Sevgilimin maddi sorunları var 2000 TL gönderdim (ödemedi maaş günü başka ödemeleri olduğundan ) tamam elinde olunca ödersin dedim sonra 100 lira gönderdim bu arada direkt istemiyo ima ediyo ama göndermeyince trip atıyo 100 lirayı da banka cekmiş borcu olduğundan sonra bi akşam dışarı çıktı 120 lira hesap ödedim eve dönecek akbili yoktu 5 lira verdim istedi diye. Ertesi gün yolda kaldım diye mesaj atmış anladım dedim para göndermiyorum diye trip attı senin ihtiyaçlarını finanse edebilecek maddi gücüm yok önceki borçlarını öde önce dedim o da cimri dedi bi dsha karşıma çıkma bilmem ne dedi para için bu kadar asagılanmadım hiç bi sevgilim böyle laflar etmedi bana falan dedi. Yani ben ne yapayım daha? Adamın 3000 e yakın borcu var bana hala para istiyo vermeyince trip cimri bilmem ne
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılDerhal ayrılın bu erkek müsvettesinden. Belli ki amacı sadece seni yolmak, söğüşlemek. Oysa her şey güven, itimat, ciddiye kokmalı. İnsanca, adilce olmalı. Kimsr kimsenin dengesini bozmamalı. Tabii ki imkanı olan imkanı olmayanı desteklemeli ama bunun bir adı, bir ölçüsü bir vakti, bir kuralı, bir anlaşması, bir uzlaşması da olmalı. Hep ver, ver nereye kadar? Sen olmasan nasıl dönecek bu işler? Bu kadar borç, sıkıntı nerden gelmiş kim bu, ne kadar tanıyor ve nasıl bu kadar ucuz, sıradan, duygusuz ve patavatsız oluyor. Herkesin bir ölçüsü var. Verilen para hibe değil, borç zaten ve borcun da bir günü, tarihi vardır geri iyede etmek lazım. Her zaman da borç istenmez, bi gurur, bi edep bi haya olur. Evet sayın bayan bu erkek seni para için kullanıyor. Aşk, meşk, duygu, tutku, ciddiyet yok haberin olsun.
17 Yorumla
Soran+1 yılEvet durumu kötü olabilir ama bu kadar rahat vermek zorundaymışım gibi para istemesi bana garip geliyo ben dısarı çıkınca karnım aç bile diyemem o diyo ama parası olmadığı halde samimiyim ben diyo bilmiyorum çok enteresan düşünsene sevgilin yolda kalıyo parası yok sana 3000 e yakın borcu var hala para istiyo ima ediyo brn nereye kadar desteklicdm onu daha önce istememiş olsa gönderirdim ama önceki gün de Akbil’ine 5 TL yükledim zaten ben ne yapayım daha
- +1 yıl
Aynen öyle. Biraz grur olur, düşünce olur, adammısın sen, hiç yakışıyor mu kadınına, sevgiline karşı bu hallerin der insan. Kaldı ki insanlık hali sevgiliyiz, çok seviyoruz, güveniyoruz ya bir birimize, tabii ki sıkıntılarımız varsa karşılıklı destek oluruz ama borç ise alınan geri verilir, ödenir. Yoksa hep ver hep ver. Bu olmaz yani.
Soran+1 yılBenden ayrıldı devam etmek de istemiyo tefeciye borcu var 5000 daha gerekiyomuş bu parayı bulup kurtarmam lazım kendimi dedi ama ben bu desteği saglayamam ona kalsa ben kredi cekeyim 5000 onun için eee daha 2000 i ödemedi parası yoksa yok ben nasıl güvenip vereyim ilişki istemiyorum bi de seninle uğraşamam arama beni dedi Geçen gün önce aldığını öde dedim yardım etmedim diye şimdi ayrıldı
- +1 yıl
Gördünüz değil mi asıl amacını. Yok tefeci yok tüfeci, yok şu yok bu derken boyna enayi yerine koyacak seni. Evet vardın defolup gitsin bu hayırsız.
