Sevgilim çok komik biri ama ben değilim, yanında kötü hissediyorum. Nasıl eğlenceli olabilirim onunlayken?

Kendisi komik biri çok eğlenceli falan bense onun kadar komik falan değilim onun yanında çok sıkıcı kalıyorum espriler komik şeyler diyemiyorum onu güldüremiyorum onu nasıl eğlendirebilirin
Sevgilim çok komik biri ama ben değilim, yanında kötü hissediyorum. Nasıl eğlenceli olabilirim onunlayken?
Cevapla