
''Alsam bi dal yine dudaklarından
boş ver geçiyor bir ömür gerek yok uzatmanın da
Buruk bir şarkısın kulaklarımda
Hayat inan bıktım geçilmiyor tuzaklarından..''
#smellsmoke

O dudaklardan bir dal alsam ölürdüm hatunuma
Büyük yangın çıkar ateş basardı vücuduma
Kokusunu var gücümle içime çekerdim ve aşkın sarhoşluğu ile kafa yapardı tekrar bana
İpek teni gülüşü ve bakışı alırdı beni benden alır götürür dü tüm acı ve kederleri yüreğimden
Ama bir gün acı bir gün kuş olup uçup gitti ansızın elimden
Koca bir ben koptu yüreğimden
Şimdi buruk ve hüzünlü bu beden gelmedi ama hiçte gitmedi şu garip benden 😞
şimdi gelsem ki sen, yıkanmışsın saçlarını taramışsın. alnında mini mini damlalar, bir hafiflik, bir incelik yüzünde. buğu ardından yıldızlar gibi parmak uçların pembeleşmiş, sere serpe yatağa uzanmışsın… bunu sevda türküsü olsun diye yazdım, gelinim şimdi yağmur yağıyor yollara, yapraklara. gelsem ki sen evdesin, cümle sıcaklıklarla berabersin. göğsün kapalı, dudakların aralık. ellerimi hohlayıp hohlayıp ısıtsan. … halbuki şimdi sen nerelerdesin…
ooowww çok romantikti ya her kimse bu kişi bence çok şey kaçırıyor 😄
Ben böyle ayıp şeyler düşünmüyorum :D
terbiyeli çocuk 😏😄
Ricalar..
Normalde var da an itibariyle sinirliyim. Almıyorum işte.🙁
Yoksa normalde bal dudaklarından, güzel yanaklarından öpücüğe boğmak istiyordum. Ona sinirlendiğim için gitsin kendini öpsün o. 😔
Cevap
36Cevap
Oo olmaz mı🤤 bir dudakla kalmıyor ama o 😂🤦
Vardı ama reddedildim. Hayatımda gördüğüm en güzel dudaklardı. Hele bir de dudağının üstündeki üçgenimsi çukurluk yok mu? Araştırdım filtrummuş o çukurluğun adı. Filtrumu olan bir kızla evlenirim bile.
Way canısına ajdjfk
Gelsen bu gece biraz geçince kimseye söylemedenBulsan bi yolunu, ah içimde külleri sönmeden

Yine demek için öncesi olması lazım bu durumun. Demek ki ben odun kaldım veya cahil kaldım bu konuda. 😃
Paparazziler peşimde ama bugün haber veremem onlara. Spoiler yeterli şimdilik. 😂😂😂
Kadınların bıyıklarını aldığını duyunca ben 14 sene önce bıraktım şimdi sadece yanaktan makas alıyorum
Var ama yok silicem , sildim öyle beni takmayani takip şimartmiycam
Var ama işte anlamıyor diyorum bizim kaybedecek bir şeyimiz yok henüz genciz ama anlamıyor🥲
Gülşen in dediği gibi Bir firt çeksem o dudaklardan 😂
Ah ah keşke olsada dudaklarımız şenlense canlansa kendine gelse hep hayal hep hayal
Öpüşmek istiyommmm 😔😔😔
Evet var
Çok yakın bir zamanda duman olacağız
Hem dudaklarının hemde dilinin tadını merak ettiğim var...
Bilmiyorum tam net olarak öyle birisi yok gibi
Abi böyle cumleler havalı falan mı neden kullanalım ki dhddjje
ben böyle şeyler söylemem romantik gibi görünüyor ama hiç romantik değil ((:
Ben isterimde , Dudaklarım çok büyükmüş dudakları içinde kayboluyormuş hanfendi sevmiyor öpüşmeyi anlıyacagın 😒
burdan biri olsa iyi olur kim vercek bir dal bal dudak😁😁
Yok valla olsa dudak sadece başlangıç olur😈
Hayır Yok 🌸
nerelisin
Evet var eski sevgilim
yok henüz o radeye gelmedim
Böyle demem gider alırım 😄
Varrr aleyna bebegim :D @gülbenx
Bir zamanlar vardı artık oda bende yokuz.
Yok maalesef keşke olsaydı 😊
Dallarla yetinmem ben ağacı kökünden isterim😉
Yok öyle biri hayatımda
Iyyyy öğhk asla olmaz, istemem.
Beni ilk etiketleyen pembiş üyecan olsun
Bayanların hebsi ama sevgili olarak yok
Yok abla ben o kadar şanslı değilim
Var bi tane yumuşak dudaklı sevgilim
No no yoktur.😄
Bazen oluyor
Hayır yok
biri yok ki.
şu an yok
hiç vaktim yok
Yok.
Olsa keskee
Evet var 🤭
Hayir
Çoook var
Var tabi
Evet var olmaz mı 🥰
vardı..
O dalı kopardı😊😊
Var varrr💋💋
Var tabi
Var tabi
Sen varsın smoke. Evlen benimle 💋💋💋
Var @dudakop
Yokk
Var tabiki...❤
Evet var
Valla yokkk 😂
Çok Vardı 🚬
Var var
Yok olmasın da
Kimseler var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?