Nasibinde varsa seni yemende de olsa bulur mu? böyle bir söz gördüm?

Kafam karıştı evlilik kader mi? Kendi çabamıza da bağlıymış biz belirliyormuşuz evleneceğimiz kişiyi? Ama hep kader diye bildik şu an evleneceğim kişi belli yani. Ben çabalamasam beklesem de o beni bulmayacak mı?
Nasibinde varsa seni yemende de olsa bulur mu? böyle bir söz gördüm?
Cevapla