2. Bir şans verdim flört ettiğim kişiye ama yine olmadı haklı mıyım?

Bir kere kendini sürekli öven biri insanı ise aşırı bunaltıyor sürekli konuşmak yazmak istiyor ilkinde bitme nedeni buluştuk karşımda saçma sapan davrandı başka kızlardan bahsetti böyle ağzına geleni tutamıyor ya açık sözlüyüm diyor ama bence patavatsız aşırı derece de ilk görüşmeden sonra konuşmak 20 gün sonra yazdı bi şans daha vereyim dedim verdim neyse yine aynı bunaltıcı bana sevgili gibi davranıyor bana net ol diyor sevgili olacak mıyız bi dur dedim ya dün morali bozuktu derdini anlattı bende kendimden örnekler vererek teselli etmeye çalıştım işte herkesin ailesi ile tartışması oluyor vs bana dediği şu sen canım sıkkın diyorsun ya kesin ailenle sorunların var bunları açığa verdin ailen de bi garip dedi bende bitti birdaha bana sakın yazma dedim oda tamam mutlu ol dedi yani ben ona derdimi anlattığım da hep yüzüme vuruyor asla anlamıyor ben ne yapmalıyım? Yol verdim haklı mıyım
2. Bir şans verdim flört ettiğim kişiye ama yine olmadı haklı mıyım?
Cevapla