Çok güzel bir kız bana aşık oldu, ama ben aşık olup perişan olmaktan korkuyorum?

Çalıştığım yerde bayan bir arkadaş var, çok güzel bir kız, ben güzel olduğu için sadece selam verip geçiyordum. Benim tipim ona göre çok sıradan hatta çok fark var. Yani konuşmak, onunla bir ilişkinin olma ihtimalini bile düşünmemiştim.
Kız bu gün bana aşık olduğunu söyledi, ben resmen şoka girdim, bir şey diyemedi. Hala şoktayım. ama ben aşık olup sonrasında acı çekmekten çok korkuyorum, zamanında çok acı çekmiş biri olarak.
Aşkın güzelliklerini yaşamaktansa, acı çekmemeyi tercih ettim. Siz değerli dostlarımın da düşüncelerini merak ediyorum.
Belki bir çoğunuz özgüvensiz ezik falan diyeceksiniz, ama bu aşk acısını yaşamak özgüvensiz olmaktan daha ağır acı veriyor.
Çok güzel bir kız bana aşık oldu, ama ben aşık olup perişan olmaktan korkuyorum?
Cevapla