Soran+1 yılTefeci meselesi en basından beri var bilmiyorum ki ya
- +1 yıl
Bu devir de tefeciye kadar düşenden hayır gelmez. Onca eş dost, banka, finans kurumu var iken tefeciyle ne işi okur kişinin. Ve nedir bu yaş ta bu kadar para batırmanın sebebi. Bu düpe düz dolandırıcılık, duygu sömürüsü, kanmayın, yemeyin bu oyunları artık. Erkek dediğin mert olur, sözünün eri olur, edep, haya bilir, gururlu ve dik olur.
Soran+1 yılCanlı bahis oynuyo maç tahmini bildiğin kumar işte kazanıyo da kaybediyor da ama babası için de cekmiş kredi bişeyler anlattı öyle banka kredi vermiyo 1000 lira bile çıkmamış sicili bozulmuş telefon hattı kapandı ben ödedim Türk Telekom kullanıyo bi ay ödemeyince kapanyomuş 1 ayda kapandı
En İyi Cevaplar
Taviz vermiş olabilirsin maddi destek olurken
İnsan karşısında verirken iyi vermeyince yokken düşman gibi davranan kişi sadece menfaat edinir
Erkek olduğu gibi karşılıklı harcama hediye önemli değil ama borc istemek utandırıcı bi erkek için ayakları üzerinde duramayan muhtaç da kalır ilerde beraber olsan sana bakamasa sen çalışıp versen yetmese de elinde avcundaki ni de satar
Vermesen sen km’yi olur eziyet de eder
Sen paranı geri al ve bi daha iletişimde olma02 Yorumla
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
- +1 yıl
İyi günde ne gerekliy miş acaba maddi anlamda destek verirsen ne güzel hayat lakin manavi anlamda sen bi yabancısın
Yani üşürsem sobayı ben değil sen yak üşümez isem önemli değil gibi bir şey olmuş bence hiç uğraşma ayakları üzerinde durmayan ile de yan yana olma al paranı sen sağ ben selamet de
+1 yıl5 yıllık sevgilim var bir kere para istemedim kendisinden , ama bir keresinde param yoktu hesabı ödeyemeyecektim kendisi elime 20 lira sıkıştırıp bana ödetti. İstese kendisi ödeyebilirdi ama rencide edebileceğini düşünüp benim ödememi istedi. Yani sen o adamı bırak seven insan sevdiğini zora sokmaz.
23 Yorumla- +1 yıl
*rencide olabileceğimi
Soran+1 yılO da bana hesap ödetmiyodu şimdi maddi durumu bozuldu banka yapılandırmayı bozdu kredi borcunun, sonra tefeciden para aldı onlarla başı belada 2000 TL verdim işte hala borcu var bi de canlı bahis falan oynuyordu maç tahmini önceden şimdi parası yok oynayamıyor. Geçen gün 100 lira gönderdim banka borcundan dolayı cekmiş aynı gün hesap ödedim 120 lira 5 lira da Akbil’ine yükledim ertesi gün yolda kaldım diye para istedi vermedim diye cimri falan dedi ayrıldı benden neymiş ben zor gününde yanında olmamışım
Soran+1 yılBizde ne oldu peki? Bi kez yemek yedi ben ısmarladım açtı açım diyo yani neyse bu tuvalete gitti ben onun yedigi yemeği ödüyorum kasada adam dedi ki erkek varken kadından hesap almayız tutturdu almıyo parayı bu geldi elimdeki parayı alıp adama uzattı adam aldı öyle ben şoka girdim ama parası yoktu
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
11Cevap
+1 yılo seni kullanıyor sende maşallah saf gibi yediriyon oldu da ayrıldınız o paralar ne olucak sanıyorsun kimse borç istemeyi gururuna yediremez
110 Yorumla
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
- +1 yıl
baya baya dolandırmış seni
Soran+1 yılHala emin olamıyorum biliyo musun bana dedi ki bu ilişkiden midem bulandı artık sırf para yardımı yapmıyorum ya ki yaptım yapacağımı aşagılıyomuşum ben onu dalga gecer gibi o yolda kalmış ben uyucam demişim
- +1 yıl
zayıf erkekleri sevmediğini söyle
- +1 yıl
gurursuzsa bu kadar belli etmesin bari
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
- +1 yıl
enayi arıyor çünkü
- +1 yıl
