Evet diyelim ki tipi iyi, kültürlü ama boyu 1,72
Ne yaparsınız vaz mi geçersiniz
Ne yaparsınız vaz mi geçersiniz
Ya ben eski kafalıyım ya da bu yeni jenerasyonda bozukluk var kesinlikle lafim hepsine değil ama yani kurban olayım boya niye takiyosunuz bu kadar boylu olup serefsiz olsa boyu uzun diye birakmicakmisiniz her yerde bircok kez karsima çıktı bu boy mevzusu neden bu kadar önemli?
Her yerde nasio karşına çıkti
Senin sorun degil bu boyla ilgili tweetler instgtamda twitterda dolaniyo
Ne gibi şeyler
Senin az onceki goruste arkadasina saydigin gibi şeyler
Kizpar gerçekten öyle mi dusunyyor peki biri şaka falan diyor ciddi değilmiş hangisi doğru
Nasıl ki karakter kişiden kişiye değişiyor tercihlerde öyle kimisi diretir illa 180 olcak diye kimisi şakadan anlaman icin taniman lazim sen genelleme yaptığın için doğru durmamış soru
Hangi karakterde kizlar en az 1,80 diye diretiyor
Kanka şimdi şöyle düşün ben sinirli bir insanım aynı zamanda da çok konuskanimdir dunyadaki tum sinirliler konuskan nasil olmuyosa kisiden kisiye farklilik gosteriyosa bu da ayni onun gibi sinirli de der sakinde der der Allah der yani
Cevap
1Cevap
Biraz önceki soruda sana aitti sanırım wqdjohbnkgb sorun etme boyu bu kadarr seven insan boyunu dert etmez zaten merak etme
Valla çoğu kiz en az 180 diyor
1.72 boy normal ki
1.70lik kizla takilirsan tabiki istemeyebilir belki ama kisiden kisiye degisir
Kisa kizlar daha da takıntılı ya maalesef
Kızdan kıza değişiyor. Ama genelde sorun ederim diyen kız dahi hoşlanmışsa bir şekilde kabulleniyor.
Flört yüz yüze yapılan bir şey değil mi? Internet üzere olursa da yalan atmadığım sürece karşındaki kişi bilir
Ne anlatiyon
Sen dürüst olduğun sürece öğrenme gibi bir şey olmaz.
Internette oluyor flort ne diyon yav
Sen çocuksun daha dimi
20 yaşındayım ne alakası var kardeşim bence sen çocuksun artik kimse cikma teklifi falan etmiyor 1993 de falan mi kaldın
Ya niye vazgeçeyim Allah aşkına
Boy takjntisi var ya
Normal. ben 1.66 mesela
Ne normal?
1.72 normal, uzulecek bi sey değil gerçekten
Çoğu kiz en az 180 diyor ama
Bi şey olmaz nolcak
Çoğu kiz için sıkıntı
Aksine bunu erkekler daha çok sıkıntı ediyor
Kizlar sikinti ettiği için erkekler sikinti ediyor stres altındayız ve haklıyız da kisa erkek olsaydin anlardın
Takıntı insan durumu senin ki neye inanmak istersen ona İnan. 190 güzel boydur diyince 170 kötü bir boy olmuyor çeşit çeşit insan var
Hayir yani erkekler daha çok sıkınti ediyor demen komik, ortalıkta erkek dediğin en az 180 olur
Kisa erkekler yazmasin, kisa erkeklere asla bakmam diyen kızlar dolaşıyorken
Bu tarz trollerin çoğu erkeklere ait ayrıma espiriden anlamıyor olman benim suçum değil
Erkellere mi ait shahhahaha , bizzat gercek hayatta kizlardan duydum kac defa en az 8 9 kizdan duymusumdur en az 1,80 diyen bir erkegi sirf boyundan dolayi reddeden, bunlar espri falan değil kizlar bayafi bayafi ciddi bu konuda
Kddkdjskdj tm
Komik olan ne?
Ayrica kisa erkeklerle dalga gecen Tweetlere bak en az 40 50 bin beğeni alıyor, ve beğenenlerin hepsi kadın
Ya wk sen de espri anlayışı yok mu
Cevap?
Espri mi oluyor bu?
Neden sirf kisa diye vazgeçiyorlar o zaman o da mi espri
Ayrılırım
Neden
Ne kaybedersin
O daha önemli değil mi insanların ne dediği falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?