Çapkın ve üzerimde taktik uygulamaya çalışan birine nasıl davranmalıyım?

Salağın biri aklımla oynamaya çalıştı. Benden hoşlandığını düşündüm ama çapkının teki çıktı. Neyse ben bu kişiden uzak durmak istiyorum. Ama bir yandan da intikam almak istiyorum. Sessizce uzaklaşmalı mıyım? Yoksa bir şekilde intikam mı almalıyım? Veee intikamımı nasıl alabilirim? Kalbim kırık :( yardımcı olun lütfen :(
Çapkın ve üzerimde taktik uygulamaya çalışan birine nasıl davranmalıyım?
Cevapla