Bana umut verdi. Kendini sevdirdi. Olalim dedi. Ertesi gun olamayiz dedi. Imkansizmisiz. Ben onu cok sevuyorum. 1. sene oldu resmine bakmaya doyamiyorum. 😔 bakiyorum bakiyorum doymuyorum. Az önce öptüm resmini. Cok aci cekiyorum. Keşke bi mesaj atsa bir yüzlesme olsa sonra yoluma bakacam ama bana yaptigi cok zoruma gidiyo cunku cok temiz sevdim..
Güncellemeler
+1 yıl
Canim aciyo
Güncellemeler
+1 yıl
Yardim
Beni sevmeyen birinin resmine doyamamak? Çok temiz sevmistim be?
O sana o mesaji atmiyacak sen o resime sürekli bakicaksin kafayi yiyecek hala geliceksin dört duvara sığamiyacaksin sonra unuttum diyiceksin geçti gitti diye dusunuceksin ama o bi başkasiyla evlendi haberini alicaksin sonra tüm acilarin geri gelicek dört sene verdim dört hayatimi darma duman etti şimdi o mutlu ben yaşayan ölü unut kizim unut yoluna dvm et bekleme.
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
En cok ondan korkuyorum birgun profiline girdigimde evlilik fotosu gormekden falan. Ya canim. cok yaniyo neden böyle oluyo? Senin olayin nasil oldu:( o seni neden istemedi
Benden yaşça buyuktu babamdan gormediğim sıcakliği onda hissettim ilkinde çok iyidik ama maddi durumu dusuktu onun bende çekiniyordu evlenmeye karar verdik ben daha çocuktum o benim 14 yaşimdi kapıldım bir sevdaya baş koydum yemin ettim onsuz olmamaya bir anda bana başka dusunceleri olduğunu soyledi ben kabul etmedim sonra bana bizden olmaz dedi sermaye olarak gordu beni bi baskasiyla evlendi haberi geldi dunyam başima yikildi evleneli 3 ay oldu şimdi yasasammi ölsemmi bilmiyorum
Canim seni cok iyi anliyorum benmkide ayni laflari dedi bizden olmaz falan.. kac yasindaydi ki bu adam? Hayir madem senle olmayacakti neden umut verdi ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
O sana o mesaji atmiyacak sen o resime sürekli bakicaksin kafayi yiyecek hala geliceksin dört duvara sığamiyacaksin sonra unuttum diyiceksin geçti gitti diye dusunuceksin ama o bi başkasiyla evlendi haberini alicaksin sonra tüm acilarin geri gelicek dört sene verdim dört hayatimi darma duman etti şimdi o mutlu ben yaşayan ölü unut kizim unut yoluna dvm et bekleme.
En cok ondan korkuyorum birgun profiline girdigimde evlilik fotosu gormekden falan. Ya canim. cok yaniyo neden böyle oluyo? Senin olayin nasil oldu:( o seni neden istemedi
Benden yaşça buyuktu babamdan gormediğim sıcakliği onda hissettim ilkinde çok iyidik ama maddi durumu dusuktu onun bende çekiniyordu evlenmeye karar verdik ben daha çocuktum o benim 14 yaşimdi kapıldım bir sevdaya baş koydum yemin ettim onsuz olmamaya bir anda bana başka dusunceleri olduğunu soyledi ben kabul etmedim sonra bana bizden olmaz dedi sermaye olarak gordu beni bi baskasiyla evlendi haberi geldi dunyam başima yikildi evleneli 3 ay oldu şimdi yasasammi ölsemmi bilmiyorum
Canim seni cok iyi anliyorum benmkide ayni laflari dedi bizden olmaz falan.. kac yasindaydi ki bu adam? Hayir madem senle olmayacakti neden umut verdi ki
Ben 18 o 31 di ilkinde çok iyiydik sonradan akli başka şeylerdeydi işte ilk aşkalar hiç bir zaman unutulmuyor
Canim senin icin daha iyi olmus cok buyuk gercekten sebi sevmemis kulanmak istenis
Seninde her şey gonlunce olsun
Yanlış kişiyi sevmessindir.
Yanlış insanları sevmissindir bidaha seversin.
Olmuyo 1 sene oldu
Oluyo oluyo evde yatma çık gez yeni insalari sev
Hep öyle oluyor maalesef madem olmayacaksa niye umut veriyorsun
Aynen öyle cok kirildim olur sandim umutlandim
Geçmiş olsun
maalesef bazen umutlar boş çıkıyor
Sagolasin :(
Rica ederim
😔
🥺
☹️😔
😭😭😭😭🥺ahah
Ne oldu ya ağlama lütfen yanında olsaydım mendil uzatırdım
Sagol iste 1 sene oldu cikmuo aklmdan
Sende sağol
Tsk
Rica ederimm 🙏
Aga be üzdün gece gece
😭😭😭 bende hep uzuluyom
Sen semt cocugu o oroococugu
Aynıyız bro sıkıntı gercekten
Senin olay nasil
Uzun ya 1.5 yil oldu iste ama üzülüyor insan sacma bir sekilde
Bnmkidd 1 yil
Böyle gidecek heralde
Napsak geru donsunler plan yapak
Imkansiz zaten sartlarda degisti ben bu şekilde razıyım
Bizimkide imkansiz
Unutun gitsin, faydasız üzülmek.
Kolay degil
Elbette kardeşim.
Ama boş verin, hayat devam ediyor.
Dizelin, mutlu olun.
Umarim
Düzelirsiniz, dua edin ve unutun.
Amin
Kaç yaşındasınız?
21 yasindayim ben
Küçük de değilmissiniz. Atlatırsınız.
Sence cok mu buyugum? Evlenmek icib cok mu gec