Sevgilim cilveli ol biraz diyo (açıklamayı okumadan yazmayın)?

Cilve nedir nasıl yapılır hiç bilmem…:(Sevgilimle 2.5 yıldır beraberiz. yeri geldiğinde kendimce samimi konuşuyorum ama bazen normal böyle çok samimi konuşamadığım anlarda ‘biraz cilveli ol ya buzdolabı gibisin’ falan diyip gülüyo. Ama bilmiyorum yani yanında değil karşısında otururken hele nasıl samimi bi hareket yapabilirim ki. Hani elini tutmak sarılmak gibi bi şry yapamayacağım anlarda söylemesini de anlamıyorum. Bide mesajda içimden geldiği gibi aşkım canım bilmem ne diyebiliyoken bunlar sesli hiçç söyleyemediğim şeyler ya. Kafam güzelken veya bi yakınlaşma yaşadıktan sonra kendiliğimden çok samimi oluyorum ona karşı zaten içimden gelen hislere engel olmadığım için ama Kendi doğal halim dışardan kütük gibi kalıyo yani. En azından bu kelimeleri falan diyebilsem belki daha samimi gelir ona. Nasıl aşılır bu durum ve sevgilim nasıl bi cilve bekliyo sizce bu durumda?
Sevgilim cilveli ol biraz diyo (açıklamayı okumadan yazmayın)?
Cevapla