Fazla ilişkim oldu. Hiç evlenemeyecek, yalnız ölecek gibi hissetmem doğru mu?

Hep sevgi bekledim. Kafamı dinlemek sevgi görmek için ilişkilerim oldu hep ve sonu hep hüsran. Pişmanım ama evleniceğimi de düşünmüyorum. Kim alır ki beni kim sever ki? Zaten sevmiyor da kimse. Güzel olmak yetmiyor çoğu zaman. İnsanın karsısına hiç mi iyi biri cıkmaz. Of
Güncellemeler
+1 yıl
Acıyın üzülün diye yazmadım. Empati yapmak çok zor olmamalı 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Kimseye güvenim kalmadı. Sosyalles diyenler insan kimseye güvenemezken nasıl samimi olsun yeni birileriyle
Fazla ilişkim oldu. Hiç evlenemeyecek, yalnız ölecek gibi hissetmem doğru mu?
Cevapla