Tipsiz ve boyu 180 den kısa erkekler kızlarla konuşmaya çalışmamalı diyorum sizce haklı mıyım?

Kızlar yakışıklı ve uzun boylu erkekleri sever tipsiz ve kısaysanız kızlar sizi ciddiye dahi almaz o yuzden boşa kendinizi rezil etmeyin kızların gtunu kaldırmayın bende tipsiz kısa biriyim kızlarla konusmuyorum
Tipsiz ve boyu 180 den kısa erkekler kızlarla konuşmaya çalışmamalı diyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla