Erkekleri anlamıyorum. Neden onlara sadık kalıcak insanlar yerine badgirl tarzı kızları seçerler?

Etrafımdaki herkes çok güzel ve iyi biri olduğumu söyler. Sıkboğaz edici biri değilim ama çevremde olan erkekler daha çok boş insanlara önem veriyor. Çıktıkları ya da takıldıkları hep bir çok kişiyle ilgilenen kadınlar oldu. Bunun sebebi nedir?
Erkekleri anlamıyorum. Neden onlara sadık kalıcak insanlar yerine badgirl tarzı kızları seçerler?
Cevapla