ailesinden istesin parayı
Soran+1 yılAilesi yok kız kardeşleriyle konusmuyo annesi küçükken bırakıp gitmiş babası da yardım etmiyo işleri bozuk
- +1 yıl
kesin yalandır
Diyelim cimrisin vermek zorunda mısın
Ayrılmalısın bence yalan bile söyleyip tırtıklıyor olabilir bide seni acayip manüpile ediyor06 Yorumla
Soran+1 yılNasıl manipüle? Şimdi yanına gittim mesela yüzüme bile bakmadı onun kıskandığı bi çocuk vardı sigara içmeye arkaya gidiyodu beni de çağırdı gittim o da hemen peşimize geldi ama yüzüme bile bakmıyo sorsan
Soran+1 yılAnlat kanka bileyim
- +1 yıl
+1 yılkullanıyor seni işte bunu anlamak için uzman olmaya gerek yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılBi iki kere istese neyse de surekli olmaz. Parani al ayril
00 Yorumla
+1 yılKızım mantiksizmisin ayrılsana böyle aptallardan ya ne çekiyorsun bunun triplerini de borçlarını da isteklerini de seni mutlu edemeyen seni kullanan aptal bı türk erkeği işte direk ayrıl bundan daha da kullandırma kendini
04 Yorumla
Soran+1 yılB ana diyo ki ben onun kötü gününde yanında olmamışım ondan gerek yokmuş görüşmemize önceki iyiliklerimi de silip attı ilk para vermediğimde de böyle demişti
- +1 yıl
Canım ben sana ne diyorum sen bana ne anlatıyorsun hala onun dediklerini kafaya takiyosun bak ayrıl böyle tiplerden ya
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
- +1 yıl
Sen kendini bilmiyomusun şu anlattıklarından onun ne kadar yüzsüz ve seni finansal köle gibi kullandığını anlamiyormusun bütün yorumlara robot gibi aynı cevapları veriyosun hala onun ne dediğini ne söylediğini triplerini kafaya takıyorsun
hahaha sizin gibi kizlara hastayom he. bulursunuz bi keko hem sizle cinsellik yasar hem kullanir paranizi yer. sonra da erkekler soyle boyle deyip trip atar:)
14 Yorumla
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
Soran+1 yıl28 o da 31
hahahaah komik adamış AYRIL insanda az gurur olur hem senden para istiyor hem de cimri falan diyor tamam sıkışık dönemi olabilir ama bu kadar yüzsüz olunmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi yanına gittim mesela yüzüme bile bakmadı onun kıskandığı bi çocuk vardı sigara içmeye arkaya gidiyodu beni de çağırdı gittim o da hemen peşimize geldi ama yüzüme bile bakmıyo sorsan
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi de bu böyle nereye kadar devam edecek bir düşün derim doğrusu
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAy kız bu sakın kumar oynamasın tövbe tövbe
Soran+1 yılCanlı bahis oynuyo zaten kumar gibi bişey işte maç tahmini
Soran+1 yılParası yok ama suab oynayamıyor
gönlün güzelmis böyle insanlardan hep uzak dur, borç borçtur paran oldukca yavas yavas odenir olmaz denildiginde bile geri tesekkur edilir
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet durumu kötü olabilir ama bu kadar rahat vermek zorundaymışım gibi para istemesi bana garip geliyo ben dısarı çıkınca karnım aç bile diyemem o diyo ama parası olmadığı halde samimiyim ben diyo bilmiyorum çok enteresan düşünsene sevgilin yolda kalıyo parası yok sana 3000 e yakın borcu var hala para istiyo ima ediyo brn nereye kadar desteklicdm onu daha önce istememiş olsa gönderirdim ama önceki gün de Akbil’ine 5 TL yükledim zaten ben ne yapayım daha
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
Soran+1 yılBana diyo ki ben onun kötü gününde yanında olmamışım ondan gerek yokmuş görüşmemize önceki iyiliklerimi de silip attı ilk para vermediğimde de böyle demişti
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
Seni kullanıyor belli ki çalışan ayakları üzerinde duran sorumluluk sahibi kadınsın ayrıl bence
Özelden dm atar mısın buraya yazamadım016 Yorumla
Soran+1 yılYok be nerde asgari ücretle çalışan biriyim bu halde onun ihtiyaçlarını nasıl karşılayayım tek iyi tarafı ailemle yaşıyorum o güzel onun dışında çok bi para kazanmıyorum
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
Soran+1 yılBana diyo ki ben onun kötü gününde yanında olmamışım ondan gerek yokmuş görüşmemize önceki iyiliklerimi de silip attı ilk para vermediğimde de böyle demişti
Soran+1 yılYok çalışıyo o da ama tüm parası borçlara gidiyo 100 bin borcu var şimdi bi de tefeciden para aldı
Soran+1 yılCanlı bahis oynuyo parası olunca öyle katlıyo parayı maç tahmini falan
Soran+1 yılO 2000 falan la oynuyo 10.000 le de oynsmıs sanırım eskiden
Soran+1 yılBenden ayrıldı devam etmek de istemiyo tefeciye borcu var 5000 daha gerekiyomuş bu parayı bulup kurtarmam lazım kendimi dedi ama ben bu desteği saglayamam ona kalsa ben kredi cekeyim 5000 onun için eee daha 2000 i ödemedi parası yoksa yok ben nasıl güvenip vereyim ilişki istemiyorum bi de seninle uğraşamam arama beni dedi
Soran+1 yılYazamıyorum mesaj kapalı atılmıyor takip edeyim
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
+1 yılYolla. yahu siz gibi kerizlerde olmasa ne yapar bu erkekler
02 Yorumla
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
- +1 yıl
Dogru soylemis eee seni bulmus ama. yurumemis
+1 yılSeni resmen sömürmeye başlamış... Kimsenin finansal kölesi olma, ayrıl bence.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet durumu kötü olabilir ama bu kadar rahat vermek zorundaymışım gibi para istemesi bana garip geliyo ben dısarı çıkınca karnım aç bile diyemem o diyo ama parası olmadığı halde samimiyim ben diyo bilmiyorum çok enteresan düşünsene sevgilin yolda kalıyo parası yok sana 3000 e yakın borcu var hala para istiyo ima ediyo brn nereye kadar desteklicdm onu daha önce istememiş olsa gönderirdim ama önceki gün de Akbil’ine 5 TL yükledim zaten ben ne yapayım daha
- +1 yıl
Aynen, daha ne yapacaksın... İnsan isterken mahcup olur, seninki rutine bindirmiş.
Soran+1 yılBi de vermeyince istedim diye utanırım brn olsam o bi de trip atıyo ayrılıyo bilmem ne neymiş dün yolda kalmış ben uyucam demişim ne yapayım yani her gün yolda kalıyo maaşına 25 gün var daha bi aylık yol parasını mı ödeyeyim bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum hesabı insan mahcup olur biraz ben bi tane içiyorum o 3 tane içiyo o da garip geliyo bana sonucta kendi ödemiyo utanması yok
+1 yılKolay Gelsin
Pek güven vermiyorsa sana salla gitsin03 Yorumla
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
- +1 yıl
Yok yakınken bitir
Soran+1 yılBana diyo ki ben onun kötü gününde yanında olmamışım ondan gerek yokmuş görüşmemize önceki iyiliklerimi de silip attı ilk para vermediğimde de böyle demişti
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Zararın neresinden dönersen kardır )
24 Yorumla
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
+1 yılAvukata ver borcunu al
02 Yorumla
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
- +1 yıl
Senin anlattığına bakarsak. Bu arkadaşın iyi günü hiç yok o zaman. Sahtekar biri gibi geldi bana. Kendini kullandırma
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl nfnfnfn
00 Yorumla
+1 yılbize neden ağlanıyorsun ki?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ne denebilir ki.
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet durumu kötü olabilir ama bu kadar rahat vermek zorundaymışım gibi para istemesi bana garip geliyo ben dısarı çıkınca karnım aç bile diyemem o diyo ama parası olmadığı halde samimiyim ben diyo bilmiyorum çok enteresan düşünsene sevgilin yolda kalıyo parası yok sana 3000 e yakın borcu var hala para istiyo ima ediyo brn nereye kadar desteklicdm onu daha önce istememiş olsa gönderirdim ama önceki gün de Akbil’ine 5 TL yükledim zaten ben ne yapayım daha
Soran+1 yılBana diyo ki ben onun kötü gününde yanında olmamışım ondan gerek yokmuş görüşmemize önceki iyiliklerimi de silip attı ilk para vermediğimde de böyle demişti
Soran+1 yılBenden ayrıldı devam etmek de istemiyo tefeciye borcu var 5000 daha gerekiyomuş bu parayı bulup kurtarmam lazım kendimi dedi ama ben bu desteği saglayamam ona kalsa ben kredi cekeyim 5000 onun için eee daha 2000 i ödemedi parası yoksa yok ben nasıl güvenip vereyim ilişki istemiyorum bi de seninle uğraşamam arama beni dedi Geçen gün önce aldığını öde dedim yardım etmedim diye şimdi ayrıldı
Seni kullanıyor boş ver paranı almaya bak
01 Yorumla
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
Yapacagınız kadar yapmışsınız daha ne istiyor
09 Yorumla
Soran+1 yılYani bu devirde kim kime bu kadar yardım yapar benim elimden daha başka bişey gelmiyo
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
Soran+1 yılAyrıldı şimdi benden o yolda kaldı ben uyucam demişim para göndermemişim diye
Soran+1 yılDaha ne bekliyo benden anlamıyorum ona kalsa 5000 daha kredi cekeyim ona vereyim borçlarını kapatsın direkt istemedi ama ima etti vermedim çok enteresan ya kime desem şaşırıyo ama o diyo ki hiçbi sevgilim böyle şeyler demedi bana şimdi ayrıldı benden midesi bulanmış bu ilişkiden ya hiçbi sorun yok iyi anlaşıyoruz bi anda yolda kaldım diyip para istiyo ben vermeyince sorun cıkıyo
Soran+1 yılBana diyo ki ben onun kötü gününde yanında olmamışım ondan gerek yokmuş görüşmemize önceki iyiliklerimi de silip attı ilk para vermediğimde de böyle demişti
Terbiyesiz adam paranı al sonra hadi ordan Çek
03 Yorumla
Soran+1 yılYardım ettiğim sürece mutluyuz yok dediğim zaman cimri oluyorum benim ne suçum var yani onun maddi sorunları varsa Akbil parası göndersem nereye kadar? Önceki gün de ben Akbil parası verdim benim de öyle bi durumum yok ki nereye kadar para göndericem sinir oldum
Soran+1 yılBen gerçekten yardım ettim ama işte yaranamadım bi türlü düşünsene erkek arkadaşın Akbil parası istiyo veriyosun ona muhtaç yani ertesi gün yine istiyo yolda kaldım diye göndermeyince trip atıyo ayrılıyo cimri diyo bilmiyorum ya
+1 yılSeni kullanıyor ayrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılseni kullanıyomuş boş ver kurtulmuşsun
01 Yorumla
Soran+1 yılOna göre ben cimriyim 3 liranın lafını yapmışım ya hiç bitmiyo ki para sorunu önce banka yapılandırmayı bozdu sonra tefeciden para aldı ben 2000 verdim onu ödedi tefeciye bana ödeyemedi gününde onu geçtim yolda kaldım diyo ben uyucam dedim diye sorun oldu maaşını almasına 25 gün var o güne kadar 1 aylık yol parasını ben mi ödicem bi de bi ortama gidiyoruz ben ödüyorum ben bi tane içiyorsam o 3 tane iciyo hani insan kendi ödemiyo diye içmez dimi 2. Sini bile ama diyo ki ben doğal biriyim açsam açım derim bilmem ne
+1 yılDerhal kurtul
01 Yorumla
Soran+1 yılBana dedi ki bana kötü günümde sevgili gerek yani kötü gününde yanında olmamışım diye ayrıldı
Gizli Üye(18-24)+1 yılTerk et
00 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkek arkadaşımın maddi durumu kötü, benden para istiyor sürekli. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer