Sevgilim ceza evine giriyor ne yapacağım, düşünmeden duramıyorum nasıl başa çıkarım bu durumla?

Sevgilim corona virüsü nedeniyle ceza evinden izinli olarak çıkmıştı ve bizde o süre zarfı içinde tanıştık onunla 19 ay oldu çıkalı biz 14 aydır birlikteyiz ona çok alıştım ama 4 5 gün önce haber geldi izinler sona ermiş 30 kasımda gidiyor resmen dünyam başıma yıkılmış durumda o kadar süre bütün suçluları herşeye göze alıp çıkarttılar hemde neredeyse 2 yıl boyunca şimdi ise tekrardan içeri alacaklar bu insanları tekrar alcaklardı madem neden en başından çıkardılar bizim Bi düzenimiz var özgürlüğe dışarı bu kadar alışmışken şimdi tekrardan gitmek zorunda 1.5 yatacak ama lütfen bana gerçekten mantıklı bir şekilde düşünerek söyleyin o kadar süre suçlu dedikleri yaklaşık 90 bin insanı dışarı çıkartıp 2 yıl sonra suça karışmamış dahi olsalar tekrardan çağırmak çok daha ağır bir ceza ve mantıksız son güne kadar bir umut bekliyorum ama sanmıyorum lütfen bununla nasıl başa çıkacağım bana yardım edin akıl verin onun gitmesi herşeyimizi düzenimizi bozacak onsuz kalmaya alışık değilim şimdiden canım yanmaya başladı gidince ne yapacağım off 😔😔
Sevgilim ceza evine giriyor ne yapacağım, düşünmeden duramıyorum nasıl başa çıkarım bu durumla?
Cevapla