Erkek arkadaşım ailesi için nişanı attı. Sizce pişman olur mu?

Babam tanımadığı için onların tekrar gelmesini istedi, onlar yine de kalkıp gitmek yerine Allah'ın emriyle beni istediler, babam verdi ama erkek tarafı babamın sergilediği hareketler yüzünden 48 saat sonra sözü bozmak gereğinde bulundu ve erkek arkadaşım benimle savaşmak yerine ailesini dinleyip beni sildi. Ve sürekli telafisinin olmadığını söylediler ve bizi suçladılar. Bana dönmesini değil ama pişman olmasını ve bana yaşattıklarının aynısını yaşamasını istiyorum. Sizce yaşar mı veya pişman olur mu? Seven insan mücadele etmez mi?
Erkek arkadaşım ailesi için nişanı attı. Sizce pişman olur mu?
Cevapla