İnsan kalbi olmadan yaşayabilir mi kalbi hala bedenin de olsada?

Arkadaslar bu gün aşık olduğum adamdan ayrıldım aslında bu biraz karışık biz internette tanıştık bir online oyun da ilk başlarda onunla konuşmak eğlenceli ve güzeldi ama onunla konuştukça duygularım değişmeye basladi ondan gerçekten hoşlanmaya başladım birbirimizi hiç görmedik resimlerimizi bile hiç bir şekilde görmedik sonra benden numaramı istedi en azından kadın olduğunu bilmek istiyorum dedi telefonla konuşmaya başladık birbirimizi aradık sabahları uyandırdık benden yaşça büyük olduğunu biliyordum konuşması olsun tavırları olsun bunu anladım geçen haftalarda okuduğumu söyledim okulu bitirdim mi diye sorunca Hayır daha 17 yaşında bile olmadığımı söyledim bana ne yaptın biliyorum ama sana aşık oldum ama benden çok Küçüksün ben seni daha büyük zannediyordum dedi ben de şaşırdım nedenini sorduğumda konuşmam ve tavirlarim beni olduğumdan daha olgun gösterdiğini kendimi çok iyi yetiştirmis olduğumu söyledi bu en azından aramızdaki yaş farkını kapatabilir di ama o evli boşanma için hazırlandığını ve eşinin de bunu sanırım kabul ettiği düşündüğünü söyledi ama ben cevremin ona kötü gozle bakmasını onu üzmelerinde korktum benimle olursa daha fazla acı çekecekti bende bunun için geleceğim hakkında endişeleniyorum diyerek ondan ayrıldım o da kararıma saygı duydugunu ama ona acı cektirmememi söyledi onu çok sevdiğimi ona her saniye yeniden güven duyacagimi ve yaşadığım her saniye yeniden sevecegimi söyledim ve oyundan çıktım.
İnsan kalbi olmadan yaşayabilir mi kalbi hala bedenin de olsada?
Cevapla