yargılamadan önce okuyun lütfen. pandemi başladığından beri oyun odalarına giriyordum geçen ayda bi çocukla tanıştım sohbeti çok iyiydi ve konuşmaya başladık ara ara sonra bi baktım baya sohbet akıyor yakınlaştık biraz tabii hepsi sanaldan oluyor benim fotoğrafım var ama onun yoktu. sonra aradan 1 ay falan geçti artık ben görmek istedim instagramdan takipleştik ama çocuk çok tipsiz yani. nasıl kurtulacağım, ne bahane uydursam? 😑
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılSohbeti hoş olmasa sevgili olmazdın muhtemelen demek ki çocuk sana kendini iyi hissettirebilmiş kendini konuşurken. Yakışıklı biriyle sevgili oldun diyelim, sohbeti seni sarmazsa, adam laftan anlamazsa böyle sevgiliyle kim yanyana gelmek ister ki. Bak sana bir örnek vereyim. Benim kuzenim Sibel Can gibi mavi gözlü beyaz tenli çok güzel bir kızdı bekarken ama nişanlısı öyle çirkin di ki yüzü delik deşik kara bişey. Tüm sülale dedi ki kızım bu adam sana yakışmıyor ya insanın suratına bakası gelmiyor bu adamla nasıl evleneceksin sen dedi. Ben dışına değil ki kalbinin güzelliğine aşık oldum dedi ve evlendiler. Sonra ne oldu peki sana söyleyeyim.
Evlendikten hemen sonra kuzenim kemik
Kanserine yakalandı. Ama adam haberi öğrenince bırakmadı ben hep yanında olacam dedi. Bir tane de çocukları oldu hatta fakat yürüyemiyor kuzenim
Şu an ama evlendiği adam onun lavabo ihtiyacı olduğu zaman kucağında taşıyıp götürüyor, yemeğini yapıyor, her ihtiyacını karşılıyor. E şimdi tüm sülale ne diyor biliyor musun adama helal olsun ya kimse onun gibi bakmazdı bu devirde gider eşini aldatır dı böyle hasta biriyle gençliğimi mi tüketecem der boşanır yarı yolda bile bırakabilir di diyorlar. Velhasıl kelam önemli olan insanların içindeki merhamet. Yarın tipini beğendiğin biri seni aldatırsa sürekli mutsuz bir evliliğin olur. Çünkü yakışıklı birinin aldatma potansiyeli tipsiz birine göre daha yüksek. O zamanda dersin keşke tipe bakmasaydım diye de iş işten geçmiş olur60 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhaba.
En başta fotoğrafını istemek daha doğru olurdu açıkcası fakat yine de ne olursa olsun, gönül incitmemek gerekir görsellik tabi ki önemli ama tek başına yeterli değil bunun farkında olmak lazım, temiz niyetli insan ise buna aldırış etmeden önünüze bakarak ilerleyin, çünkü gerçek anlamda önemli olan o karar sizin kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın, en güzele emanet olun.06 Yorumla- +1 yıl
Ben sana daha değişik bir şey söyleyeyim mi.. Erkek diye 6 ay görüştüm ve karşımda ki kız çıktı ve inanır mısın bunu öğrendiğimde bile onu sevmeye devam ettim... İlk defa böyle bir şey yaşadım. Sonra o beni terketti 🤣🤣🤣
- +1 yıl
@Sea_oceans Doğrudur. 😀
Şu bir gerçek ki her türlü insan var internet sitelerin de ama dikkat etmek gerekiyor, sonuçta yanlış insanları zaman kaybı olarak görmemek lazım doğru olanı bulmak için birer, öğretmendir onlar aslında.
Üstelik gönül işlerin de acele etmemek lazım önemli olan temiz niyetli insan bulmak, tabi dua ederek hayırlısını istemek gerekir. - +1 yıl
Ahhh gönül ahh
- +1 yıl
@Sea_oceans kız olduğunu fark ettikten sonra attığı instagram'ı da fake o zaman de mi? :D
- +1 yıl
@Sea_oceans İyi insanı yaradan karşına çıkaracak aramakla bulamazsın hepimiz için geçerli bu, nar tanelerini tek tek kabuğuna yerleştiren yaradan yarattığı insanı da hangi gönüle yerleştireceğini iyi bilir, karamsar olmaya gerek yok umutsuzluğa yer vermemek lazım içimiz de, kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın, en güzele emanet olun.
