, seni çok özledim, seni özleyecem vb şeyler dedim, hislerimi belli edecek türden şiirler yazdım, manalı şarkılar gönderdim (Zeki Müren-seviyorum işte var mı diyeceğin, Gülay-cesaretin var mı aşka, Devran Çağlar-hep seveceğim vb)...

Açılacak cesareti bulduğumda işe başlayacağı tuttu ve yorgun olması (market sektöründe, belli bir düzeni yok akşamları ertesi gün kaçta çalışacağını WhatsApp mesajıyla bildiriyorlar, bazen full çalıştığı da oluyor ve yorgun düşüyor), hastalanması falan derken açılma işi ötelendi hep...

Beni düşündüren mesele beni seviyorsa neden hislerini belli etmiyor, sevmiyorsa sadece arkadaş olarak görüyorsa da neden bana böyle şeyler yazma bana karşı umudun olmasın vb demiyor? Bir kız neden bu türdeki mesajlara tepkisiz kalır?

Açılma konusunda nasıl bir yol izlemem gerekir? Yüzyüze biraz zor, izin gününde evden çıkmamayı evde dinlenmeyi tercih ediyor.

Velev ki cevabı olumsuz olursa her türlü irtibatı kesme ihtimali var mı bu tabloya göre? Duygularımı zaten anlamıştır itiraf kısmı kaldı tek, buna rağmen hislerimi açınca gider mi?
Kızlar neden olumlu veya olumsuz tepki vermez?
Cevapla