Merhaba Birlikte aynı şarkıları dinlemek, aynı film türünü izlemekten hoşlanmak ya da kitap okumayı sizin kadar seviyor olması mıdır uyumunuzun göstergesi gerçekten?
Size uyum sağlayan sevgili neleri yapmaktan hoşlanıyor olmalı?
Tek tek sıralamak istemem aslında bunu ama ben onu gördüğümde tamam o benim hayatımda olmalı diye düşünmeliyim en başta. Bu adam çok ben biri demeliyim, bana bunu hissettirmeli. Her şey görünümle alakalı değil aslında. Ben genelde uzaktan uzağa inceliyor olurum zaten kendimden birini görünce. Markajımdadır yani ama yine de emin olmak istediğimden sebep genelde uzaktan takip ederim benimle ortak yönleri var mı acaba diye. Aynı davranışı da ondan beklerim o da beni markaj altına alsın ve öyle karar versin diye. Ben hissediyor olurum zaten birinin beni uzaktan takip ediyor oluşunu. Böyle de yetenekliyimdir shshs
Birbirimizle iyi anlaşmamız önemli, aynı şeylere gülmek, eğlenebilmek gibi şeyler. Gerisi pek de mühim değil. Kitap, Müzik veya Film zevkimiz birbirine uymak zorunda değil. Misal o aksiyon seviyor olabilir, ben romantik komedi. Kısaca gülmekten/güldürmekten hoşlanıyor olmalı, muhabbet etmeyi seviyor olması lazım mesela kahvemizi almışız elimize karşılıklı oturuyoruz veya Rakımızı yanında mis gibi muhabbet 😌💅
Sürekli aynı şeyleri yapmanın sıkıcı olacağını düşünüyorum farklılık ilişkiye renk katar kanaatindeyim. Hep benim dediğim olsa veya hep onun dediği olsa birbirimize bir şey katamayız farklı ilgi alanlarımız olması gerekiyor. Mesela ben korku filmi sevdiğim kadın komedi filmi seviyor olabilir ya da farklı tarz müzik dinleyebiliriz bunlar olağan ve güzel şeyler. Uyum anlayış önemli ama birbirimizin farklı şeyleri sevdiğini sevebileceğini kabul etmemiz gerekiyor bunu kabul edersek ilişki daha güzel yürür.
Güzel soru. Madde madde sıralamayacağım, cevabı bende kalsın. :)
Aklım ve kalbim aynı şeyi söylerse uyum vardır.
Birebir hep aynı şeyleri yapmamıza gerek yok. Bendeki yapboz parçaları ile ondaki farklı yapboz parçaları ortaya güzel bir tablo çıkarabiliyorsa uyum var demektir.
Kesinlikle. Kişilerdeki parçalar benzer renk tonlarında olmalı ki kompozisyonda renk bütünlüğü oluşsun (hayatın temel meseleleri aynı); renklerden sonra parçaların girdi-çıkıntıları farklı olmalı ki birbirini tamamlasın (birebir aynı çıkıntılara sahip parçalar bir bütün oluşturamaz).
Bu aslında sorumun derinliğiydi :) "Birebir ben gibi olsun" düşüncesinden ziyade, "bana benlik katsın" fikrine ılımlı olmaktan ne haberi yokladım aklımca :)
Evet gösterir çünkü aynı dili konuşa biliyorsunuz. Ve bu sizi konuşmadan daha çok zevk almanızı sağlar. Ve birlikte vakit geçirmekten daha çok keyif alırsınız. Zıt kutup başta çekici gelse bile sizinle aynı dili konuşan insanla her zaman daha mutlu olursunuz.
Çok fazla benzemesi avantaj değil. Zıtlıklar olması da dezavantaj değil. Ben bir erkeğe aşık olduğumu hissediyorsam kâlben uyuma bakarım, diğer yönlerin uyumu illaki çözülür, mesele değil...🦄🍀🍏⭐❤️