Göğüslerim küçük olduğu için hiçbir erkek tarafından sevilmeyeceğimi düşünüyorum haklı mıyım?

Ben 173 boyunda 48-49 kilo bir kızım. İnce uzun bir yapım var yani. 3-4 sene karşılıksız sevdiğim biri vardı o diyordu ki “göğsün yok tahta gibisin” falan filan. Şimdi birinden hoşlansam diyorum ki kendi kendime zaten beni istemez ki göğsülerim küçük ben ona yetemem falan diye düşünüyorum
Göğüslerim küçük olduğu için hiçbir erkek tarafından sevilmeyeceğimi düşünüyorum haklı mıyım?
Cevapla