YENİ AYRILDIĞIM SEVGİLİMİN HAYATINDA BAŞKASI OLABİLİR Mİ?

Arkadaşlar 21 gün önce hayatımda ki adamı terketmek zorunda kaldı, kendisi daha önce özür dileyerek gelmişti doğru bir ilişki istediğini belirtmişti fakat 2 hafta geçtikten sonra her şey harika giderken içine kapanıp bana yine mesafeli davranmıştı birkaç kelime söylemişti ve kadın kız eklerken gördüm ayrılık konuşması yaptım kendisi ile oda saygı duyup iyi birisin sen dedi oda çekti gitti. Ben unutmaya çalışıp acımı yaşarken oda içine kapanmıştı dediğim an instagramda profilini herkese açmıştı kadınları eklemişti yine uzaktan bakıyordum, durumlarımı takip ediyordu çünkü kendisi. Belki kafasına dank eder dedim aşkımdan engel olamadım sabrıma. Şimde baktım tekrar instagram sayfasını gizlemiş, durumuna da bizim aramızda minnettarlık işaretimiz vardı yaptığımız o işaretin yanına kalp işareti koymuş. Bu ne demek oluyor acaba, aynı zamanda kadınlar da duruyor sayfasında. Kurtulmak istiyorum beynimi kemiren bu duygulardan, Bu kadar kısa zamanda bunu gerçekten yapmış olabilir mi yoksa bana mı gönderme yapıyor acaba, napıcam bilmiyorum. Çok acı çekiyorum.
YENİ AYRILDIĞIM SEVGİLİMİN HAYATINDA BAŞKASI OLABİLİR Mİ?
Cevapla