Eski erkek arkadaşım beni rahatsız ediyor ne yapmam lazım?

Biri var. 2 yıldan fazla oldu ayrıldık. İkimiz de başka şehirdeyiz. Ama ara ara fake hesaplardan mesaj atıyor. Hatta bir ara başka numaralardan gizli numara olarak aradı. Bugün de attı mesaj. Ben çok bunaldım arkadaşlar. Böyle rahatsız edilmekten çok yoruldum. Bu taciz resmen. 3 yıla yakın gram görmedik birbirimizi. Nefret ediyorum ondan ama çok korkuyorum. Ne yapmam lazım? Rahatsız oluyorum ya
Eski erkek arkadaşım beni rahatsız ediyor ne yapmam lazım?
Cevapla