- +1 yıl
@Berkaypusat hayır yüz yüze görüştüm. Onu buldum
Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Bahaneye gerek yokki. İnsanın birisiyle sevgili olma kriterlerinden birtanesi görsel beğenidir. Senden elektrik alamadım de tipini yorumlamaktan ziyade. Dünyada olan şeyler bunlar. Zaten erkeklerin oyun odalarına girme amacı genelde kız bulmak o sebepten çok kırılacağını sanmam
00 Yorumla
Düzgünce ayrılmak istediğinizi söyleyebilirsiniz. İnsanlık halidir, bir şey hissetmediğiniz biri ile zaman geçirmek sizi üzebilir.
şu an yeni bir ilişkiye hazır olmadığınızı söyleyebilirsiniz.
Işıkla kalın...00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
69
Cevap
83Cevap
+1 yılİyidir işte ben de sizi anlamıyorum Her şey tip mi bu bir ikincisi Mademki bu kadar çok takıntılısın niye en baştan resim istemedin yani seni de hatalar var Şimdi kusura bakma da
64 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılEğer direkt ayrılma, her şeyi yüzüne vurma yoluna filan girersen ayrılırken sıkıntı olabilir. Gururumu incittin vs deyip senin canını yakmaya çalışabilir. Yeni bir ilişkiye hazır değilim, sanaldan bir ilişkim olmasını istemiyorum vs klasik bir şeyler söyleyebilirsin ama can yakma.
11 Yorumla
Soran+1 yılyok zaten hiç üzülsün istemem teşekkür ederim tavsiyelerin için ♥️
+1 yılMahallenin bakkalinin çırağı, giyim mağazasının satış danışmanı, kafede ki garson, tüpçü, sucu, sütçü vs, internet yokken genelde sevgili bunlardan yapılırdı, şimdi işler iyice sanala döküldü, bu tarz yanlış anlaşılmalara meyil verdi. Biz internetten kıyafet bile almaktan çekinirken, görmeden, dokunmadan denemeden, sadece yazarak veya sesini duyarak insanlar sevgili yapmaya başladılar, şimdiki kızları aklım almıyor.
10 Yorumla
+1 yılBence direk söyle kafasında soru işaretleri kalmasın, bu doğal bir şey seni görünce aynı şeyleri hissetmedim de, bir daha oda belki aynı şeyi yapıp tekrar yaşamaz bunları. İyilik yapmış olursun bence bu şekilde. Sana gelince, dış görünüşe bu denli önem veriyorsan insanları bu hallere sokma hakkın yok, resimlerini görmeden umut verme, bu olayın suçlusu sensin mesela.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAslinda anlamaliydin biliyormusun. Kendisine azicik guvense en baslarda resim atardi zaten. 1 ay adami hic mi merak etmedin. Onun da isine gelmis sohbetiyle seni baglamis... dogrulari soyle, sohbetin guzel ama aradigim dusundugum tipte degilsin diye... baslarda uzulsede alisir ve bundan sonra ayni durumu yasamamak ici baskasina ilk kendisini gosterecektir. Dogrulari soyleyerek ona iyilik yapmis olacaksin. Saglicakla...
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTesekkur ederim... yorumuna kim diss atmis hayret valla🙂
Cevap sahibi+1 yılYorumuma diyecektim tabi ki🙈
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bir kere başıma gelmişti ama ergenlik zamanlarında tabi. Bir ay konuşmadan önce isteseydin keşke. Şimdi bir ayın çöpe gitti ne yazık ki. Hiç ilgilenmediğin biriyle uzun uzun sohbet etmiş vakit ayırmış oldun. Yol ver gitsin.
23 Yorumla
Soran+1 yılay o kadar doğru ki söylediklerin umut etmiştim yazık oldu sen ne yapmıştın peki başına geldiğindee
- +1 yıl
Yol verdim direk. Dışından hoşlanmadığın birinin içini de merak etmezsin normal olarak. Bir çocuk vardı o zamanlar lisedeydim. Aynı ilkokuldan mezun olmuşuz bulup eklemişti beni. Sürekli konuşurduk onunla. Çok kafa dengiydi, her şeyi konuşabiliyordum onunla. Dertlerimi dinliyordu. Benden de hoşlanıyordu belli ki. Bir gün buluştuk. İlk ve son oldu. Sahte fotoğrafı yoktu ama fotoğraftan da çok etkilenmemiştim zaten. İlk ve son görüşmemiz oldu ondan sonra da hiç konuşmadık.
Soran+1 yılah ya işte aynısı tam o zaman bende yavaş yavaş bağımı koparayım
+1 yılAl işte. Şimdilerde sevgili olmak için oluyor zaten. Gerçekten sevmiyorsanız sevgili olmayın kardeşim. İlerde bir gün yaşlanacaksınız o zaman da mı AA sen çok yaslanmişsin sevgili olmayalım falan. Aşk olayını basitleştiriyorsunuz. Karşıdakine yazık.
31 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı yorum yapabilen var mı diye baktım bir tek sen doğru bir şey yazmışsın. Diğerleri hep yok engelle, yok kendinden soğut, yok niye başta foto istemeden niye sevgili oldun gibi sadece dış görünüş önemliymiş gibi cevap vermişler. Evlendin hasta oldun diyelim evlendiğin insan sana bakmazsa, ben napim dışını, sohbeti hoş diye sevgili oldum yazmış bak mesela. E diyelim bunun yerine yakışıklı biriyle çıktı sohbet etmeye başlıyorlar adamın sohbeti sarmıyo derdini anlatıyorsun adam sadece kendini düşünüyor seni anlamıyor. Böyle yakışıklı biriyle kim evlenmek ister diye düşünmüyor kimse. Millet görselci olmuş çok yazık.
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/yuIIfasGS10durumun özeti
50 Yorumla
+1 yılSeni yargılamayacağım ama şunu bilmeni isterim;
Yarın bir gün bu bahsettiğin adamla evlensen, emin ol dış görünüşünü, o tipsiz halini görmeyeceksin. Çünkü, gözüne batmayacak. Direkt iç güzelliğine odaklanacaksın...10 Yorumla
+1 yıl18 yaşından küçüksün herhalde çünkü küçük olanlar olgunca düşünmediği için fotoğraf bile görmeden hemencik sevgili olur ha ama sen bir yorumda sevgili segil samimi konuşma felan demişsin o zaman soğuk yap bir süre sonra kendisi gider.
10 Yorumla
+1 yılAskim gayet normal bi durum. Fotoğrafını görmeden bir yola baş koyarsanız yol da işte 😌
Engellemekten başka bir çare yok. Direkt çocuğa çirkinsin, o yüzden olmaz bizden diyemeyeceğine göre bu şekil olacak.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yılYâhu güzel insan yüzyüze görüşmeden, kanlı canlı görmeden, yüzünü boyunu posunu görmeden nasıl ve neden sevgili oluyorsunuz?
Bu kadar mı kalbinizin kıymeti yok?12 Yorumla
Soran+1 yılya tam sevgililik denemez ama konuşmaya başlarsın da bir samimiyet oluşur ya anlatabiliyor muyum? uzak şehirlerde oturuyoruz ondan görüşemedik 🥺
- +1 yıl
Sizinkisi sevme değil ki. Can sıkıntılı ile harmanlanmış ilgi/sevgi açlığı.
En azından görüntülü konuşsaydınız yolun başında. Hızlıca kademe kademe kendini soğutmaya çalış, bir yerden sonra anlayacaktır kendisi.
Bence direkt engelle ve sana ders olsun. Bu kadar iyi bi erkek varsa iiyse ya fakirdir ya da tipsiz. Çünkü başka şansları yok tabi iyi gösterecek ler kendilerini.
20 Yorumla
+1 yılGörmeden yakınlaşmak nedir. Tipi iyi olsa ne olacak? Belki ağzı kokuyor. Belki bir organ mafyası. Şu paylaşımı kaldır da şempanzeler görüp bizlerden akıllı olduğunu düşünüp dünyayı istila eder.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılKeşke gerçekten tanışıp da sevgili olsaydın. Bunları önceden düşünmen gerekiyordu. En azından bir şekilde çocuğun kalbini incitmeden yavaş yavaş diyaloğu azalt. Birden muhabbeti kesme.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılFoto hersey demek degildir belkide adam fotojenik degildir ayrica erkekler yalin foto koyar fakat kizlar foto uzerinde oyle bir oynuyorlarki reel de karsilassan tanimiyorsun bile sizde yalin isiksiz makyajsiz foto koyun belki oda sizden sogur
00 Yorumla Sizin gibilerin nesli ne zaman tükenecek? fotografını görmeden aşık olabiliyorsun ama çirkin olunca niye sevemiyorsun? ne bekliyordun brad pitt mi? Sen istedigin şekilde ayrıl o çocugun kalbini kıracaksın tüm hata senin birde utanmadan hemen yargılamayın yazmışsın. Umarım aynı şeyleri sen de yaşarsın birileri senden kurtulmak ister
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe aptal insanlarsınız awk, madem yakışıklı birini arıyordun yüzünü görmediğin insanla neden yakınlaşırsın ki akıl var mantık var ama sizde yok galiba.
10 Yorumla
+1 yılaynısını bende yaşamıştım ama benim durumumda iki tarafta birbirinin fotosuna sahipti. bende 2-3 hafta boyunca aynı şehirde olduğumuz bir bayanla sohbeti baya ilerletmiştim ve sanaldan o kadar muhabbet edip sonunda yüzyüze buluştuktan sonra sevgili olmak yerine iyi anlaşan iki arkadaş haline geldiğimizi fark ettim. Bu tecrübemden ders aldım ve artık bayanlar ile internetten flort işini çok kısa tutup direkt biryere kahve içmeye veya yemeğe davet etmeye dikkat ediyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
@ongefrac2 ben istemedim ama flört aşamasını çok fazla uzattığımız için yani daha henüz sevgili bile olmadan birbirimiz ile ilgili çok fazla şey paylaştığımız için otomatikman iki iyi arkadaş haline geldik ve bu durum bana ders oldu, artık hoşlandığım biri olursa en kısa zamanda yüzyüze görüşüp karşılıklı bir çekim ve uyum var mı ona bakıyorum bu şekilde yaparak zaman kaybetmemiş oluyorum.
Sen direk ayrıl..
Çocugun hakkında burada tipsiz falan aşırı kaba konuşmalar...
Inan senin gibi biri ile beraber olmak ona daha çok koyar...
Ayrıl sen ayrıl... Çocugun hayatini yakma24 Yorumla
Soran+1 yılya ama nasıl anlatsaydım tipi iyi değil yani beklediğim gibi değil ben üzülsün istemiyorum hiç
Soran+1 yılçok kırılmaz mı böyle desem
+1 yılKeşke en başında isteseydin fotoyu zoraki olan o özgüveni yine yok oldu.. azaltırsın sohbeti o da anlar zaten.
10 YorumlaEee cevap verme. alt tarafı sanal. Millet yokluktan sanal muhabbetleri bile aşk hayatı sanıyor.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Birden bire kestirip atmaya gerek yok.
Yavaş yavaş sohbeti azaltıp uzaklaşırsın20 Yorumla
+1 yılBunun için bir bahane aramana gerek yok, dogruyu söyleyebilirsin, yok ben o kadar dürüst olamam diyorsan, sevgili yaptım diyerek uzaklasabilirsjn
00 Yorumla
+1 yılYa adam seni test ediyorsa, çirkin fotoğraflar gönderip onu bırakıp bırakmayacağına bakan çok yakışıklı bir çocuksa
bakınız ghajini :P00 YorumlaHersey niye tip sizin icin anlamiyorm ki dis gorunuse bu kadar onem veriyosan niye bastan resim istemedn
02 Yorumla- +1 yıl
Oturmuş karakterin için teşekkür ederim. Kadın olmanın zorluklarından ben de dahil olmak üzere çokça söz ettik. Keşke erkek olmanın zorluklarını da bir bilseler. Ben anlayamıyorum, tipini göremeden önce çok güzel olan bir ilişki nasıl olur da daha sonra "istenmeyen evlat, kanser kitlesi" muamelesi görür. Türkiye, cinsel açlık olarak dünyanın Afrika kıtası. Hal böyle olunca erkekler her kadına yaklaşabiliyor, böylece çoğu kadın kendini Hint kumaşı sanıyor. Bunun dışında kalan erkekler de gerçek sevgiyi ararken, sevgiye küsüyor. Yanlış anlaşılabilir ama benim görüşüm bu. Tabi ki herkes karşı taraf da istediği sürece birbiriyle olabilir.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yıl00 Yorumla
+1 yılKonuşmak istemediğini dürüst bir şekilde söyle. İnsanlık halı olabilir, istemeyebilirsin. Kimsenin sana bir şey demeye hakkı yok.
00 YorumlaSeni bizim köyün esdklerindme sevdireceksin sana her şey müstehak sen de aynısını yaşarsın merak etme daha fazlasını
00 Yorumla
+1 yıldoğal bi durum yapacak bişey yok birçok kişinin dediği gibi mesajı muhabbeti yavaştan azalt mesafe koy gerisi gelir
00 YorumlaAdami gormeden once nasil sevgili oldun djdjdjdjdxkdkx
05 Yorumla
Soran+1 yılya muhabbeti çok sardı skkdkdksks:(
Soran+1 yılbeni kurtarın akıl verin nolur skdödösöössms
Soran+1 yılkırmak istemiyorum yoksa engellerim olur biter ama
Direkt anlat durumu. Görmeden niye sevgili oluyorsunuz ki, asıl hata bu noktada.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ona deki "seni beğenemedim" dürüst ve ol açık ama kırıcı olma.
10 Yorumla
+1 yılneden görmeyi bu kadar zaman beklemissin... neyse sana karşı hislerim eskisi gibi değil de
10 Yorumla
+1 yılArkadasim sanaldan tanismissiniz zaten. Yeni sevgili yaptim falan de
10 YorumlaÇoğu Yüzünü Beğendiklerinizin, Yüzü Yerine Karakterini Görseydiniz Yüzüne Bakamazdınız.
10 Yorumla
+1 yıltipim değilsin de ve bitir reiz ne kadar zor olabilir. Biraz onurlu olun
10 YorumlaBahaneyle gerek yok. Sohbetin çok güzel çok iyi ama benm tipim değilsin de
10 Yorumla
+1 yılAyrılmak istediğini söyle, çok ısrarcı olursa engelle.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılSanal nasıl olsa açıkca söyle fotonu görünce soğudum de ama yanlış anlama fena değilsin de.
00 Yorumla
+1 yılHahah zor durum.. ama ya anlat. Ya da görmezden gel... Bilmiyorum. Fikrim yok..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOha sanaldan yakınlaşmışlar teknoloji aşırı ilerledi. Usb kablosunu alıp bir yerine mi? Nasıl yani ben tam anlayamadım jksdhfjkhsfd. Ben bir yazılımım aslında yohhum de skjfskjdfs
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Ya baştan halledecektin veya mesele senin icin sadece tipse foto görene kadar samimi olmayacaktın
00 Yorumla
+1 yılBahane bulmayın bence. Olduğu gibi hoşlanmadığınızı söyleyin.
00 YorumlaBahane çok işin gücün oldu vaktin azaldı ufak ufak soğutma taktiği
00 Yorumla
+1 yılEngelle. Bir iki ay Instagram açma sonra ismini değiştir hesabin
00 Yorumla
+1 yılGörmeden, sesini duymadan sevgili olanda ne bileyim, yazık kafana.
00 YorumlaYani açık açık öyle hoşuma gitmedim kusura bakma ne kapat
00 Yorumla
+1 yılBunun gibi bir kezban bana da tipsiz diyecek diye korkuyom mk
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılHata sende arkadas olark konussaydin devam ederdin konusmaya
00 Yorumla
+1 yıl"Sohbet ettik eğlendik iyi hoş lakin çok etkilenmedim."
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayaller hayatlar olayı resmen. Bence bahane uydurma direk söyle ne de olsa her türlü yıkılacak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuga çok üzüldüm senin gibi biriyle zaman geçirdiği için.
Ayrıl sen.00 Yorumla
+1 yılKankan veya arkadaş gibi davran. Mesafe koy ya da sohbeti azaltabilirsin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı. Muhabbeti yavaşça kesersen azaltırsan çocuk anlar zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa ya tanimadigin gormedigin biriyle niye sevgili oluyorsun sanaldan sevgili yapmak neee🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaştan isteseydin. Çocukça hareketler yapıp şimdi soğudum diyorsun. Hayatta hiç mutlu olmayın. Nasıl bir kalbiniz var sizin.
02 Yorumla- +1 yıl
Kız kalbine, midesine komut mu versin bundan hoşlanacaksın diye. Öpüşmeye kalksa midesi bulanacak. Zorla mı istesin yani ne istiyorsunuz? Insan doğası diye bir şey var. Insanlar üzülmesin diye kendimizi birini sevmeye mi zorlayacağız? oldu olacak terapiye falan gidelim çirkin sevgiliye nasıl alışılır, isteyerek sevişilir diye?
Cevap sahibi+1 yılBunu bir empati yap. Sana yapılsa ne hissedersin.
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1 aylık ilişki sonuçta hani yıllanmış değilsiniz. Biraz daha arkadaşça konuşmaya başla anlar zaten ilerletmek istemediğini
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGörmeden sevgili olunurmu ya 😅
Yanlisi sen bastan yapmissin 1 ay nedir nasil merak etmedin hahfjs00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim de başıma gelmişti cevap vermedim ve kurtuldum
10 Yorumla- Devamını Gör (92)
Devamını Gör(137)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sanaldan biriyle sevgili oldum fakat fotoğrafını görünce soğudum. Nasıl kurtulacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer