+1 yılyani doğru bulmadığınız bir şeyi yaşamanız sizi biraz germiş gibi ancak bunun kabahatlisi sadece erkek arkadaşınız değil sizinde katkınız var gibime geliyor..
Ancak birbirini seven hisseden insanların birbirinden uzak duramaz peki kendinizi nasıl uzak tutacaksınız başbaşa kalmayarak bunu yapabilirsiniz bir süre bu durumu kabullenene kadar belki ancak konuşmanızda gerekiyor evet hoşunuza gitmiş ama doğru bulmuyorsunuz bunu ona da söylemeniz gerekiyor..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, pişman olmanız gayet doğal yani sonuçta evlilik dışı bir yakınlaşma olarak fazla yakınlaşmışsınız ve onun sizi başka yönde kullandığını dahi hissetmişsiniz. Böyle hissetmeniz çok doğal. Bir dahakine yapmanız gereken şey, böyle bir şey karşısında en baştan duruşunuzu koymak olacaktır. Zaten sizi gerçekten seviyorsa ve saygı duyuyorsa size bu konuda anlayışlı davranıp sizi bekleyecektir. Aksi yönde bir davranış sergilerse de gerçek yüzünü göstermiş olur ve sizi gerçekten sevmediğini anlamış olursunuz böylece. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle böyle yaparak soğutursun zamanla, sonra o da istediğini alamayınca bırakmak ister büyük ihtimalle. Sonra sen kullanılmış gibi hissedip sağa sola dert yanarsın büyük ihtimalle. Sonra her erkekler aynı diyorsunuz 😂😂 Burada asıl suçlu sensin. Onun amacını bilerek yavaşça ilerlemesine izin vermişsin. VERMEYECEKTİN EN BAŞTAN!
05 Yorumla
Soran+1 yılİstediği şey ilişkiye girmek değil sadece tutamadık kendimizi ve pişman olduk ama güzeldi olay bu
Cevap sahibi+1 yılEe derdin ne şimdi? Dediğimi anlamadın mı? Zamanla soğutursun büyük ihtimalle
Soran+1 yılSoğumadı. Uzun süredir bu problemi yaşıyoruz. soruyu güncel olarak sordum sadece
Cevap sahibi+1 yılÖffff, yazmadım say
Soran+1 yılYazmasaydın. Söz uçar yazı kalır
+1 yılYani bunun en doğru yolu, kendinizi hazır hissetmiyorsanız bunu karşı tarafla paylaşmanız.. İletişim kurduğunuz zaman açık açık beklentilerinizi anlatın.. Böylelikle birbirinizi zorlamamış olursunuz.. Keyifli akşamlar..
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Erkek arkadaşının bu kadar yakın davranmasına sen izin vermişsin
Bir daha bu kadar yakınlık istemiyorum kendini kötü hissediyor doğru olmadığını düşünüyorum dersin.
Senin istemediğin bir şey için seni zorlayacagini düşünmüyorum tabi sen de istersen onunda durmasını bekleme21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Merhaba
Gökhan Özenin bir şarkısındaki şu sözler aklıma geldi.
"kendimi zor kurtardım elinden, tek parça"
"ama alışkanlık başka; aşk başka"
Çok sevseniz dahi bu tür şeyler riskli ve sıkıntılı
yüz üstü bırakıp gittiği an anlar insan Allah korusun... Son pişmanlık fayda vermez nihayetinde.
Nefsine hakim olmasını söyle böyle devam ederse ya çarçabuk evlenin ya da sizi kaybedeceğini söyleyin.
iyi akşamlar dilerim
geçmiş olsun.11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Valla bu duruma genelde kadınlar 'sürükleniyor'. İsteyen taraf olmuyor. Bu da bir manipülasyon çeşidi. Normalde yanlış bulduğun durumlar ama mal herifin şehevi duyguları yoğunlaştı diye sen de kendini durumun içinde buluyorsun. Ne yazık ki bir sefer bu kapıyı açtın mı kapanması zor. Kesinlikle ayrılmalısın. Gerçekten sevse senin istemediğin bir şeyi de yapmazdı. Ay bak nasıl sinirlendim.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Buluşma stilini değiştir. Misal Kararını açıkla ve bundan sonraki buluşmaları toplum içerisinde yap onun arabasıyla biryerlere gidip gelme. Bu senin belirlediğin kırmızı çizgilerin aşıldığında nekadar ciddi kararlar alabileceğini ona göstericektir. Tabi sende bu süreçte gevşeme asla kararlı bir biçimde seçtiğin şeyleri uygula
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde ilişkim aynı şekildeydi, hatta arabada aynı olaylar yaşandı ben sürekli uyarirdim bu konu yüzünden tartışmak hatta ona açıklama yapmayı da sevmezdim kendisi bilirdi neye üzülüp neye üzülmeye eğimi ama yapardı , bitti ilişkimiz ayrıyız... ama senin kararın ikinizin ilişkisi sen karar versen daha iyi olur🌹
23 Yorumla
Soran+1 yılBende ne istediğimi tam bilemedim bu süreçte..
Cevap sahibi+1 yılYalnız kalmasaniz daha iyi, yoksa elleri ayakları rahat durmuyor , seni istiyorum derdi sürekli
Soran+1 yılYok o şekilde demiyor..
Sadece erkek arkadasinlik bir durum yok sen de kendini tutamiyorsun belli. Ki, bu gayet normal. Uzak kalmak kendinden uzak tutmak ise yaramayacak. Tekrar gorustugunuzde daha cok isteyeceksiniz. Acikca konusman lazim o da bunu isterse anlar, kabul eder, istemezse de karar senin
00 Yorumla
+1 yılSevgililer sevişir adı üstünde ilişkin varsa ilişki olacaktır. Sınırı nedir dersen cinsel ilişkidir ki cinsel organın ile olur ancak evlenince. Gerisi normal şeyler sevgililikte. Tadını çıkar aşkın bir daha o heyecanı duyamazsın çünkü.
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden evlenince duyulmadığını düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Sevgiliyken sınırlar var bir yerde duruyorsun ve hergün görüşmüyorsun özlem oluyor. Birbirinizi sürekli bakımlı temiz görüyorsunuz aynı evde olmayınca. Hem sıkışık yerlerde arabada falan sevişmenin tadı daha başka diyorlar sürtüşmenin yalaşmanın bile tadı bambaşkaydı diyor evliler.
+1 yılAmaaan kadın olmak ne zor mk! Versen ırıspı der ortada bırakır, vermesen kezban der, bu sefer sevdiğim adam gidecek diye sen korkarsın... Karı kendini tutacak derler vermeyecek derler.. ulan biz taş mıyız mk bizim cinsel duygularımız yok mu...
00 YorumlaKendine hakim olmayan insanlardan uzak durmak lazım. Uzak durmak sadece ayrılmak değildir. Önlem almaktır. Seviyorsan ve gerçekten o da seni seviyorsa devam et iliskine. Ancak kendisi ile yanlız kalacağın bir ortamda bulunma. Merkezi yerlerde takıl. Hem kendine hem ailene karşı sorumluluğun var. bunun bilincinde olabilirsen, başarılı bir şekilde bu zor süreçten çıkarsın.
Sevgiler...01 Yorumla
Soran+1 yılAynı fikirdeyim 🌺
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılEngel olamazsın.
Olursun da olamazsın.
Çünkü içten içe bu döngüyü sende seviyorsun.
cut.04 Yorumla
Soran+1 yılBenden başka bu hissi yaşayan var yani?
- +1 yıl
Bir çoğumuz bunu en az bir kaç sefer yaşamışızdır.
Soran+1 yılAynı kişide mi? Paranoyaklığın burdan mı geliyor 😄 bende de var
- +1 yıl
Aynı kişi de olur, farklı kişilerde olur, heyecanı seven canlılarız sonuçta : )))
Kısmen evet : )
+1 yılErken arkadaşına dur diyerek. Ve bunu sert bir dille ifade ederek. Yine devam ediyorsa ayrılacağını söyleyerek.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılKalamazsın :) Doğru olan hiç yaklaşmamaktır. Yoksa devamı gelir. Gelsin istiyorsan o da senin tercihin tabi.
00 Yorumla Çok yakın bulduk uzun sürdü ama ileri gitmesini engelledim 🤔🤔
01 Yorumla
Soran+1 yılUzun süre yakından seviştik kısaca
+1 yılEvlenmeden sevgili oluyor iseniz daha fazlasını göze almanız lazım ya da evlenmeden olmaz diye söylemen lazım
00 Yorumlaneler yaptı ki bi kız ıstemedıgı hıc bıseyı yaptıramaz
09 Yorumla
Soran+1 yılMantıklı. İçten içe istiyorum
Soran+1 yılErkek işçi mi diyorsun 😄
Soran+1 yılÖzelimi mi anlatacağım sana sanan
Soran+1 yılGit kendi hikayeni kendin yaz
Gizli Üye(25-29)+1 yılcanım uzak durmaktan ziyade eğer onu seviyorsan ki öyle gibi ve hoşlanıyorsan bu konuları açık konuşman sınırlarını koyman ve eğer sınırı aşarsa yapacaklarını ifade etmen önemli. Konuşarak çözmeni öneririm
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yılAteşle barut yanyana geldi mi genelde bellidir ne olacağı. Bir dahaki sefere tenhada buluşmayın.
07 Yorumla
Soran+1 yılTenhalarda menhalarda
- +1 yıl
? Doğru bulmuyorsun ama içten içe istiyorsun. Peki ya neden doğru bulmuyorsun? Kolay mı sanıyorsun imtihan olmayı?
Soran+1 yılİmtihanın kolay olmadığını gördüm zaten yıllar içinde. Doğru bulmayışım hassasiyetten. Nedense bu şekilde kendimi kullanılmış hissedebiliyorum bana dokunmadığında sevgisini daha saf bir şekilde hissediyorum
- +1 yıl
Bu devirde hâlâ hassasiyetin var. Bu çok güzel bir şey. Belirli bir zamana kadar dokunmadan da sevilebilir. Yapma, bozma kendini.
Soran+1 yılTeşekkür ederim.. Evet evlenirsek daha kolay olur bu durum çok yoruyor olmayışı da oluşuda 🙏🏻
- +1 yıl
Sevdiğin insanla aran iyi olacak diye Allah ile aranı bozarsan, her şey iyi hoş giderken Allah bir anda bir sebep yaratır ayrılırsınız da o asıl sebebi göremezsiniz. Hayırlısı olsun, rica ederim. :)
Soran+1 yılBenzer fikirdeyim cezalandıracakmış gibi bir duygu oluşuyor ya da işerimizin ters gideceğine dair bir inanç..
+1 yılmerak ettim de neyse burdan sormam ve buluşma desem sskin yerler de
04 Yorumla
Soran+1 yılHım evet olabilir
- +1 yıl
bakarmanya acaba tpdmatdana
Soran+1 yıl?
- +1 yıl
söylemek yasak işte
Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Henüz hazır değilsen çok yaklaşma ama böyle de giderse biter o iş ya mesafe koyacaksın ya da yaklaşmayacaksın sen izin vermesen o okadar ilerleyemez
20 Yorumla
+1 yılAbin ya da babana söylemen yeterli ayrılmak istediğinde istemezse
10 Yorumla
+1 yılTadını bilmesen dururdun ama artık döngü başladı ☺️
10 Yorumlakendinden soğutabilirsin birinden destek alabilirsin ilişki uzmanı vs :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılDirek söyle böyle bişi yapacaksak bidaha buluşmayalım de
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer onun gerçek kişi olduğunu düşünüyorsan bu ilişkinin devamının geleceğine inanıyorsan izin verebilirsin ama güven çok önemli ondan en ufak bir şüphen varsa boş ver çek. Tecrübemle. konusuyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.
+1 yılBedenim için buluşucaksan gelme de karakterini ozaman ortaya çıkarır zaten
00 Yorumla Yapmak istiyorsan yap, istemiyorsan da bunu belirt ileri gitmeye hakkı yok zaten
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBir dahaki daha fena olacsk pompalayacak ve sonra zevki gidince etmek edecek akıllı ol akıllııı
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. ayrilmadigin surece bunun onune gecemiceksin devami gelecek 🤷♂️
00 Yorumla
+1 yılCiddi bir şekilde uyar kendisini. İşine gelmiyorsa da ayrıl yani.
00 YorumlaEger istersen sadece sevisebilirsin bunda birsey olmaz kiyafetlerini cikarmazsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHislerinde yalnız olmadığını bil. Yaşadım aynı şeyleri
02 Yorumla
Soran+1 yıl😊😊 kimse açık açık söylemiyor gerçek hayatta ama buradaki herkes gerçek :) bu beni güçlü hissettirdi
Cevap sahibi+1 yılgerçek hayatta söyleyemiyoruz tabii ki. ben napardım sevgilimle buluşmadan önce. açık söylim. 2 defa mastürbasyon yapıp duşumu alıp öyle buluşmaya giderdim.
Gizli Üye(18-24)+1 yılBunu onaylamadıgını ona söyle. Laftan anlamıyorsa ayrıl. Senin istediğin olmadan bu oluyorsa açık açık taciz, tecavüz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAteş ve Barut yanyana gelmez en büyük pişmanlığı yaşamak istemiosan dikkatli ol
10 Yorumla
+1 yılAlışmış kudurmuştan beterdir! Bence birdaha tenha ortamlarda kalmayın şahsen ben olsam iyice yakınlaştıktan sonra hiç bir güç beni ayıramaz ondan.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet. ben irade gösterdim
- +1 yıl
Seviyorsan bile, çok yakınlaşmak istemiyorsan tenha ortamlara girme benden sana tavsiye. O da seviyor zarar vermez deme çünkü o sana zarar verdiğini düşünmez, benim oluyor, iyice sahipleniyorum der sonrada o aşk biter muhtemelen en azından ben öyle düşünüyorum.
Soran+1 yılTeşekkür ederim fikrin için
- +1 yıl
Ne demek.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşbaşa kalmayın. Kalabalık ortamlarda buluşmayı tercih et. Cafe felan gibi.
00 YorumlaOna bunu istemediğini söyle, sınırını çiz. Bir kez daha böyle bir şeye yeltenirse de ayrıl yoksa pişman olursun. Yan cebime koy modundasın, kendine de dikkat et 😂
00 YorumlaYani insan içinde buluşun tenha yerlerde buluştuğunuz zaman bu olucak her zmaan ve sen bir dahaki sefere durmayabilirsin.
043 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılAnlık heveste değil aslında çok seviyorum 🙏🏻
- +1 yıl
Anlıyorum anlık heves ten kastım erkenden birşeyler yaşaman. Tabikide sevgilin aşık olduğun sevdiğin kişiyle sevişmek istersin baştan çıkmak istersin tatmin olmak istersin bunlar normal şeyler ama dozunu ayarlamak lazım. Biz erkekler bu konuda sizlerden bı kaç adam daha hevesliyiz ama kızlar öyle değil sen ilk yanına gittiğinde aklında böyle bir şey yoktur ama seni boynundan öpmeye başladığında tahrik oluyorsun ve hoşuna gidiyor sende onu istiyorsun kızlar bir baştan çıkarsa ilişkiye girmeyi erkekten daha çok ister bu konuda kendine mukayyet ol demek istedim iyiliğin için
Soran+1 yılTeşekkür ederim çok haklı bir yazı😊
Soran+1 yılSenin arkadaşın baştan çıktı mı peki 😅
Soran+1 yılOha bizimde 5 yıl bitecek ama oral falan yok ayrılmasaydınız be biz evlenmeyi planlıyoruz artık inşallah kısmet olsun 🙏🏻
Soran+1 yıl🙏🏻 yeniden umut yok mu sizin için :)
Soran+1 yılİlk yakın sevgilin miydi? Benim öyle o yüzden vazgeçmeyi hiç istemedim..
Soran+1 yılBence onu bul : ) öyle güzel olur ki.. ilk ve tek çok kıymetli olur🙏🏻
- +1 yıl
O nişanlı maalesef duyduğum kadarıyla yazın evleniyor. Hakkinda hayırlısı olsun ben işim gereği uzaklara geldim evim arabam herşeyim var maddi sorunum da yok ama yapacak bir şey yok doğru olan bu o kendi yolunu çizdi ilk beni hayatından çıkardı sonra bende kendi yoluma bakmak zorunda kaldım
Soran+1 yılSeninde Hakkında hayırlısı olsun öyleyse🙏🏻
Soran+1 yılKalbin temizse en güzeli seni bulur hatalardan ders almaktan daha iyi bir öğretici yok bende yaşayarak öğrenenlerdenim. Yaşamadan anlamıyor insan Toygar ışıklı yol olur şarkısı geldi aklıma senin anlattıklarından yolun açık olsun 🌺
Soran+1 yılSöz olurmuş şarkı buarada😅
Soran+1 yılSöz olur yazarsan çıkar :)
Soran+1 yılHüzün insana yakışır derler ama ben emin değilim genelde hüzünlü olduğumdan muhtemelen 😄
Soran+1 yılEvet erkekler için terapi yöntemleri daha pratik bir kız bunu istediği saatte yapamıyor ne yazıkki
Soran+1 yılÇık tabi
Soran+1 yıl😄 nazlısın
Soran+1 yılEvet anlarım 😁
Soran+1 yılBenim erkek arkadaşımda nazlı malesef🥲😂
Soran+1 yılÇok konuşmadık ya müsait değilsen müsade senin
Soran+1 yılİnşallah 🙏🏻 merak ettim biraz tam olarak neden ayrıldınız bahsetmek istemezsende anlarım saygı duyarım
Soran+1 yılAnladım bizde ayrı kaldık 1 seneye yakın ama uzaktanda devam ettik 😂 biz yapışmışız birbirimize awkclflgl
Soran+1 yılSende çok nazik birisin karşına seni kırmayacak birisi çıkar umarım ☺️ iyi geceler 🌙
+1 yılSınırı sen koycaksın. belki tatlı dille kırmadan senle bu kadar yakınlaşmk istemiyorm ya da çok erken diyebilirsin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı. Bir daha buluşma telefonlarını da açma. Bu kadar basit
00 YorumlaKonuş ileriye gitmek istemedigini söyle hersey senin elinde tavrını net belli et zorlamaya kalkarsa ayrıl sana saygı duymak zorunda
00 Yorumlaİşin zor bir dahakinde kadın olursun. ya da ayrılacan. başka şansın yok
03 Yorumla
Soran+1 yıl😂 sen be tür bir yobazsın kadın ve erkek 2 cinsiyet vardır
Açık açık istemediğini söyleyeceksin. Anlamıyor ise ve sende istemiyor isen ayrılacaksın. Çok karmaşık değil
00 Yorumla
+1 yılCan atıyorsun bidaha olsun diye ama dilin başka konuşuyor
06 Yorumla
Soran+1 yılDoğru yorum
- +1 yıl
🤣🤣 neden oluruna bırakmıyorsun konrollü bir şekilde
Soran+1 yılİçim rahat etmiyor
- +1 yıl
Normal şeyler ileri gitmeden kontrollü elde tutarak dene derim
Soran+1 yılGünah lan günah bizim içimiz rahat etmiyor 😄🥺
- +1 yıl
Hahahaha tamam kız tamam etmiyorsa bir araya gelince rahat durun 🤣
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Ver gitsin daha ne kaldi a. mk?
28 Yorumla
Soran+1 yılNe kalıp ne kalmadığı hakkındaki fikrin neye dayanıyor?
Soran+1 yılBiraz gocundun, seni anlıyorum bekaret yarışı yapmıyorum ama ne yaptığımızda ilgili tahminin kendi zihnine ait kendine ait sorunları başkalarını yaralamak için kullanma
Soran+1 yılSakin ol reis ben kimseyi kandırmadım seni bilemem😄
Soran+1 yılArabada yiyişeceğin birini bulamamışsındır yola çık bulursun vardır senin zihniyetine uygun 😙
Uzak durmayı düşünen uzak durur buraya yazmasına gerek yok
01 Yorumla- +1 yıl
👏👏katılıyorum
+1 yılTabikide şu an bitirerek bazı hareketlerin affı olmaz hoşuna gitmeyen birşeyi üstelerse kaç uzaklaş.
01 Yorumla- +1 yıl
Senin sevgılonle butarz yakınlasma ıldumu
Alan memnun veren memnun yeşil ışık yak gitsin , güzel zaman geçirmiş olursunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni modifiye etsek durum hallolur gibi. İyi bir modifiyeci tanıyorum sana öyle bi türban takar ki iffetinle herkesi sollarsın. Birde sana turbo butonu ekler, namahrem çekersin.
00 YorumlaKukunu avuçlarken zevkten inliyordun ama zilli 😝
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir şey olmadı terbiyesiz
ya bence seviyosan engelleme
13 Yorumla
Soran+1 yılDiyosunn :)
Soran+1 yılBuradan yaz sileriz
Soran+1 yılHıı sen bilirsin canım profili gizleyenler oluyor sonradan gizli görüş paylaşabilirsin
+1 yılSevişmeyin savaşın :D
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Ya doyur ya ayril. Bu kadar basit.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenince doyuracağım rahat ol
Soran+1 yılYuvasına sadık olmak en önemli şey bir kuş için böyle bir hata yapmaz
+1 yılYani bunu direk onunla konus
00 Yorumla
+1 yılTopu eline al ve degaj yap
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAçık açık evlenmeden olmaz de saygı duymuyorsa sevgiside gerçek değildir
00 Yorumla
+1 yılhobilerinle ilgilen odağını değiş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılSiz bu gidişle b. k rahat durursunuz azmanlar
00 Yorumla
+1 yılSen uzak dur. Yanlış olduğu açık aman ha
00 Yorumla
+1 yılUzak tutucaksan ilişkide ne işin var, sap takıl.
00 Yorumla
+1 yılSen de çıkmışsın çığrından. Sen de yapmışsın
00 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer