Beyler tahminen ne zaman böyle hayran hayran bakanınız olur?


Dün akşam yürüyüşünde.
Beni kantinde ders çalışırken gören bir kız vardı. Arkadaşlarımın arkadaşı. Yolda gördü dün akşam beni. Yanından geçene kadar uzun süre taciz etti beni baka baka, bitirdi beni resmen.
Kız aşırı kilolu ve itici bir tipi var. Kilolu insanların kendisine saygısı yok demektir. Bu olay bile itici.
Cevap
76Cevap
Vardır dünyanın bir köşesinde vakti zamanını bekliyordur fjjfd
Var bakanımız 😅
Peki ya biz hanımların karşısına ne zaman gerçekten seven bir adam çıkar
Hayran hayran bakan gözler değil, hayran hayran seven kalp arıyorum.
Üst katta oturan çok derin derin bakardı hep bir bahane bulup.
Bozuk bir düşünce olamaz ama bakışların hepsi hayran kimi içer b0k gibi...
Belki yarın belki yarından da yakın. :)
Hayırlısı deyip sallıyorum.
büyük ihtimalle olur, fakat güvenmediğim için çizerim.
Yani genel olarak oluyor bunun için çok beklemeye gerek yok.
Sürekli kızlar bana böyle bakıyor zaten dışarı çıkınca 😂😂
En son 9 ay kadar önce gözlerime böyle bakmasına izin verdim böyle birine
İlk başta tersliyorlar sonra çok hayran oluyorlar. Hep bunu yaşadım.
En son bu sabah oldu kurban olduğum yaşama sevincim eşim böyle baktı
2 sene önce. Hatta ablam bile farketti. Sana bakıyor sen hiç bakmadın demişti ☺️
Ben alışığım böyle bakışlara.
bana böyle bakan kadın değil, şu başlığı doğru yazabilecek entelektüel kadın gerekir ki o da bu ülke için fazla bir şey
hayett her kadin esittir para degil mi? ben hep para olarak yasattiniz
Eğer rolünü iyi yapıyorsa, Ancak böyle filmlerde olur.
Mezara girince diye tahmin ediyom ben hatta belki ozaman bile olmaz ☹️
Sekste iyiyse bakarız niye bakmayalim
Bu kadar çok sap varken çok uzakta oldugunu sanmam
Çok fazla oluyor fakat sadece saçıma bakıyorlar 😭
Belki bir gün olur diyeceğim ama emin değilim. 😅
fotorafa bittim resmen
Böyle bakanım olduda böyle güzel bakanım olmadı.
Dün bı kız böyle bakıyordu
Dileyen baksın umurumda mı bu dünya 🚬
Bilmiyorum ama şu ana kadar annem galiba 😊
5-6 sene önce çoğu kız hayrandı.
Ne bileyim ben yaa. Bakan bakar işte
olur ya çıkaar kısmet :D💭💫🌺👼
Sevilmem gibi çapkın bir yansımam var çünkü.
Şu zamana kadar olmadı. Olacağını da sanmıyorum
Bilmem hiç dikkat etmiyorum bunlara.
Galiba üç sene falan oluyor...
Olacağını sanmıyorum hiç olmadı zaten
Olur mu desek daha doğru olur :)
Var da açılamıyorlar ki 😂
Arada oluyordur belkı kımbılır..
Bana Kimse Hayran Hayran Bakmaz
Sanırım bana karşı hiçbir zaman olmayacak.
Benşm sevgilim hep böylr
Düzelicez inşallah be şu olaylar bi bitsin
Çok yakında.
İki yıl önce
Hiçbir zaman 🙄
Çirkini kimse sevmez annem de sevmezdi
Hiç bir zaman
Olmaz gibi
Tahminimce olmaz
Asla olmaz, imkansız
olmaz
Her zaman oldu
Cehennemde belki
Yakın zamanda olur herhalde
Hiç olmamış olabilir
Olmaz
hiçbir zaman :)
Hiçbir zaman
2 3 sene sonra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?