Çalıştığım yerde bayan bir arkadaş var, çok güzel bir kız, ben güzel olduğu için sadece selam verip geçiyordum. Benim tipim ona göre çok sıradan hatta çok fark var. Yani konuşmak, onunla bir ilişkinin olma ihtimalini bile düşünmemiştim.
Kız bu gün bana aşık olduğunu söyledi, ben resmen şoka girdim, bir şey diyemedi. Hala şoktayım. ama ben aşık olup sonrasında acı çekmekten çok korkuyorum, zamanında çok acı çekmiş biri olarak.
Aşkın güzelliklerini yaşamaktansa, acı çekmemeyi tercih ettim. Siz değerli dostlarımın da düşüncelerini merak ediyorum.
Belki bir çoğunuz özgüvensiz ezik falan diyeceksiniz, ama bu aşk acısını yaşamak özgüvensiz olmaktan daha ağır acı veriyor.
Kız bu gün bana aşık olduğunu söyledi, ben resmen şoka girdim, bir şey diyemedi. Hala şoktayım. ama ben aşık olup sonrasında acı çekmekten çok korkuyorum, zamanında çok acı çekmiş biri olarak.
Aşkın güzelliklerini yaşamaktansa, acı çekmemeyi tercih ettim. Siz değerli dostlarımın da düşüncelerini merak ediyorum.
Belki bir çoğunuz özgüvensiz ezik falan diyeceksiniz, ama bu aşk acısını yaşamak özgüvensiz olmaktan daha ağır acı veriyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer