Bir erkeğin kızlardan utanması çekinmesi büyük bir sorun mudur?

Benim normalde utangaç çekingen içe dönük bir kişilik yapım var bu yüzden midir bilmiyorum hayatımda hiçbir kıza yaklaşamadım kızlardan utanıyorum çekiniyorum 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım görüşemedim çıkamadım hayatımda hiç kız arkadaşım sevgilim de olmadı çocukluğumdan belli aynıyım bu hiç değişmedi hatta zamanla daha da utangaç çekingen oldum gençliğim hep yalnız geçti kendimi hep yalnız hissediyorum yalnız yaşlanıyorum
Bir erkeğin kızlardan utanması çekinmesi büyük bir sorun mudur?
Cevapla